آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

کسب بیت کوین رایگان با کوین پات (CoinPot)

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۶ ب.ظ

coinpot2

!!! توجه !!!

سایت کوین پات و مجموعه سایتهای وابسته به آن دیگر به فعالیت خود ادامه نداده و فقط امکان برداشت موجودی فراهم می باشد.

 

 

کوین پات یک میکروالت یا کیف پول موقت است که برای نگهداری ارزهای دیجیتالی از آن استفاده می شود. در واقع ما در اینجا چند تا سایت داریم که هر کدام به ازای کار برای آنها مقداری ارز دیجیتالی به شما پرداخت می کنند. ارزهای دیجیتالی از قبیل بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش کوین و بیت کوین کش

 

اما برای دریافت هر کدام از این ارزها و واریز آن به والت اصلی یا همان کیف پولتان به یک واسطه نیاز است. در واقع مستقیما هر کدام از این ارزها می توانند به حساب اصلی شما واریز شوند ولی در اینصورت مدت زیادی طول خواهد کشید که موجودی تان به سقف برداشت مورد نظر برسد. اما با وجود یک واسطه مثل کوین پات این کار آسان خواهد شد، زیرا دریافتی شما از هر کدام از سایتها مستقیما به آن واریز می شوند و با جمع آنها زودتر به سقف برداشت می رسید. در تصویر زیر شما می توانید نمایی از عملکرد کوین پات و سایت هایی که با آن کار می کنند را ببینید.
coinpot
همان طور که در تصویر بالا مشاهده کردید، در حال حاضر 7 سایت کسب ارزهای دیجیتال با سایت کوین پات کار می کنند. این سایت ها عبارتند از:
Bonus Bicoin - Bit FunMoon Bitcoin - Moon Litecoin - Moon Dogecoin - Moon Dash - Moon Cash

در این بین، سایت های" بونوس بیت کوین، بیت فان، مون بیت کوین" ارز دیجیتال بیت کوین به شما پرداخت می کنند. سایت "مون لایت کوین" به شما ارز دیجیتال دیگری به نام لایت کوین می دهد. سایت "مون داژکوین" از ارز دیجیتال داژکوین برای پرداخت استفاده می کند. سایت "مون دش" از ارز دیجیتال دش استفاده می کند و در نهایت سایت "مون کش" ارزی به نام بیت کوین کش به شما پرداخت می کند.

روند کلی کار به این شکل است که برای کار با سایت کوین پات و سایت های وابسته به آن و کسب درآمد و جمع آوری ارزهای دیجیتال، باید به ترتیب در هر یک از سایتهای فوق، ثبت نام کنید. این سایت های هفت گانه به ازای هر بار کلیک بر روی Claim ، مقداری از ارز مورد استفاده خود را به حساب کوین پات شما به صورت لحظه ای و آنی واریز می کنند و شما در نهایت می توانید ارزهای دیجیتال خود را بعد از رسیدن به مینیمم برداشت در سایت  کوین پات، از سایت کوین پات به والت یا کیف پول اصلی خود که به مثابه حساب بانکی برای ارزهای دیجیتال به حساب می آید (مانند کیف پول بلاکچین)، منتقل کنید.

حال می پردازیم به کارهایی که شما باید برای کسب درآمد از کوین پات انجام دهید:
1- اولین کاری که باید انجام دهید این است که در خود سایت کوین پات ثبت نام(رجیستر) کنید. برای کار با سایت کوین پات باید یک آدرس ایمیلی داشته باشید که به هنگام ثبت نام وارد کنید و این آدرس ایمیل به عنوان نام کاربری شما در سایت کوین پات و همچنین به منزله آدرس حساب شما در سایت کوین پات به عنوان میکرو والت است. نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که در تمام سایت هایی که در بالا معرفی شد، باید در همه آن ها از همین آدرس ایمیلی که در سایت کوین پات استفاده کرده اید، استفاده کنید.
2- دومین کاری که باید انجام دهید این است که در سایت هایی که با سایت کوین پات کار می کنند و پرداختی های خود را به آن سایت واریز می کنند، ثبت نام کنید. همانطور که قبلا هم گفته شد این سایت ها در حال حاضر هفت سایت می باشند که برای ثبت نام در هریک ، می توانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

>>>توجه!!! پیشنهاد میکنم تو همه سایتهای بالا ثبت نام کرده و همه ارزها رو جمع کنید و به کیف کوین پات انتقال بدید. حتی اگه فکر میکنید که مثلا لایت کوین نیاز ندارید اشتباه میکنید چون کیف کوین پات قابلیت تبدیل همه ی ارز هارو بهم داره و میتونید به بیت کوین یا هر چی که بخواین تبدیل کنید. پس هیچ کدوم رو از دست ندید.

3- در مرحله سوم باید در یک سایت معتبر، یک حساب کیف پول باز کنید. از این حساب برای  نگهداری ارزهای دیجیتال خود به صورت دائم می توانید استفاده کنید. باز کردن این حساب به منزله باز کردن یک حساب بانکی برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود در دنیای اینترنت است. از این حساب شما می توانید تمام مبادلات خود را انجام دهید و ارز دیجیتال دریافت یا پرداخت کنید یا اینکه از آن برای خرید از سایت های اینترنتی و یا فروش استفاده کنید.

پیشنهاد ما افتتاح حساب در سایت بسیار معتبر و مطمئن بلاک چین است که آموزش افتتاح حساب در آن را می توانید از اینجا دنبال کنید.

4- در مرحله آخر اگر خواهان آن بودید که ارزهای دیجیتال موجود در کیف پول اصلی خود را به دلار یا ریال تبدیل کنید، می توانید از طریق صرافی های معتبر اینترنتی این کار را انجام دهید. در این خصوص پیشنهاد میکنم حتما از این مطلب کمک بگیرید.

.

.

توضیحات تکمیلی:


>>> مزایای استفاده از کیف پول کوین پات

1- با واریز درآمد به کیف پول Coinpot در هریک از وب سایت های بالا (یعنی هربار Claim کردن در هریک از سایتهای هفتگانه) ، تعداد سه CoinpotToken نیز به عنوان پاداش به حساب شما واریز می شود و به ازای هربار Claim کردن اعضایی که شما معرفی کرده اید یک عدد CoinpotToken دریافت خواهید کرد.

مورد مصرف توکن های کوین پات در سه بخش است: 1- تبدیل به سایر ارزها در کوین پات 2- شرکت در قرعه کشی یا لاتاری (Lottery) 3- شرکت در قمار یا بازی شانسی (Multiplier) (که اصلا توصیه نمیکنم)

2- از جمله مزایای وب سایت کوین پات Coinpot قابلیت تبدیل انواع ارزهای رمزنگاری شده به یکدیگر است ، برای مثال برای انتقال درآمد به هر کیف پول دیگری می توان تمام درآمد ها از جمله CoinpotToken ها رو به یک ارز واحد تبدیل کرد و  سپس به کیف پول اصلی انتقال داد.

برای تبدیل ارز هیچ هزینه ای از شما در یافت نمیشه و برای انتقال ارز به کیف پول های رایگان دیگر هم هزینه ای پرداخت نمی کنید.

3- خوبی کوین پات اینه که در اکثر سایتهای وابسته به اون ، شما هر 5 دقیقه میتونید Claim کنید و ارزها اتوماتیک به کیف کوین پات تون منتقل میشن. حتی اگه شما تا چند ساعت هم نتونستین Claim کنین ، بازهم فرصت از دست نرفته و ارزها جمع میشن تا زمانی که شما بتونید دکمه Claim رو بزنید و این یه حسن خیلی بزرگه. فقط درنظر داشته باشید هرچه بیشتر و مکرر تر Claim کنید درصد برداشت تون در هر Claim بیشتر میشه و البته 3 توکنی که به ازای هربار claim کردن گیرتون میآد بیشتر خواهد بود.

>>> شیوه برداشت از سایت کوین پات

پس از تجمیع درآمد حاصل از فعالیت در سایتهای هفتگانه فوق الذکر در حساب کوین پات شما ، مشروط به اینکه موجودی تان به سقف برداشت رسیده باشد ، می توانید درآمد خود را برداشت کرده و به والت یا کیف پول اصلی تان انتقال دهید.

برای اینکار ابتدا در صفحه اصلی (dashboard) حساب کوین پات خود مطابق شکل ، بر روی ارزی که می خواهید آن را برداشت کنید، کلیک کنید. پس از آن با 4 گزینه روبرو می شوید که باید روی گزینه دوم یعنی Withdraw کلیک کنید. (در اینجا فرض گرفته ایم که شما برای برداشت بیت کوین کش اقدام کرده اید)

coinpot_dashboard

سپس با فرمی مانند شکل زیر روبرو می شوید که باید آن را مانند تصویر زیر پر کنید.

 

 CoinPot withdraw
 
 شما همچنین می توانید برای تبدیل ارز خود به ارز دیجیتال دیگر ، بر روی گزینه سوم (Convert) کلیک نمایید. یعنی ازین طریق می توانید مثلا لایت کوین های بدست آمده تان را به بیت کوین یا ... تبدیل کنید.
گزینه چهارم هم برای استخراج ارز با استفاده از CPU کامپیوتر شما طراحی شده است که بنده این قسمت را اصلا توصیه نمی کنم.
تنها روشی استخراج ارز دیجیتال با استفاده از قدرت کامپیوتر شما در آن توجیه پذیر است ، استفاده از افزونه کریپتوتب است. سایر موارد فقط به سیستم شما آسیب خواهد رساند.
 

کف برداشت:
حداقل میزان برداشت در سایت کوین پات برای کوین های مختلف بدون کارمزد به صورت زیر است:

BITCOIN : 0.00010000 btc

BITCOIN CASH : 0.00100000 bch

DOGECOIN : 100 doge

LITECOIN : 0.00200000 ltc

DASH : 0.00200000 dash

>>> شیوه واریز ارز به سایت کوین پات

برای تولید آدرس کیف پول برای هر کدوم از ارزهای دیجیتال در وب سایت Coinpot وارد قسمت Deposit (تصویر زیر) بشید و روی دکمه Generate کلیک کنید تا آدرس کیف پول مخصوص اون ارز ساخته بشه تا از طریق این آدرس بتونید ارز دیجیتال از سایر سایت ها دریافت کنید و یا اگه کسی قصد داره براتون کوین واریز کنه این آدرس رو بهش میدید.

کسب درآمد از بیت کوین و سایر ارزها
 
حداقل میزان جهت واریز به کوین پات برای هریک از کوین ها به شرح زیر است:

BITCOIN : 0.001 btc

BITCOIN CASH : 0.01 bch

DOGECOIN : 1000 doge

LITECOIN : 0.01 ltc

DASH : 0.02 dash

>>> ترفند سایت های MOON

moonbit5x

 

>>> ترفند سایت BONUS BITCOIN

سایت بونوس بیت کوین با هر بار Claim کردن به شما از 1 تا 5000 ساتوشی پرداخت می کند که در بیشتر موارد این عدد کمتر از مقدار متوسطی است که این سایت پرداخت می کند. برای اینکه با هر بار Claim کردن مبلغ متوسط سایت را دریافت کنید باید در زیر دکمه Claim بر روی Change your claim settings کلیک کنید.

سپس پنجره جدیدی باز می شود که دو قسمت با نام های Claim alarm و Claim amount را خواهید دید. در اینجا باید تیک مربع جمله Always receive the average claim amount را بزنید. این گزینه به معنی آن است که شما خواهان آن هستید که با هر بار زدن دکمه Claim میزان متوسط مبلغ پرداختی سایت را دریافت کنید و از این بعد شما با هر بار Claim کردن مبلغ ثابتی را دریافت خواهید کرد که بیشتر از دفعات قبلی است.

نظرات  (۱۰۸)

سلام خسته نباشید میخواستم ببینم این سایت حالت استخراج داره یعنی به گوشی فشار میاره

پاسخ:
سلام
میزان استخراج از طریق کوین پات خیلی کمه و توجیه نداره

سلام و عرض ادب 

خسته نباشین میخوام برداشت بزنم میگه ادرس کیف پول نامعتبر است

آدرس بیت کوین کش ( کیف پول بلاک چین ) را وارد کردم

 وباز همون پیغام  را می دهد...کیف پول دیگه نصب کردم بازم نشد ... لطفا بنده را راهنمایی فرمایین .

با سپاس فراوان متشکرم.

 

پاسخ:
سلام
احتمالا آدرس رو اشتباه وارد می کنید
آدرس رو از قسمت Recieve بر میدارید دیگه درسته؟

سلام

میخواستم ببینم درحال حاضربه ازای هر۱۵دقیقه درسایتbonus bitcoin چندساتوشی میده.راستش یش ازیکساله که عضوم ولی تابه امروز همیشه۳ساتوشی میدادوازدیروزشده۲ ساتوشی اونم به ازای۱۵دقیقه.واقعامسخرس.ولی بافیلترشکن میرم هرسری بعد۱۵دقیقه۶ساتوشی میاد.میخواستم ببینم ایابافیلترشکن ایرادی داره میرم توسایتش؟ واینکه برای شماهم۲ساتوشی شده.سایتهای دیگه هم مثل bitfun هم که بعد۵دقیقه باید۱ساتوشی بدن خیلی بیشتراز۵دقیقه طول میکشه.ممنون

پاسخ:
سلام
میزان پاداش وابستگی مستقیم به قیمت بیت کوین داره. هرچه قیمت بیت کوین بالاتر میره به همون نسبت میزان پاداش هم کم میشه
در خصوص استفاده از فیلترشکن هم مشکل جدی ای بوجود نمیاد. فقط ممکنه هر از چند گاهی به مدت یک روز جلوی فعالیت شما رو بگیره ولی دوباره خودش باز میشه

درود بر شما

امروز ۱۲ دوازده ستاره از چلنجی که در کوین پات داشتم کم شد ، و مدتهاست که میبینم خیلی وقتها از شماره کلایم ها بطور خیلی مشکوک کم میشه، من بیش از  یک سال ونیم  که عضو هستم ، تا به الان هیچ برداشتی از این سایت نداشتم اما تا به الان حدود ۳۰۰ مرتبه کانورت انجام دادم، بطور مثال من از دو۲ لایت کوین کامل در شرایطی که ارز بیت کوین پایین بود کانورت کردم اما کلا بیست هزار ساتوشی به من داد (یعنی حتی یک پنجم قیمت اصلی لایت کوین در اون زمان نمیشد) ، و نکته بعدی اینکه من دست کم ۱۶ نفر عضو گیری کردم که این هم کمیسیون کامل پرداخت نمیکنه ، و در ضمن من از طریق سایت شما عضو شدم و زیر مجموعه شما محسوب میشم، مدتهاست که میخوام این پیام رو به شما بدم اما میخواستم مطمئن بشم که مجبور شدم امروز به شما این مشکل رو بازگو کنم.  

لطفا بفرمائید که اگر این سایت واقعا وقت تلف کردن هست این همه انرژی نگذاریم و روش دیگری را پیشنهاد کنید !

و آخرین نکته اینکه با این همه وقت گذاشتن و میانگین روزانه دست کم ۱۲۰ کلایم ، فقط فقط توانستم سیصد هزار ساتوشی در مجموع داشته باشم. 

در کشور آلمان زندگی میکنم. 

مشکل کجاست؟

 

پاسخ:
سلام
من تا حالا با کوین پات و نحوه سوددهیش از کلایم و رفرال هیچ مشکلی نداشتم. سایت قدیمی و معتبریه! (آمار رو روزانه چک کنید نه لحظه ای)
در ضمن از کوین پات برای نگهداری ارزهاتون برای بلند مدت استفاده نکنیدو اون یک کیف پول موقته. بجاش از یک کیف پول ثابت و دائمی مثل کوینومی استفاده کنید
همچنین برای تبدیل ارزها بهم نرخ تبادل رو با سایت ChangeNow مقایسه کنید هر کدوم عدد بالاتری داشت ازون برای چنج استفاده کنید
موفق باشید

با سلام..

من 3‌ روزه حساب کوین پات درست کردم و دارم مدام کلایم انجام میدم ولی چرا بابت کلایم ها هیچ توکنی به کیف پول کوین پات اضافه نمیکنه؟مدام عدد صفر رو نشون میده! میشه بگید دلیلش چیه؟

 

پاسخ:
سلام
نمایش تعداد توکنها روزانه آپدیت میشه
ازین قسمت (https://coinpot.co/coin/coinpottokens) میتونید جزئیات تعداد توکنهای بدست آمده رو ببینید

سلام خسته نباشید یه سیوال من اگر پولم تو بیت کوین کش به 0.00010000 bch برسه تقریبا معادل جند دلار هستش

پاسخ:
سلام
قیمت لحظه ای ارزها رو میتونید از لینک زیر ببینید:

سلام 

خسته نباشین میخوام برداشت بزنم میگه ادرس کیف پول نامعتبر ارز تبدیل کردم ادرس ارز تبدیل شده رو فرستادم نشد وباز همون پیغام کیف پول دیگه نصب کردم بازم نشد مشکل چیه

پاسخ:
سلام
کیف پولتون چیه؟ آدرسی که میخواین بهش انتقال بدین مثلا بیتکوین رو چیه؟

سلام روز بخیر میشه راهنمایی بفرمائید در سایت کوین پات از کدام   استفاده کنیم Withdrawal method بهتر است و سریعتر پرداخت صورت می گیره . ممنون

پاسخ:
سلام
منطقی ترین روش همون حالت پیش فرضشه که کارمزدشم صفره
نهایتا ظرف 48 ساعت کاری هم واریز میشه
فقط حواستون باشه شنبه و یکشنبه ها تعطیلن و کاری محسوب نمیشه

آیا سایت کوین پات دچار مشکل شده است ؟ وارد داشبود نمی شود

پاسخ:
خیر، مشکلی وجود ندارد

سلام من تازه با سایت coinpot  آشنا شدم .  0.005 لایت کوین تونستم استخراج کنم . می خواستم ببینم واقعا می شه به تومان تبدیلش کرد یا خیر . در صرافی نوبیتکس کیف پول ایجاد و به آنجا منتقل کردم . کوین پات اعلام کرد 48 ساعت طول میکشه ولی هنوز چیزی به حسابم در نوبیتکس وارد نشده . لطفا بفرمائید مشکل از کجاست . ممنون

پاسخ:
سلام
اگه فرایند برداشت رو درست انجام داده باشید و ایمیل برداشت رو هم تایید کرده باشید، میاد بزودی نگران نباشید

سلام ببخشید من کیف پول Trust wallet رو استفاده میکنم مشکلی برای واریز از طریق این سایت ندارم؟ 

پاسخ:
سلام
خیر مشکلی وجود نداره. کلا فرقی نمیکنه از چه کیف پولی استفاده می کنید

با سلام خدمت همه . چند وقتیه سایت کوین پات و چن سایتی که داخلش کلیم میزنیم زود به زود خراب میشه.الانم چند روزیه خرابه . میترسم سایتو ببندندو کسی خبر داره چه اتفاقی قراره بیافته؟؟

پاسخ:
با سلام
دوستان متاسفانه تمامی سایتهای مرتبط با کوین پات طی هفته گذشته مورد حمله هکرها و باج افزارها قرار گرفت که تا امروز 4 سایت احیاء و دوباره راه اندازی شده اند اما 3 سایت دیگر (مون دوج، مون لایت و مون بیت کوین) دیگر قابل بازیابی نبوده و ادمین ها در تلاش برای تغییر سرورها و راه اندازی مجدد آنها می باشند.
اما نگران نباشید تمامی ارزهای استخراج شده شما در خود سایت کوین پات محفوظ بوده و قابل برداشت هستند.
ادمین ها از کلیه کاربران عذرخواهی کرده و درصدد تقویت هرچه بیشتر امنیت سایتهای خود هستند پس اصلا جای نگرانی نسبت به آینده کاری این مجموعه خوشنام و معتبر نیست و بزودی شرایط به حالت قبل و کاملا امن بازخواهد گشت
در ضمن با شروع راه اندازی این 3 سایت مذکور ، جایزه وفاداری برای کلیه حسابها 100% در نظر گرفته خواهد شد.

سلام یه سوال دارم میشه راهنماییم کنید؟

من حدودا3روز پیش مقداری از بیت کوینهای استخراج شده از کوین پات رو میخواستم به کیف پولم انتقال بدم بعد از24ساعت دیدم توی تراکنش کوین پات نوشته کنسل شده و به کیف پولم که نرفته هیچ به کوین پاتمم برنگشته.حالا باید چیکارکنم؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام
من همین امروز برداشت موفق زدم مشکلی نداشت
شماره حسابتون رو درست وارد کردین؟

سلام ممنون از وبلاگ خوبتون

یه سوال داشتم

چرا داگ کوین و مون لیتکوین

همش ارور میده 

و میگه مرور گر تلفن خود را خاموش کنید 

فیلتر شکن ندارم و حذف کردم 

باز هم این پیام میاد رو صحفهل

که مرورگر خود را خاموش کنید

 

پاسخ:
سلام
سایتهای کوین پات هر از چندگاهی پیغامهای الکی میدن که بعد یکی دو روزر خودش درست میشه
نگران نباشید

سلام وقت بخیر

الان پنج روزه که سایت های مون دوج کوین و مون لایت کوین دیگه بهم اجازه کلایم کردن نمی ده و دایم ارور می ده. در حالی که دو سایت مون دش و مون بیت کوین داره کار می کنه. هر کاری هم کردم درست نشده. حتی خواستم بروزر عوض کنم بازم نشده. تمام راه تبلیغات هر دو سایت هم باز هست. 

شنیدم که چند نفر دیگه هم همین مشکل رو پیدا کردن. می شه لطفن راهنمایی کنین؟

پاسخ:
سلام
نمیدونم دقیقا دلیلش چیه ولی برای خود من بعد 5-6 روز دوباره خودش باز شد
هرروز تست کنید

سلام من برای انتقال ب کیف پولم از کیف پول بلاک چین و کوینومی استفاده میکنم اما همش ارور میده ک از کیف پول معتبر استفاده کنین،مشکل چیه راهنمایی کنین لطفا

پاسخ:
سلام
هیچ مشکلی با این دوتا کیف پول وجود نداره. من خودم همین الان برداشت موفق زدم
ببینید مشکلتون کجاست. شاید شماره حساب رو دارید اشتباه وارد میکنید

سلام

واسه منم لیتوشی و مون دوج و لیتکوین فیلتر شدن و امتیاز وفاداریم صفر شد .....یه بار فقط با فیلترشکن تونستم کلیم کنم اونم با firefox

درست نمیشه یعنی

پاسخ:
سلام
دوستان مرتب روزانه امتحان کنید، خودش درست میشه
نیاز به کار خاصی هم نداره

مون داش و مون لایت فیلتر شده. چیکارش میشه کرد؟

پاسخ:
سلام
خودش درست میشه نگران نباشید. فقط هرروز امتحانش کنید

سلام من همه سایت ها رو ثبت نام کردم ولی فعلا خیلی کم جمع میشه روزی ۵۰۰ تومن هم نمیشه...چه میشه کرد بعد اون درصدا بالا بره جای امید هست? مسئله بعدی این کد کپچا و تبلیغات خیلی اذیت میکنن راهی نیست حذفشون کرد

پاسخ:
سلام
با فعالیت مستمر روزانه و زیرمجموعه گیری درآمدتون به مراتب بیشتر میشه. کپچا و تبلیغات رو هم کاریشون نمیشه کرد

سلام

توی سایت کوین پات باکامپیوتر نمیشه استخراج کرد؟باگوشی میشه ولی اینقدرهشش پایینه(2تا6)که هیچی استخراج نمیشه.لطفاراهنمای بفرمایید که باکامپیوتر چطورمیتونم از کوین پات ماین کنم.ممنونم

پاسخ:
سلام
این امکان فعلا حذف شده. ضمن اینکه اونقدر هم بصرفه نبود.
پیشنهاد میکنم ارزهاتون همه رو به دوج تبدیل کنید و در ایران کوین ماین ازش سود دریافت کنید
۲۶ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۲۳ وحید حامدی

با سلام .من سه روز هست که در سایت کویین پات ثبت نام کردم و لیتوشی و دوج هایی که تو سایت کلاین میکنم تو داشبورت اضافه نمیشه و هنوز صفر نشون میشه مشکل کجاست راهنمایی بفرمایید.با گوشی کار میکنم.

پاسخ:
سلام
روش ثبت نام رو درست انجام دادید؟
اول توی خود سایت کوین پات ثبت نام میکنید بعد با همون ایمیل توی سایر سایتها، اوکی؟

سلام من چند وقتیه با گوشی تو سایت کوین پات فعالیت میکنم میخاستم بدونم اگه روی کامپیوتر با یه اکانت دیگ وارد بشم یعنی هم با گوشی هم با کامپیوتر با دوتا اکانت و اینترنت مختلف میشه فعالیت کرد یا مسدود میکنه اکانتامو؟؟؟

پاسخ:
سلام
اگه با 2 تا آیپی یا اینترنت مختلف باشه مشکلی ایجاد نمیشه

سلام.

من بیت کوین رو withdraw کردم.همه چی درست زدم.بعد یه پیام اومد کد گفته بعد تایید ایمیل بعد ۶۰ دقیقه به ایمیل برید.ولی عدد بیت کین صفر نشد.چرا؟ باتشکر

 

پاسخ:
سلام
اول به ایمیل تون برید و لینک تایید برداشت رو کلیک کنید تا عملیات برداشت با موفقیت انجام بشه

با سلام ادمین و دوستان لطفا راهنمای ام کنید

من و دوتا زیر مجموعه ام از سال 2018در این سایت فعالیت میکنیم این اوخر خودم و زیر مجموعه هام مجموعا نزدیک 20 هزار دوج کوین رو به ادرس کیف پول دوج فرستادیم  ولی بعد ۱۰ ساعت کنسل زد قبلا حدود ۱۰ هزار دوج رو فرستاده بودیم. و قابل برداشت هم شده بود ولی این اواخر این مشکل پش اومده به پشتیبانی شان هم پیام زدم جوابی نمیده یعنی سایت داره کلاهبرداری میکنه؟؟؟

من تمامی قوانین  سایت رو رعایت کردم مثل عدم استفاده از هیلتر شکن و دو اکانت در یک سیستم و ....اگه راهنمایی کنید حتما ایمیل هم بزنید. yaghobalipour30@yahoo.com

پاسخ:
سلام
این سایت بسیار معتبر و مطمئنه با عملکرد عالی ، پس اصلا بهش شک نکنید. من خودم دیروز برداشت موفق داشتم
دلیل اتفاق هم نمیدونم دقیقا چیه، شاید موقع انجام اشتباهی کرده باشید. پیشنهاد میکنم 2تا برداشت 10هزارتایی بزنید

سلام 
من وقتی لاگین کردم یه تاییدیه فرستاد به ایمیلم اون لینک رو زدم حتی نوشت authorized accept
اما وقتی رول میکنم مینویسه not invallid account to sign in 
الان حسابم بسته شده ؟ دیگه نمیشه کار کرد ؟
من رو هیچ دستگاهی امتحان نکردم و رول نکردم هر کاری هم بود کردم اما نشد کش مرورگر و ... هم پاک کردم نشد 
ایمیل هم زدم اما جواب نمیدن .چیکارکنم؟

پاسخ:
سلام
نمیدونم دقیقا مشکل شما چیه؟!
سایت مشکلی نداره
میتونی یه اکانت جدید درست کنی اگه نشد

سلام. ممنون از سایت خوبتون اما نمیدونم چرا برای برداشت آدرس های کیف پول بلاک چین رو دیگه قبول نمیکنه! من هرکاری کردم نشد

پاسخ:
سلام
هر ارزی آدرس کیف پول مخصوص بخودش رو داره. کیف بلاکچین مثلا از ارز دوج کوین پشتیبانی نمیکنه
میتونید اول در خود کوین پات همه ارزهاتون رو به بیتکوین تبدیل کنید و بعد برای برداشت آدرس بیت کوین کیف بلاکچین تون رو بدید

سلام

من توی 7 سایت متصل به کوین پات cliam میکنم اما به ازای هر cliam برام تو challenges کانتر نمیدازه که برسه به حد نصاب ستاره دادن یعنی مثلا ممکنه من 10 بار کلایم کرده باشم اما برای دوتا حساب کنه، میشه راهنمایی بفرمایید.

پاسخ:
سلام
کانتر رو درست میندازه خیالتون راحت باشه. فقط یه مقدار بروزرسانیش برای نمایش تاخیر داره

سلام  میشه یک بار برام کامل توضیح بدهید چه جوری بول برداشت کنم و واریز کنم تو بلاکجین

پاسخ:
سلام
توضیحات نوشته شده در مطلب بالا به همراه تصاویر ارائه شده کامل هست.
لطفا از روش برداشت خودتون یک فیلم بگیرید و به تلگرام bitconews_sup@ بفرستید تا بررسی بشه مشکل از کجاست

سلام

امروز سایت coinpot قطع شده؟ مجددا وصل می شه؟

 

پاسخ:
سلام
بله قطعا
سلام من همان طوری که گفتید رفتم  ولی باز هم واریز نمیشه و این بیام میده
Withdrawal for 0.00011051 bch to 19tZziZWQ944tSpvqwye8s8FKtQAxqYVvT has been requested.

IMPORTANT: We will shortly send you a confirmation email to emkanyebrahim@gmail.com - please click on the confirmation link in this email to confirm the withdrawal. You must do this within the next 60 minutes or this withdrawal request will expire and you will have to make the request again.
پاسخ:
خب مگه تو ایمیل ارسالی از طرف کوین پات، رو لینک تایید کلیک نمیکنی؟
سلام حساب من غیر فعال شده هر چی انتقال میدم به کیف پولم ..بعد از یک مدت cancel میده
ایمیلم زدم جواب نمیده
چیکار کنم ؟

پاسخ:
سلام
ممکنه فرایند انتقال رو اشتباه میرید. یه بار با جزئیات کاری که میکنید رو بگید باهم بررسیش کنیم
Error: Address 19tZziZWQ944tSpvqwye8s8FKtQAxqYVvT is not registered with FaucetHub - please try to again later or contact us at support@coinpot.co if you believe there is a problem at our endاین بیام میاد یعنی رچی
پاسخ:
موقع برداشت در قسمت Withdrawal method گزینه اول یعنی to bitcoin core wallet  رو انتخاب کن تا مستقیم به کیف پول اصلیت واریز بشه.
احتمالا واریز به فاست هاب رو انتخاب کردی ولی شماره حسابت رو برای فاست هاب تعریف نکردی
سلام  من در بیت کوین کش مقدار بولم
0.00010148 شد و   وارد قسمت  شدم و لی بولم وارد بلاک من نشد چرا

پاسخ:
سلام
اگه عملیات برداشت رو درست انجام داده باشی نهایتا تا 48 ساعت به کیف پولت منتقل میشه
باسلام من حدود 4ماه پیش ثبت نام کرده بودم توی کوین پات و 7سایت متصل به ان   دو روز پیش رمز عبور ایمیلی که باان درکوین پات ثبت نام کرده بودم رو عوض کردم و الان وقتی sin ingمیکنم نمی تونم برم داخل کوین پات و 7سایت متعلق به ان ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
رمز عبور ایمیل و تغییر اون ربطی به سایتهای کوین پات نداره.
همون رمزی رو که موقع ثبت نام در کوین پات تعریف کردید ، همون رو بزنید و وارد شید
۱۶ تیر ۹۸ ، ۲۲:۵۴ غلامرضا جعفری
باسلام من زمانی با یک ایمیل ثبت نام کرده بودم اما بدلیل عوض کردن رمز عبور از کوین پات بیرون رفتم الن با همون ایمیل و رمز عبور جدید رو میزنم قبول نمی کنه 
پاسخ:
سلام
متوجه نشدم. بیرون رفتم یعنی چی؟
۱۴ تیر ۹۸ ، ۱۵:۳۰ محمدامین علامیر
سلام وقتتون بخیر
من تقریبا 38 ساعت هستش که دش کوین رو به کیف پول کوینومی انتقال دادم ولی فعلا منتقل نشده. چقدر طول می کشه این انجام بشه؟ چون بلاک چین دش کوین رو نداره . واینکه کیف پول معتبر دیگه ای هم هس که تمام ارزهای متداول رو داشته باشه؟
پاسخ:
سلام
خود کوین پات میگه که ممکنه تا 48 ساعت هم طول بکشه، نگران نباشید
کوینومی خودش خیلی عالی و معتبره!
لینک دانلودش برای کامپیوتر رو میدید

پاسخ:
کوین پات و 7 سایت وابسته به اون نرم افزار قابل دانلود نیستن. همه شون سایتن و میتونید روی مرورگر کامپیوتر یا گوشی، بوکمارک شون کنید تا هربار راحت بهشون دسترسی داشته باشید
سلام خدمت ادمین عزیز من به تازگی با این سایت اشنا شدم  هر چند فکر کنم خیلی دیر شده و دیگه درصدها خیلی کمتر شدن واقعا کوین پات جالبه فقط چند تا سوال      گویا هر پنج دقیقه می شود کلایم کرد آیا فرق میکند ما به جای هر پنج دقیقه هر چهار پنج ساعت کلایم کنیم؟ اگه فرق داره تقریبا چقدر؟دوم اینکه میشه با یک اینترنت از دو سیستم مجزا و با دو اکانت مجزا وارد شد؟
پاسخ:
سلام
1. هیچ موقع دیر نیست
2. هرچه تعداد کلایم هاتون بیشتر بشه ، پاداش وفاداری و میزان توکنهای دریافتی تون به مراتب بیشتر میشه و قطعا خیلی بهتره
3. کار با 2 اکانت مجزا ولی با یک اینترنت بلامانع است
سلام میشه توی کوین پات با یک سیستم دو تا اکانت درست کنیم و با دو تا اکانت ارزارو جمع اوری کنیم؟
پاسخ:
سلام
اینکارو نکنید
میخواستم بدون مجوز هم دارین این سایت کوین بات
پاسخ:
کوین پات یکی از معتبرترین و خوشنام ترین سایتهاست.
نگران نباشید و زمان رو از دست ندید!
۰۱ تیر ۹۸ ، ۲۱:۲۸ مهرداد رضایی
سلام سایت کوین پات قطع شده ؟

پاسخ:
سلام
موقتا برای یکسری سرویس قطع شده. نگران نباشید بزودی برمیگرده
سلام در کوین pot  در داشبورد علامت ستاره به چه معنا هست
پاسخ:
سلام
ستاره ها یکسری جوایز اضافه تر هستند که بر اساس فعالیت روزانه و ماهانه شما در رول زدن خودتون ، رول زدن زیرمجموعه هاتون ، شرکت در بخت آزمایی (Multiplier) و شرکت در قرعه کشی (Lottery) و ... به شما تعلق میگیره.
به ازای هر ستاره 100 توکن اضافه به موجودی داشبورد شما افزوده میشه
سلام  مثلا در dashکه سقف برداشت ۲۰۰۰۰ هزار تا هست به تومان چه قدر میشه
پاسخ:
سلام
کمتر از یک دلار میشه
برای اینکه  موچودی مثلا در dash را اول باید به coin pot بریزم بعد به کیف بلاک چین 
پاسخ:
موجودی تمام ارزها از همون ابتدا در کوین پات ذخیره میشه.
شما کافیه از داشبورد کوین پات وارد قسمت ارز مورد نظرتون بشید و از اونجا برداشت به کیف پول اصلی رو انجام بدید
یعنی برای  برداشتن  موجودیمون که ادرس حساب می خواهد چی را باید بزنم و رمز عبور باید چی وارد کنم
پاسخ:
برای برداشت باید شماره حساب کیف پول اصلی (مثلا بلاک چین یا کوینومی یا ...) رو وارد کنید.
جدیدا دیگه رمز عبور هم نمیخواد مگه اینکه 2FA رو فعال کرده باشی
سلام منظور از ادرس حساب چی هست
پاسخ:
سلام
در مجموعه سایتهای وابسته به کوین پات ، ایمیل شما حکم آدرس حسابتون رو داره که باید در همه سایتها مشترک و یکی باشه.
برای انتقال از میکرووالت کوین پات به کیف پول اصلی تون هم باید شماره حساب کیف پول اصلی تون رو بهش بدید.
نمیدونم دقیق متوجه منظورتون شدم یا نه!
سلام خدمت ادمین محترم.چهار بونوس بیت کوین رو نمیتونم رجیستری کنم وقتی رجیستری میزنم ی کادر قرمز رنگ میاد و قبول نمیکنه


پاسخ:
سلام
موقتا با یه مشکل مواجه شده و در حال اصلاحه. بزودی مشکل حل خواهد شد
سلام وقت بخیر .چرا من هرچی توی سایت های که بیت کوین میزنم که بیاد بشینه توی حساب کوین پات نمیاد دلیلش چیه همینجوری حسابم خالی خالیه
پاسخ:
سلام
منظورتون از سایتها همون 7 سایته؟
باید ایمیل ثبت نامی در کوین پات و همه اون سایتها یکی باشه!
سلام سپاس از مطالب با ارزشتون میشه لطف کنید بفرمایید برای برداشت به کیف پول ایا سایت کوین پات پرداختی از طرف ما طلب میکنه ؟
پاسخ:
سلام
فی انتقال در کوین پات صفر است
موقعیکه برای گرفتن آدرس والت کوین پات جنریت را میزنم ارور میده لطفا راهنمایی کنید unexpected error
پاسخ:
در حال حاضر مشکلی در این قسمت مشاهده نمیشه
سلام خسته نباشین چرا سایت مون دش و مون کش ارور میرن میخامclaimکنم نمیشه میشه جواب بدین زودتر
پاسخ:
سلام
مشکل موقتی بود و حل شد
باسلام این روش که درباره کریپتوتب نوشته بودید رازمانی که کمی تحقیق کردم بیشتر کسایی که استخراج انجام میدهند نوصیه نمی کنند علت ان چیست الان هم شدنی هست ؟؟؟
پاسخ:
سلام
دقیقا بستگی به خود شما دارد. اگر توان زیرمجموعه گیری داشته باشید همچنان این روش قدرتمندترین است اگرنه حتی ضعیف تر از بقیه هم هست.
بنده همچنان از این روش درآمد دارم
باسلام خدمت ادمین سایت می توانید سایت های  بیت کوین که یه طور کلیکی هستن و معتبرمعرفی کنید ممنون از شما 
پاسخ:
سلام
لطفا مطلب زیر را مطالعه کنید:
باسلام من برای اولین بار کلایم کردم به کیف پول کوین پات اضافه شد اما دفعه های دوم وسوم بااین مشکل مواجه شدم زمانی که کلایم می کنم اینو نشون می دهFaucet claim failed: Due to high fraud levels, we no longer allow claims from VPN/Proxy/TOR IP addressesلطفا کمکم کنید ممنون از جوابتون 
پاسخ:
سلام
وی پی ان رو خاموش کنید
سلام ببخشید چقدر طول میکشه یه واکنش تو اینفینیتو والت تایید شه , اوایل تراکنشام سریع تایید میشد,  ولی الان دو تا تراکنش ارسال دارم که 24 ساعته تایید نشده! 
پاسخ:
سلام
لطفا سوالات اینجا فقط راجبه کوین پات باشه
سلام، ببخشید والت اینفینیتو محدودیتی برای انتقال نداره؟ یعنی من هرچندبار و تا هرزمانی که بخوام  میتونم به یک‌ ادرس مشخص بیتکوین انتقال بدم؟ و اینکه سقف تراکنش ها در روز با این والت چقدره؟     با تشکر‌
پاسخ:
سلام
نه محدودیتی راجبش نشنیدم
سلام من داخل کوین پات نمیتونم ادرس دیپوسیت که برای بیتکوین کش باشه رو پیدا کنم ینی در اصل اصلا نداره، ممنونم پیشاپیش از راهنمایی شما
پاسخ:
سلام
اصلا چرا میخاید به کوین پات واریز کنید؟
سلام سایت خراب شده؟
پاسخ:
سلام
خیر، بعلت یکسری اقدامات اصلاحی از سمت سرور موقتا از دسترس خارج شده بود که به سرعت هم اصلاح و دوباره آماده به کار شد
سلام.هر وقت میخوام ارزها رو convert کنم اخطار میده.چرا؟
پاسخ:
سلام
مشکلی نداره. چه اخطاری؟
سلام، من مقداری دلار از چند سایت دارم حالا میخوام اینارو برداشت کنم و اون سایتا هم ادرس والت میخوان باید چیکار کنم، چه والتی دلار داره تا به اون بریزم ؟ اگه میشه راهنمایی کنید ، تشکر
پاسخ:
سلام
لطفا با آیدی پشتیبانی bitconews_sup@ ارتبازط بگیرید
سلام ببخشید، تو اینفینیتو والت میشه ارز ها رو به هم تبدیل کرد؟ اگر میشه چجوری ؟ و اگر نمیشه والتی معرفی کنید به جز کوین پات که بشه باهاش ارز های متنوع رو به هم تبدیل کرد.  با سپاس
پاسخ:
سلام
پیشنهاد میکنم از والت کوینومی استفاده کنید
سلام وقت بخیر قبلا مون کش از بیت فان له بلاک چین انتقال دادم الان میتونم اونو دوباره انتقال بدم به بیت فان تبدیلش کنم به یه ارز دیگه؟
پاسخ:
سلام
کوین پات کیف پوله نه بیت فان. شما میتونید از بلاکچین به کوین پات انتقال بزنید و اونجا اگه خواستید به ارز دیگه تبدیلش کنید
سلام، استفاده از اینفینیتو والت برای انجام تراکنش ها،‌قابل قبول بقیه سایت ها با ربات های دریافت کننده بیتکوین هست؟ یا اینکه فقط  باید از بلاکچین استفاده کنیم ؟ و اینکه حداقل واریز و برداشت با انتقال از اینفینیتو والت چقدره ؟ تشکر
پاسخ:
سلام
اینفینیتو والت معتبره و میتونید ازش استفاده کنید.
برای برداشت باید موجودی تون به اندازه مقدار انتقال بعلاوه فی یا همون کارمزد انتقال باشه. محدودیت دیگه ای نداره
ببخشید double ecrypt password چه رمزیه ؟ من هر رمزی رو میزنم ارور میده!
پاسخ:
اگه منظورتون رمز 2FA هستش ، آموزش روش استفاده از 2FA رو در مطلب زیر در قسمت "برداشت" آوردم ، ببینید:


برگرفته شده از bitconews.blog.ir

از بلاکچین میخوام انتقال بزنم، موجودیم ۰.۰۰۰۱ هست، میخوام ۰.۰۰۰۰۸ انتقال بزنم به یه والت دیگه 
پاسخ:
اگه جمع مبلغ انتقال و فی از موجودی تون بیشتر نشه ، نباید مشکلی داشته باشه
سلام، چرا هر مقدار برای انتقال بیتکوین میزنم از بلاک چین به به والت دیگه، مینویسه insufficient funds, با اینکه موجودی دارم !!
پاسخ:
سلام
از کیف بلاکچین میخواید انتقال بزنید یا کیف کوین پات؟
مقدار درخواست و موجودی تون چقدره؟
سلام چرا از صرافی pay98 نمیشه بیت کوین خرید؟ همش ارور میده!
پاسخ:
سلام
چرا نشه؟! مشکلتون چیه؟ چه پیغامی میده؟
اگه میشه راجع به لینک تراکنش برای فروش btc و 3 confirmation که بعضی ربات ها و سایت ها دارن به توضیحی بدین، مرسی.
پاسخ:

لینک تراکنش یا Transaction ID یا همان TxID یک عبارت 64 کاراکتری بوده که ترکیبی از اعداد و حروف است و جهت رهگیری تراکنش استفاده می شود.

بعنوان مثال: 3fc9153b7bdffcdfae092092320612c9c3c94351f600d80ad75f3915909b488b

و بعد هربار انتقال ارز در کیف پول شما ایجاد و تو همون ردیف قابل رویته که بعد از 2یا3 تا confirmation تو سیستم بلاکچین تایید شده و به مقصد میرسه
ببخشید btc با btc cryptocurrency چه فرقی میکنه؟ اصلا فرقی دارن؟
پاسخ:
اصلا btc cryptocurrency ندارم ، همون بیتکوینه
سلام، حداقل واریز بیت کوین به بلاک چین چقدره ؟ و همینطور حداقل برداشت بیت کوین و تبدیل به پول کردنش ؟
پاسخ:
سلام
اگه منظورتون حداقل برداشت از کوین پاته؛ 0.0001BTC
برای والت بلاک چین حداقلی برای واریز نداریم.
ولی برای برداشت از بلاکچین چون حداقل کارمزد انتقال 0.00000678BTC هستش پس باید مبلغ برداشتی تون بیشتر از اون مقدار باشه
موقه واردشدن به کوین پات عبارتی هست بنام 2fa codeاین چیست و ازکجا باید انرا وارد کنیم
پاسخ:
آموزش روش استفاده از 2FA رو در مطلب زیر در قسمت "برداشت" آوردم ، ببینید:
سلام، ببخشید صرافی ها محدودیتی برای خرید ارز دارن ؟ مثلا من الان یک لایت کوین دارم میتونم بفروشمش راحت ؟     با تشکر از سایت خوبتون
پاسخ:
سلام
هر صرافی شرایط خودش رو داره ، ولی فک کنم همه یک لایت کوین رو براحتی میخرن ازتون
پیشنهاد میکنم از صرافی Pay98 استفاده کنید
سلام خسته نباشید، از آدرس کوین پاتمونو کجا باید پیدا کنیم؟ که ارز هارو انتقال بدم تو کوین پات از سایت ها و‌ربات های دیگه
پاسخ:
گزینه دیپازیت رو روی ارزی که میخاین بهش واریزی داشته باشین بزنین، شماره حساب بهتون میده
سلام 
چرا وقتی میخوام ارزم رو از coinpot به کیف پول blockchain منتقل کنم میگه ادرس کیف پول شما valid است؟
پاسخ:
سلام
برای هر ارز باید شماره حساب والت همون ارز رو وارد کنید. مثلا دوژکوین رو نمیتونید به بلاکچین منتقل کنید چون این کیف پول از دوژکوین پشتیبانی نمیکنه
میتونید قبلش توی خود کوین پات ارزهاتون رو به بیت کوین تبدیل کنید بعد یکجا به بلاکچین تون بفرستید
سلام، بنظر شما multiplier بدرد نمیخوره؟ یعنی نمیشه با ترفند خاصی هم ازش استفاده کرد؟ مثلا وقتی تعداد توکن ها 1000 باشه یا بالاتر؟
پاسخ:
سلام
من این قسمت رو اصلا پیشنهاد نمیکنم. یه جور قماره و ممکنه کل موجودی تون به باد بره!!!
ببخشید این برنامه روگوشی موبایل نصب میشه؟چون میزنم ایمیلمو مراحلو ک طی میکنم نمیاره
پاسخ:
بله. مشکلی نداره. مجدد امتحان کنید شاید یه اختلال موقت بوده
سلام خدمت دوستان عزیز من امروز صبح برداشت زدم تا الان که الان هست نیومده به کیف پول ام من به همه میگم یک بار برداشت کنید تا ببیند الکی زحمت نکشید موفق باشید 97/11/10
پاسخ:
سلام
دوست عزیز لطفا زود قضاوت نکنید.
اولا که سایت کوین پات بسیار بسیار معتبر و امنه ، در ثانی همون موقع برداشت مینویسه که ممکنه واریز به حساب حداکثر تا 48 ساعت طول بکشه که البته معمولا خیلی زودتر هم واریز میشه
پس لطفا خودتون و دیگران رو بیخود مضطرب نکنید
سلام شما چیزی در مورد سایت کوین مجیک شنیدی؟
پاسخ:
سلام
بعید میدونم Legit باشه ولی دارم تستش میکنم
سلام اگه ۳-۴ ساعت پشت سر هم هر ۵ دقیقه claim کنمبدون زیر مجموعه ماهی ۵۰۰  در میارم ؟
پاسخ:
سلام
لطفا اینقدر این سوال تکراری رو نپرسید. خودتون تست کنید
داداش من کانال زدم شروع کردم ب زیر مجموعه گیری ولی زیاد کسی نمیاد چه جوری تبلیغ کنم؟بعد ی سوال دیگه که مثلا با ۲۰ تا زیر مجموعه ماهی چقدر میشه دراورد
پاسخ:
ناامید نشید و ادامه بدید.
میزان درآمد هم بستگی مستقیم به میزان کلیم زدنهای روزانه خودتون و زیرمجموعه هاتون داره
پس حداقل بدون زیرمجموعه  از ماه سوم میشه 500 هزار درامد داشت؟درضمن من هر یک ساعت یبار claim  میکنم
پاسخ:
گفتم با یه بار در ساعت نمیشه
سلام درکل بدون زیر مجموعه چقدر میشه ماهانه درامد داشت ؟ مثلا بعد از دوماه کار کردناز ماه سوم  با توجه ب این پاداشایی که میده میشه ماهی ۷۰۰-۸۰۰ دراورد
پاسخ:
سلام
با قیمت امروز بیتکوین احتمالش خیلی کمه ولی مطمئنا قیمت بیتکوین در ماههای آینده افزایش چشمگیری داره و فعالیت امروزتون به یکباره ارزشمندتر میشه
پس حتما ادامه بدید با جدیت
سلام آیا میتونیم با یک آی پی بیشتر اکانت بسازیم؟ ممنون میشم زود ترجواب بدین
پاسخ:
سلام
پیشنهاد میکنم اینکارو نکنید. ممکنه امروز بهتون گیر نده ولی ممکنم هست فردا روز کل زحمتهاتون به هدر بره
سلام من امروز برنامه کوین پات رو نصب کردم وقتی میخوام ثبت نام کنم  ایمیلو رمزو میزنم بعد که من ربات نیستم رو میزنم چیزی نمیاره که تایید کنه فقط در حال لود نشون میده .اگه میدونین مشکل چیه لطفا راهنمایی کنین ممنون
پاسخ:
سلام
نمیدونم. سایت مشکلی نداره
سلام با این سایتا ماهانه بدون زیر مجموعه چقدر میشه درامد داشت اگه هر یک ساعت یبار CLAIM کنم؟ 500 هزار تومن میشه
پاسخ:
سلام
با کلیم ساعتی یکبار نمیشه ، ولی اگه هر 5 دقیقه طبق قانون خودش کلیم کنی نشدنی نیست
سلام من کوین پاتم چرا کار نمیکنه و ارور میده
پاسخ:
سلام
موقتا در حال تعمیرات است. نگران نباشید وصل میشه
سلام نمیدونید چرا سایت قطع شده؟
پاسخ:
سلام
موقتا در حال تعمیرات است. نگران نباشید وصل میشه
سلام 
مدتی که با coinpot و هفت تا سایت شروع کردم
جالبه ک چرا فقط دوج کوین برا من هیچ امتیازی نمیندازه ؟؟؟!!!
پاسخ:
سلام
در سایت مون دوج کوین سیکل کلیم کردن و حل کپچا رو کامل انجام میدین؟
سلام
سایتهای مرتبط با کویت پات باید هر روز کلایم بشن؟
اگه یه روز نشه اکانتمون غیر فعال میشه؟
پاسخ:
سلام
نه، غیرفعال نمیشن. فقط با فعالیت مستمر و روزانه میزان ساتوشی بدست اومده در هربار کلایم بطور تصاعدی افزایش پیدا میکنه
مرسی که گفتین اما من دوج کوین هم دارم جمع میکنم برا اون هم یه کیف پول معرفی کنین که قابل اعتماد باشه 
پاسخ:
ازین کیف پول برای گوشی استفاده کنید:
سلام میشه یه کیف پول معتبر معرفی کنین که برای اندروید هم داشته باشه و ارزهای داخل کوین پات هم ساپورت کنه لطفا
پاسخ:
سلام
من خودم با بلاکچین کار میکنم. سایر ارزهای کوین پات رو هم اول از داخل خودش به بیت کوین تبدیل میکنم و بعد انتقالش میدم به کیف پول بلاکچینم
با یه مودم  مشترک ولی گوشی های جداگانه بدون اینکه بدونیم نباید اینجور کار بشه یکبار کلایم کردم الان اکانت دوستم انگار بلاک شده آیا امکان رفع بلاک هست ؟اصلا قصد تقلب نبوده ۱ ساعتی پیش هم بودیم و ندانسته جفتمون کلایم کردیم
پاسخ:
سلام
نباید ربطی داشته باشه ولی بازم یه ایمیل به پشتیبانی کوین پات بزنید و مورد رو بهشون بگید
سلام خسته نباشید تو همه سایتهاش که میرم مینویسه
ادعای خرابی خراب شده: با توجه به سطح تقلب بالا، دیگر ادعای VPN / Proxy / TOR IP را نمی پذیریم
vpn رو خاموش کردم و خارج شدم از تک تکشون و دوباره وترد شدم درست نشد لطفا راهنماییم کنید ممنون 
پاسخ:
سلام
از روی یک سیستم دیگه با یه آی پی جدید و بدون فیلترشکن بازش کنید
سلام من بازم سعی کردم وارد کیف پول کوین پات بشم اما بازم میگه رمز یا ایمیل اشتباس 6بار رمز عوض کردم اما بازم فایده نداره راهی نیست درست بشه یا این که خود سایت پشتیبانی داره پیامی ارسال کنم راهنمایی کنن؟
پاسخ:
سلام
عجیبه! به این آدرس یه ایمیل بزنید و بهشون بگید support@coinpot.co
سلام من واسه ثبت نام تو أین سایت  تو قسمت امنیتی که عکس نشون میده هر چند بار که عکسا رو جواب میدم دوباره میان!!!!؟؟؟
پاسخ:
؟!؟!
سلام
این سایت ها که به سخت افزار فشاری وارد نمی کنن؟
چون من تسک منیجر رو چک کردم. برای چند دقیقه مرور گرم چهل درصد از سی پی یو م رو اشغال کرده بود‍ اون بونوس mining رو تو سایت ها نزده بودم.
پاسخ:
سلام
این سایتها هم مثل بقیه سایتها هستن و فشار مضاعفی به سی پی یوی شما وارد نمیکنن
سلام ببخشید چرا دیروز تا حالا نمیشه وارد سایت coin pot شد خطی نتی که باید پر بشه تا نصف پر میشه دیگ جلو تر نمیره که وارد سایت بشه لطفا راهنمایی کنین
پاسخ:
سلام
خطا از سمت سرورهای کوین پاته. درست میشه نگران نباشید
سلام من نمیتونم وارد خودکیف پول کوین پات بشتم هم ایمیل و هم رمز رو درست وارد میکنم اما میگه اشتباه وارد کردی چند بارم از طریق خود سایت    reset pasvord رو انجام دادم فقط برای بار اول کار ساز بود بعد از اون هم نمیشه وارد شد برایه سایت هاش اینطوری نیست  فقط برا کیف پول کوین پات اینجوریه الانم که کلا coinpot رو سرچ میکنم وارد شم میزنه not server لطفا راهنمایی کنید ممنون
پاسخ:
سلام
دیروز شاهد یکسری اختلالات در سرورهای کوین پات بودیم که امروز حل شدن
با خیال راحت ادامه بدید کارتون رو
ببخشید من با اینکه vpn استفاده نمیکنم باز هم همون پیغام ممنوعیت از طریق vpn proxy   میاد هر هفت سایت همین مشکلو دارن
پاسخ:
یکبار از هرکدوم از سایتها sign out کنید و دوباره بدون vpn وارد شید
سلام من هرچی ادرس کیف پولمو که تو بلک چین ساختم توی کوین پات برای انتقال بیکوین کش میزنم زیرش زرد میزنه ولی برای ادرس بیت کوین رو میزنم سبز میشه چرا ......مشکلی پیش نمیاد که ادرس بیتکوین رو بزنم برای انتقال بیت کوین کش؟
پاسخ:
سلام
هر ارز آدرس مخصوص خودشو تو کیف پول داره. اگه کیف پولتون از اون ارز پشتیبانی نمیکنه اول بصورت رایگان ارزتون رو داخل خود کوین پات به بیت کوین تبدیل کنید بعد به آدرس بیت کوینی کیف پول اصلی تون انتقالش بدید
سلام خسته نباشید. کیف پول کوین پات میتونه به سایت فری بیت کوین انتقال ارز انجام بده؟(برای شرط بندی) میخوام حدود 200 هزار ساتوشی از کوین پات انتقال بدم نحوه انتقال رو بلدم میخوام بدونم واریز میکنه یا به سایت واریز نمیکنه(چون ممکنه فقط به کیف پول ها واریزی داشته باشه)
پاسخ:
سلام
بله مشکلی نداره. مهم شماره حساب مقصده. فرقی نداره مال کی یا کجاست؟
اقا همه اینا به کنار چجوری اینا رو برداشت کنیم به پول تبدیل کنیم ؟؟؟؟
سلام ،چرا از bonus bitconساتوشیهام مونده مستقیم نمیره داخل pot
پاسخ:
سلام یعنی چی نمیره؟
مگه هر دو رو با یک ایمیل ثبت نام نکردید؟
در ضمن بونوس بیتکوین همون موجودی کوین پات رو نشون میده
سلام
1- من در سایت bouns bitcoin ثبت نام کردم اما هنگام ورود خطای پس یا ایمیل می دهد و ایمیل تایید مجدد نیز به ایمیلم نمی رسد
2- لینک های ارجاع من در 6 سایت بقیه هم کار نمی کند و خطای 404می دهد 
لطفا راهنمایی کنید
ممنون

پاسخ:
سلام
ابتدا در خود کوین پات با یک ایمیل ثبت نام کنید. سپس در 7 سایت معرفی شده با همان ایمیل کوین پات مجدد ثبت نام کنید
سلام داداش خسته نباشی 
من واسم سوال پیش اومده بعد از هر بار claim  کردن ساتوشی ها به حساب کوین پت منتقل میشه. و اینکه بالانس حساب من در سایت بیت فان و مون بیت کوین و بونز بیت کوین هر کدام سه هزار تا ساتوشی هس که رو هم رفته میشه ده هزار ساتوشی تقریبا ولی در حساب کوین پت ک واریز لحظه ای داره فقط سه هزارتا ساتوشی موجوده این الان یعنی چی؟؟
بالانس حساب ها چیه پس اون عدد بالانس پس الکیه ؟؟ 
پاسخ:
سلام
تصور شما اشتباهه. با فعالیت توی 3تا سایتی که گفتید موجودی حساب کوین پات شما به روز میشه. یعنی اگه حتی تو یکی از اون 3تا هم فعالیت کنید توی بقیه میتونید موجودی اضافه شده رو ببینید.
خلاصه که هر سه سایت فقط یک موجودی ، که اون هم موجودی کوین پات هست رو نشون میدن. همه فعالیتها توی یک حساب تجمیع میشه.
سلام
وقتتون بخیر
من تازه کار با coin pot رو شروع کردم 
بعد از چند بار claim کردن این پیغام (ادعای خرابی خراب شده:با توجه به سطح تقلب بالا ،دیگر ادعای TOR IP/Rroxy/vpnرا نمیپذیریم و پرداخت انجام نمیشه هر 7تا سایت اینجوریه لطفا راهنمایی کنید چیکار میشه کرد
ممنون
پاسخ:
سلام
کوین پات رو بدون استفاده از VPN کار کنید
سلام
وقتتون بخیر
در کوین پات به ازای هر کلایم مقداری توکن هم جمع میشه
این توکن ها قابل تبدیل به بیت کوین هستن؟ و معادل چند بیت کوین اند؟
در ضمن برای تبدیل ارزهای دیجیتالی به همدیگر، در کوین پات اقدام کنم یا در کیف پول؟
ممنون
پاسخ:
بله هر توکن بیش از یک ساتوشی ارزش داشته و قابل تبدیله
حسن تبدیل این ارزها به همدیگه در داخل سایت کوین پات اینه که باعث میشه موجودی شما در یک ارز تجمیع شده و زودتر به حد نصاب برداشت برسید
سلام
ببخشید ارزهای دیجیتالی رو از کیف پول چطور میشه به پول رایج تبدیل کرد؟
پاسخ:
سلام
لطفا این مطالب رو مطالعه کنید:




برگرفته شده از bitconews.blog.ir

سلام
لطفا این مطالب رو مطالعه کنید:




برگرفته شده از bitconews.blog.ir

سلام
لطفا این مطالب رو مطالعه کنید:




برگرفته شده از bitconews.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی