آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

iran-coin-mine

بعد از آشنایی کامل با سایت ایران کوی ماین و فرایند کارش ، در این مطلب میخوایم با یه استراتژی برای فعال کردن پلنهای ایران کوین ماین بیشتر آشنا بشیم به نحویکه در پایان ماه سودی بیشتز از اونچه که خود سایت گفته نصیبمون بشه، اما چطوری؟

 

مطلب ارائه شده مربوط به قبل از تغییرات اخیر سایت می باشد. اما کلیت استراتژی ثابت است، پس با ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

فرض کنید در شروع کار با سایت ایران کوین ماین هستیم و در کیف پول خارجی خودمون مثلا 25000 دوج کوین داریم (البته بعلاوه مقدار کارمزد مورد نیاز انتقال)

از طریق منوی پلنهای سرمایه گذاری ، طبق آموزش قبل ، پلن P400 رو فعال کنید. شما در حالت عادی با فعال کردن این پلن بعد 30 روز مقدار 28050 دوج کوین برداشت می کنید که میتونید دوباره با پرداخت 25000 تاش برای یک ماه دیگه این پلن رو فعال کنید. اما من پیشنهاد میکنم طبق روش زیر عمل کنید تا سود بیشتری ببرید:

 

استراتژی پلن P400

در این پلن شما روزانه 935 دوج بدست میارید و کاری که باید بکنید اینه که در روز هشتم که جمعا 7500 دوج بدست آوردید، یک پلن P300 بطور همزمان با پلن P400 قبلی برای خودتون فعال کنید.

همین کار رو در روزهای 15 ام ، 20 ام ، 24 ام ، 28 ام و 32 ام هم انجام بدید. یعنی در هر کدوم از روزهایی که گفتم یک پلن P300 دیگه فعال کنید. با این روش شما بجای اینکه بعد از گذشت 2 ماه 6100 دوج سود کرده باشید نزدیک 7600 دوج سود خالص نصیبتون میشه.

 

نکته) فقط حواستون باشه که در تک تک مراحل فوق ، خرید پلنهای جدید رو با گزینه "پرداخت با کیف پول" یعنی از موجودی خود سایت انجام بدید و اصلا موجودی رو به کیف پول خارجی خودتون (مثلا کوینومی) انتقال ندید که دوباره از اون طریق به خرید پلن جدید اقدام کنید چرا که در اینصورت میزان کارمزد پرداختی تون بیشتر شده و به تبع اون سودتون کاهش پیدا میکنه.

ناگفته نماند سود ذکر شده در مثال بالا فقط برای 2 ماه مطرح شد (با محاسبه همه کارمزدهای حین فرایند) که اگه بازه مورد بررسی رو بیشتر کنیم مقدار سود خالص شما هم به همون نسبت افزایش پیدا میکنه.

فقط کافیه حواستون باشه هر موقع موجوی حسابتون به 7500 دوج رسید بلافاصله یک پلن P300 جدید فعال کنید.

 

>>> شاید بعضیها با خودشون بگن خب من که 25000 تای اولیه رو که ندارم. اصلا اشکالی نداره چون این استراتژی برای همه پلنهای دیگه هم جواب میده. کافیه در هر پلنی که برای شروع فعال کردید به محض اینکه موجودی حسابتون به پلن کوچکترش رسید همون رو فعال کنید و تکرار و تکرار.

مثلا اگه برای شروع پلن P300 رو با موجودی 7500 دوج شروع کردید، به محض اینکه موجودی تون به 2000 رسید بلافاصله یک پلن P200 جدید فعال کنید و ادامه...

پس زمان گرانبهاتون رو از دست ندید و از طریق کلیک روی بنر زیر بچسبید به کسب سود از سرمایه گذاری تون

 

irancoinmine_banner

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی