آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

کسب درآمد از قرارداد هوشمند ترونکس Tronex

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۴۷ ق.ظ

tronex

 

پروژه متوقف شد.

دیگر سرمایه گذاری نکنید!

یکی دیگر از قراردادهای هوشمند ارز محبوب ترون که بر پایه بلاکچین برنامه نویسی شده است ترونکس (Tronex) می باشد. ترون (TRX) در چند وقت اخیر به شدت مورد توجه کاربران واقع شده و جزو 15 ارز برتر در رتبه بندی جهانی قرار گرفته است.

سایت Tronex با سود روزانه 1% و افزایش 0.1% روزانه به آن یک موقعیت سرمایه گذاری بی نظیر می باشد

حداقل سرمایه گذاری 100 ترون معادل تقریبا 80 هزار تومان

 

این پروژه صرفا یک طرح سرمایه گذاری است و اصلا اجباری به زیرمجموعه گیری یا لول آپ کردن ندارد

 

درباره سایت Tronex

سایت سرمایه گذاری Tronex در 12 آگوست 2020 (1399/05/22) کار خودش را شروع کرده است. ترونکس یک شرکت ثبت شده دارای مجوز فعالیت در کشور انگلستان می باشد. این قرارداد با تمام قراردادهایی که تا الان استارت خورده متفاوت می باشد.

تفاوت این پروژه با سایر پروژه ها در سوددهی آن است. به این صورت که مبنای سود پرداختی روزانه به سرمایه گذاری شما 1 درصد می باشد. حال در صورتی که شما برداشتی از سایت نداشته باشید روزانه 0.1% به سود روزانه شما اضافه میشود. به عنوان مثال در روز اول شما 1.1 % سود میکنید، در روز دوم 1.2% و در روز سوم 1.3% و این تا زمانی ادامه پیدا میکند که برداشتی از سایت نداشته باشید. هنگامی که برداشت میکنید مجدد به مبنا یعنی روزی 1% برمیگردد. و این روال به همین صورت ادامه پیدا میکند.

 

درصدهای سوددهی با بالانس یا حجم استخر سایت نیز افزایش میباشد. به این ترتیب که به ازای هر یک میلیون افزایش بالانس میزان سوددهی در روز 0.1% برای هر سرمایه گذار افزایش میابد.

 

 

 

توجه داشته باشید تا 200% این درصد میتواند افزایش یابد و بیشتر از آن نمیتوانید برداشت داشته باشید. پس از آن مجددا باید سرمایه گذاری انجام شود. یعنی زمانیکه موجودی شما به 200% مبلغ سرمایه گذاری اولیه تان رسید یعنی سود 100% ، یعنی 2 برابر شدن سرمایه اولیه ، در آنصورت باید برداشت بزنید و دوباره سرمایه گذاری کنید و محاسبه سود در ادامه بر مبنای (موجودی بالانس تقسیم بر 10 میلیون)+1 درصد است و در صورت برداشت نزدن، روزانه 0.1 درصد هم به آن اضافه می شود

 

  

هر زمان خواستید ببینید در چه وضعیتی هستید و طی چه مدت به 100 درصد سود می رسید ، می توانید از قسمت ماشین حساب خود سایت ، استفاده کنید. این محاسبات یک دورنمای خیلی خوبی به شما ارائه می دهد.

 

 

نکته :

همیشه قبل از سرمایه گذاری به بالانس یا حجم استخر قراردادهای هوشمند توجه داشته باشید که حداقل بالای 15-10 میلیون ترون موجودی داشته باشند.

 

یکی از مزیتهای پروژه های سرمایه گذاری در قالب قراردادهای هوشمند واقعی ، شفاف بودن کامل اطلاعات یک پروژه، مانند بالانس (موجودی) پروژه، میزان سرمایه گذاریهای انجام شده در تایم فریم های مختلف، تعداد کاربران، پرداختها و… است که امکان تقلب و فیک زدن اعداد و ارقام و دست بردن در آنها وجود ندارد، پرداختها بسیار سریع و بدون انتظار و امن هستند. 

بطور کلی در قراردادهای هوشمند واقعی که بر بستر بلاکچین پیاده سازی می شوند، هیچ کس حتی خود برنامه نویس و صاحب قرارداد هم نمی تواند تغییری در قرارداد ایجاد کرده ، اصطلاحا پولهای جمع شده را بالا کشیده و یا پروژه را اسکم کند. همه چیز دست خود سرمایه گذاران بوده و بر اساس بالانس و حجم استخر، سودها بین کاربران طبق فرمول تقسیم می شود. لذا با توجه به اینکه دریافت سود وابسته به موجودی استخر یا همان بالانس می باشد به اینگونه قراردادها اصطلاح "High-Risk" اتلاق می شود.

 

آموزش ثبت نام و سرمایه گذاری در قرارداد هوشمند ترونکس با کیف پول ترون والت :

ابتدا کیف پول ترون والت را از ( google play ) یا ( App store ) دانلود کنید و روی گوشی خودتون نصب کنید.

 

     

سپس کیف پول را بازکنید و گزینه create new wallet را می زنیم. 12 کلمه بهتون نشون میده از اون 12 کلمه حتما اسکرین شات گرفته یا روی کاغذ یادداشت کنید و سپس دکمه Ive wrtten ...را بزنید. کلمات بک آپ را به ترتیب شماره در مرحله بعد انتخاب کرده و تایید را بزنید.کیف پول برای شما فعال می شود.
 

دقت کنید اگر 12 کلمه را یادداشت نکنید یا اسکرین شات ازش نداشته باشید اگر گوشی شما ریست یا خراب شود امکان دسترسی به کیف پول به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

سپس باید کیف پول خودتون را هر مقداری که می خواهید سرمایه گذاری کنید شارژ کنید.

 

شارژ کیف پول یا خرید ترون :

برای خرید ترون و شارژ کردن کیف پولتون باید داخل صرافی های آنلاین معتبر (مثل پایا ارز ، پی 98 و ...) ثبت نام کنید و احراز هویت کنید و ترون بخرید.

🔹 خیلی از صرافی ها مدارک کامل همراه با عکس سلفی میخواهند ولی در صرافی پایا ارز ، می توانید با احراز هویت سریع و بدون نیاز به ارسال مدارک هویتی، بدون نیاز به سلفی و با منصفانه ترین قیمت ها ترون تهیه کنید.

آموزش گام به گام کار با صرافی پایا ارز

 

 🔹 در صورتیکه ارز دیجیتال دیگری در کیف پول خود دارید، می توانید آنرا به ترون تبدیل کرده و به ترون والت خودتان منتقل کنید. برای این کار حتما آموزش زیر را ببینید.

 

آموزش تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر

 

شروع سرمایه گذاری :

در مرحله اول طبق تصویر در گوشه پایین سمت چپ روی گزینه مرورگر کلیک کنید.

 

در مرحله بعد طبق تصویر لینک زیر را کپی کرده و در کادر مشخص شده قراردهید سپس جستجو را بزنید 👇

 

https://tronex.net/?ref=TBJnioAsu99cwrse6DB4YE2syYd86ijeoG

 
TronWallet_URL

 

حداقل سرمایه گذاری در سایت 100 ترون میباشد.

برای این کار روی گزینه Make investment now کلیک کرده و مقداری که قصد دارید سرمایه گذاری کنید را وارد کنید. سپس روی گزینه make deposit کلیک کنید.

حتما هزینه کارمزد را هم در نظر بگیرید مثلا اگر 500 ترون در والت خود دارید ، جهت سرمایه گذاری 495 ترون بنویسید تا تراکنشتان به مشکل نخورد.

 

 tronex deposit

 

شما میتوانید در قسمت Wallet Statistic تمامی جزئیات حساب خود را مشاهده نمایید.

برای برداشت از سایت هم کافیست روی گزینه withdraw کلیک کنید.

 

 

آموزش ثبت نام و سرمایه گذاری در قرارداد هوشمند ترونکس با کیف پول ترون لینک پرو :

دقیقا مشابه مورد قبل ابتدا از طریق لینک های زیر اپلیکیشن TronLink Pro را دانلود و بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

 

  

در ادامه طبق گامهای نمایش داده شده در تصاویر ، لینک زیر را در مرورگر والت خود کپی کرده و وارد سایت ترونکس شوید. بقیه توضیحات سایت هم دقیقا مشابه موارد اشاره شده در بالا می باشد.

 

https://tronex.net/?ref=TBJnioAsu99cwrse6DB4YE2syYd86ijeoG

 

TronLink Pro1

 

TronLink Pro2

 

 

🔴 شما میتوانید همزمان در همه پلن های سایت bank of tron سرمایه بگذارید.

🔴 شما میتوانید همزمان در همه پلن های سایت bank of tron سرمایه بگذارید.

نکته :

دوستان عزیزی که گوشی ندارند یا گوشیشان این دو کیف پول را پشتیبانی نمی کند می توانند افزونه کیف پول ترون لینک را روی مرورگر کروم کامپیوتر خود نصب و استفاده نمایند.

دانلود افزونه Tron Link

آموزش روش نصب افزونه ترون لینک برای مرورگر کروم را در کلیپ زیر می توانید ببینید:

روش نصب افزونه ترون لینک برای کامپیوتر

 

 

سود رفرال یا زیرمجموعه گیری :

در این سایت میتوانید برای کسب سود بیشتر اقدام به زیرمجموعه گیری کنید. با در اختیار قرار دادن لینک معرفی خود به دوستان تان می توانید از سطح یک خود 5% سود ، از سطح 2 خود 2% و از سطح 3 خود 0.5% سود از هر مقدار سرمایه گذاری که انجام بدهند دریافت کنید.

شما میتوانید لینک رفرال خود را بعد از سرمایه گذاری خودتان دریافت کرده و اقدام به زیرمجموعه گیری نمایید.

 

نکته مهم : پروژه نیاز به زیر مجموعه گیری ندارد و صرفا پروژه سرمایه گذاری هست ولی با گرفتن زیرمجموعه می توانید تا 3 سطح سود کسب کنید

 

 

مزیت های سایت Tronex:

  • طراحی سایت زیباست

  • امنیت سایت

  • ایجاد ساز و کاری برای حفظ بالانس

  • امکان برداشت در هر لحظه

  • تاییدیه از سایت grox.solutions

  • ثبت شرکت در انگلستان (https://beta.companieshouse.gov.uk/company/12739027)

  • عدم نیاز به زیرمجموعه گیری

 

*** دوستان در پایان یک مطلب رو یادآور می شویم که این سرمایه گذاری یک معادله چند سر سود است، چطور؟ ببینید خود ترون با توجه به استقبال کاربران به شدت پتانسیل رشد بالا دارد همانطور که در چند وقت اخیر رشد قابل توجهی کرد. مورد بعد قیمت دلار است که متاسفانه آن هم بخاطر شرایط بیمار اقتصاد این روزهای کشور روز به روز بالاتر می رود.

 شما با تبدیل ریال خود به ترون و سرمایه گذاری در این سایت نه تنها سود مستقیم حاصل از سرمایه گذاری خود را کسب می کنید بلکه از رشد قیمتی ترون ضربدر رشد قیمتی دلار هم منتفع می شوید. پس پیشنهاد میکنم اصلا شک نکرده ، زمان را از دست ندهید و همین الان از این موقعیت عالی به نفع جیب خودتان استفاده کنید.

 

https://tronex.net/?ref=TBJnioAsu99cwrse6DB4YE2syYd86ijeoG

 

 

امیدوارم از این آموزش لذت و سود عالی را ببرید!

 

@ برای اطلاع از سایر سایتهای سرمایه گذاری به اینجا مراجعه کنید.

 


  

 

پشتیبانی تلگرامی در طول پروژه برای عزیزانی که با لینک ما ثبت نام نمایند

 پشتیبانی تلگرام

جهت اطلاعات تکمیلی و اخبار پروژه در کانال تلگرام زیر عضو شوید

کانال تلگرام

 

 

 

هشدار: بیتکونیوز هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده ی خود شخص است. چنانچه به هر دلیل فکر می کنید نمی توانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه ها جدا بپرهیزید.

هر چند با مدیریت صحیح سرمایه و اقدامات زمانی بموقع ، در هر بازار مالی می توان سود کرده و به سرمایه خود افزود. در هر صورت انتخاب با خود شماست!

نظرات  (۱۰)

سلام, الان چند روزه بالانس صفره امیدی هست که تراز دوباره بالا بیاد بتونیم برداشت کنیم؟ 

پاسخ:
سلام
خیر، دیگه نباید دلخوش و امیدوار به بازگشت ترونکس باشیم

سلام ترون ایکس یک چی شد سرمایه ما بر میگردد و اینکه چرا لیمیتت هست و نمیشه دپازیت کرد ممنون

پاسخ:
سلام
ترونکس یک دیگه بسته شد. دیگه بعید میدونم به طرح جبران خسارتش هم امیدی باشه

باسلام من اگه بخوام ترونهایی را که داخل کیف پول ترون ولت دارم داخل یک پروژه سرمایه گذاری کنم به عبارت دیگه داخل اون پروژه انتقال بدم  چکارباید بکنم  

پاسخ:
سلام
بستگی به ماهیت پروژه داره. اگه از نوع قراردادهای هوشمند باشه کافیه آدرس سایت مربوطه رو داخل مرورگر کیف پول ترون ولت خودتون وارد کنید و بعد داخل اون سایت دکمه شروع سرمایه گذاری یا دپازیت رو بزنید

باسلام آیا ترونهایی که ما در پروژه ترونکس یک سرمایه گذاری کردیم داخل ترونکس ۲ میاد که بتونیم ضرری که در ترونس ۱ کرده ایم را برامون جبران کنه  یا اینکه سوخت میشه و دوباره باید سرمایه گذاری کنیم  به عبارت دیگه سرمایه ای که گذاشتیم دیگه برنمی گرده

پاسخ:
سلام
فعلا چیزی مشخص نیست. باید منتظر طرح ترونکس 2 باشیم

سلام،من هفته پیش ۱۲۰۰ترون به سایت ترونکس منتقل کردم،الان میخوام برداشت کنم دو روزه قسمت برداشت برای من نمیاد.به هرکی میگم میگن این سایت بسته شده و پول شما پریده،میشه راهنمایی کنید الان من چیکار کنم؟

پاسخ:
سلام
همونطور که گفته بودم حتما همیشه باید چشمتون به بالانس این مدل پروژه ها که وابسته به بالانس هستند باید باشه.
بالانس این پروژه هم با برداشت کاربران به صفر رسید و دیگه پرداختی ندارد.
در ضمن در کانال تلگرامی بیتکونیوز bitconews_ch@ هم عضو باشید تا از اخبار لحظه ای پروژه ها مطلع بشید
پروژه ترونکس 2 هم با اصلاحات بیشتر در حال راه اندازی است و احنمال دارد افرادی که در پروژه اول متضرر شدند جبران خسارت شوند
منتظر ترونکس 2 باشید!

سلام خسته نباشید اصلا نمیشه سپرده خود رو برداشت کنیم  بعضی یا میگن باید برسه ب ۲۰۰ ترون میشه سپرده رو برداشت زد این حقیقت داره

پاسخ:
سلام
با توجه به درصد سود روزانه ، شما روزانه خورد خورد برداشت میزنی تا اصل سرمایه ات کامل برگرده و بعد از اون سود خالص 100 درصد رو بتدریج برمیداری
در مجموع 200درصد برداشت میشه = 100% سود + 100% اصل سرمایه

درود . فرمودید روزی 1.1 درصد سود میده.یعنی اگه 1000ترون سرمایه گذاری کنیم.روز اول 11 ترون و روز بعد 12 و به همین ترتیب هروز0.1 به درصد سودش اضافه میشه؟ 

پاسخ:
درود بر شما
بیس سوددهی اولیه سایت 1 بود . الان با توجه به افزایش فوق العاده بالانس قرارداد به بالای 166 میلیون ترون ، در حال حاضر سود روزانه به 17.6 درصد رسیده که تا زمانیکه برداشت نزنید هم روزانه 0.1 درصد بهش اضافه میشه

سلام سرمایه گذاری توی چه زمینه های هست؟ چرا اینقد راحت سود میده یعنی مثلا 10 میلیون بزاری بعد چند روز 20 میلیون میشه؟ چطور سرمایه گذاری میکنه؟

پاسخ:
سلام
در اینگونه پروژه ها معمولا بخش عظیمی از سودشون از طریق ترید کردن توسط متخصصان حرفه ای که دارن انجام میشه پا سرمایه ای که از طریق ماها در اختیارشون قرار میگیره
۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۳۶ امین اسکندری

سلام ممنونم عالی بود 

سلام وقت بخیر

میشه لطفا یک مقدار بیشتر از نحوه پرداخت سودش توضیح بدین

مثلا هر ماه چقدر

و اینکه به محض اینکه به 200% درصد میرسه قطع میشه

و طی چه مدت به 200 میرسه

یک مقدار مسله رو باز ترش کنید لطفا

پاسخ:
سلام
قسمت مبنا که مشخصه. تا زمانی که برداشت نزنید روزانه 0.1 درصد به سود اضافه میشه
بقیه ش بستگی به رشد بالانس قرارداد داره. هر یک میلیون اضافه شدن بالانس 0.1 درصد به سود روزانه اضافه میکنه
زمانیکه موجودی شما به 200% مبلغ سرمایه گذاری اولیه تون میرسه یعنی سود 100% ، یعنی 2 برابر شدن سرمایه اولیه ، در اونصورت باید برداشت بزنید و دوباره سرمایه گذاری کنید و
محاسبه سود در ادامه بر مبنای (موجودی بالانس تقسیم بر 10)+1 درصد است و در صورت برداشت نزدن، روزانه 0.1 درصد هم بهش اضافه میشه

در ضمن هر موقع خواستید ببینید وضعیت تون چطوره و تو چه مدت به 100 درصد سود میرسید ، میتونید از قسمت ماشین حساب خود سایت ، استفاده کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی