آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

کسب درآمد با اجاره ماینر و استخراج بیت کوین

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ

آی ماینر

 

مطمئنا تا بحال با واژه استخراج یا ماینینگ ارزهای دیجیتال و سود سرشاری که می توان از این طریق بدست آورد آشنا شده و در مورد آن چیزهای زیادی شنیده اید. اما به احتمال زیاد به دلیل آنکه دانش فنی این حوزه را نداشته‌اید یا از پس هزینه‌های خرید دستگاه ماینر بر نمی‌آمدید، از این کار منصرف شده‌اید. شاید اگر این دو مانع سد راه‌تان نبود، لحظه‌ای برای شروع کار درنگ نمی‌کردید!

در این مطلب از سایت بیتکونیوز می خواهیم شما را با راهکاری آشنا کنیم که بدون داشتن هیچ دانش فنی و تخصص خاصی و با کمترین هزینه ، بتوانید شما هم به جمع منتفعین استخراج ارزهای دیجیتال علی الخصوص بیت کوین بپیوندید.

 

آی ماینر، نخستین و معتبرترین سامانه خرید و اجاره ماینر در ایران است که برای شما این امکان را فراهم می‎کند.

برند آی ماینر پس از کسب موفقیت در کشور های مختلف مانند ترکیه ، روسیه ، اوکراین و تایلند توانسته است اکنون در ایران پس از اخذ مجوزهای قانونی لازم از جمله Enamad ، به سرمایه گذاران و علاقه مندان به استخراج پول های دیجیتالی خدمات قابل توجهی را ارائه دهد.

 

کارشناسان آی ماینر چه خدماتی به شما ارائه می دهند؟

متخصصان و کارشناسان برند iMiner در بیت فارم، ماینر های مخصوص شما را در مزرعه خصوصی نصب و راه  اندازی و کانفیگ میکنند و بصورت شبانه روزی از ماینر شما نگهداری کرده و مدیریت آن را به عهده می گیرند. سپس تمامی درآمد حاصل از ماینینگ به شما پرداخت خواهد شد و این مجموعه صرفا تعرفه اجاره ماینر را جهت تامین هزینه نگهداری دستگاه ها دریافت خواهند کرد. نکته قابل توجه این است که؛ شما به صورت لحظه ای میتوانید درآمد خود را در استخر ماینینگ بیت کوین مشاهده کنید و در صورت تمایل به والت (کیف پول مجازی) دیگری منتقل کنید.

علاوه بر آن، شما می‌توانید با ثبت نام در این سامانه، یک ساعت ماینر رایگان دریافت کنید!

 

آموزش اجاره ماینر در سامانه آی ماینر

جهت ثبت نام و شروع کسب درآمد دلاری طبق این آموزش عمل کنید.

ابتدا بر روی لینک ثبت نام زیر کلیک کنید.

پس از ورود مطابق با تصاویر به ترتیب مراحل را ادامه دهید:

iminer

1. ابتدا با استفاده از دکمه ثبت نام، به خانواده آی ماینر بپیوندید. بدین منظور مطابق با تصویر فوق بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

2. در صفحه باز شده بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

3. نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و کلمه عبور مدنظر خودتان را وارد و بر روی ثبت نام کلیک کنید.

iminer2

4. در پنل کابری از قسمت استخراج گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. سرویس های استخراج شامل اجاره ماینر از فارم ایران، اجاره ماینر از فارم ترکیه و خرید ماینر و خرید ماینر ویژه حرفه ای هاست می باشند. پس اگر تازه وارد هستید اجاره ماینر از فارم موردنظرتان را انتخاب کنید.

5. لیست ماینرهای موجود برای شما نمایش داده خواهد شد. با مقایسه هزینه ها و درآمد ها، ماینر موردنظر خود را انتخاب کرده و بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

iminer3

6. تعداد روز موردنظر جهت اجاره و تعداد ماینر موردنظر را انتخاب کرده و بر روی دکمه خرید کلیک کنید.

7. فاکتور نهایی برای شما صادر خواهد شد. اگر از قبل در حساب کاربری خود موجودی دارید، می توانید فاکتور را از طریق پرداخت با کیف پول واریز نمایید. در غیر این صورت از یکی از راه های پرداخت ریالی با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب یا پرداخت با بیت کوین استفاده کنید.

 

پس از پرداخت فاکتور کار شما به اتمام رسیده است! این به این معناست که ماینر شما بصورت خودکار به شبکه متصل شده و شروع به کسب درآمد خواهد کرد. ماینرهای شما در صفحه ماینرهای من لیست شده اند و درآمد لحظه ای ماینرها از همین صفحه قابل برداشت هست. شما در هر لحظه که بخواهید می توانید درآمد ماینرهای خود را به کیف پولتان منتقل کنید و با موجودی کیف پول می توانید ماینر و سرویس جدید سفارش دهید.

همچنین هر زمان که تمایل داشتید می توانید از بخش امور مالی درخواست برداشت پول خود را ثبت نمایید. به این صورت که موجودی حساب کاربری شما به والت بیت کوین درخواستی شما واریز خواهد شد.

چنانچه در هریک از مراحل فوق مشکل داشتید و یا نیاز به مشاوره رایگان داشتید، کارشناسان این مجموعه بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به کاربران هستند.

از مشخصات درج شده در صفحه تماس با ما، می توانید با کارشناسان آی ماینر در ارتباط باشید.

 

iminer-banner

نظرات  (۱)

سلام

این ماینر ها معمولا تا چن وقت کار میکنن و عمرشون چقدره

پاسخ:
سلام
بسته به شرایط نگهداری و استفاده ، بیش از چند سال (حداقل 2 تا 3 سال در بدترین شرایط) می توان انتظار عملکرد خوب از آنها داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی