آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

کسب بیت کوین رایگان با چرخاندن اسپینر

چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۱ ق.ظ

btcspinner_scam_alert

 از تاریخ فوق این سایت دیگر پرداختی ندارد. روی آن زمان نگذارید!!!

 

 

در این مطلب میخوام یه سایتی رو بهتون معرفی کنم که بدون محدودیت زمانی در طول روز میتونید بیت کوین رایگان بدست بیارید.

BTCspinner سایتی است که شما در اون با چرخوندن یه اسپینر به تعداد بینهایت بار در طول روز ، میتونید بیت کوین بدست بیارید.

روش کار :

ابتدا از طریق این لینک وارد سایت شده و با وارد کردن ایمیل و رمز عبور ، در سایت ثبت نام کنید.

بعد در قسمت Play ، اسپینر رو بچرخونید تا ساتوشی ها به موجودی تون اضافه بشه. هرچه سرعت چرخش بیشتر ، استخراج ساتوشی هم بیشتر

هیچ محدودیت تعدادی یا زمانی برای چرخوندن اسپینر در طول روز وجود نداره

>>> هرموقع موجودی حسابتون به 10000 ساتوشی ( 0.00010000 BTC ) یا بیشتر رسید ، میتونید با وارد کردن شماره حساب کیف پول بیت کوین خودتون (حساب بلاکچین) در قسمت Withdrawal ، نسبت به انتقال موجودی به کیف پول خودتون اقدام کنید.

در زیر تصویر یک سند برداشت از این سایت هم ارائه شده تا مطمئن بشید که سایت همچنان پرداختی داره و اسکم نیست.

 

btcspinner_withdraw

 

BTCspinner-withdraw-ok

 

>>> با معرفی این سایت به دیگران ، میتونید 15% از فعالیت افرادی که از طریق شما به این سایت معرفی شدند رو هم مال خود کنید. فقط کافیه لینک معرفی خودتون رو از قسمت Affiliate کپی کرده و در اختیار دوستان و آشنایان قرار بدید تا از طریق لینک شما عضو سایت بشن.

 

>>> از قسمت Instant Faucet هم میتونید هر نیم ساعت یکبار Claim کرده و ساتوشی بگیرید

 


 

حالا فکرشو بکنید اگه یه جوری بشه چرخوندن اسپینر رو بصورت اتوماتیک و پشت سرهم با حداکثر سرعت انجام داد چی میشه!!!

من این کار رو برای شما ساده کردم و یک کد اسکریپت آماده کردم تا از طریق اون، این کار برای شما مهیا میشه.

*******

>>> دوستانی که تمایل دارن تا این اسکریپت رو داشته باشن فقط کافیه از طریق لینک من در این سایت عضو بشن و یه ایمیل به bitconews@gmail.com بزنن تا اسکریپت رو براشون بفرستم.<<<

 

این ویدئوی کوتاه و توضیحی رو ببینید:

 

 

 

پی نوشت:

قابل توجه کسانی که مشکل محو شدن یا تار شدن اسپینر رو دارن، باید فلش پلیر نسخه جدیدش رو آبدیت کنید تا مشکل حل بشه. وی پی ان هم خاموش باشه. در ضمن مرورگرتون رو هم آپدیت کنید.

ممکنه که شبها نزدیک به یک ساعت هم غیر فعال باشه ، نگران نباشید

 

btcspinner_scam_alert

 

 


توجه) پیشنهاد میکنم حتما مطلب زیر رو هم ببینید:

 

.ir

نظرات  (۸۸)

 سلام ببخشید سایتbtcspinner الان پرداختی داره؟ اخه تو نظرات مث اینکه گفتن بعد چند ماه براشون واریز شده

پاسخ:
سلام
خیلی وقته باهاش کار نکردم
آخرین برداشتی که خودم زدم و موفق هم شد بالخره مربوط به 2019-11-10 هست. ازون به بعد دیگه برداشت نزدم

دوستانی که سابقه برداشت موفق دارن لطفا اظهار نظر کنن

مفید

سایت بعد از چندین ماه ساتوشی های من را هم پرداخت کرد.اسکم نیست اما خیلی طول میکشه تا فعالیت شما را راستی آزمایی کنه و به کدهای اسکریپت هم اجازه دسترسی نمیده.

سلام

مثل اینکه تو ورژن جدید سایت داره برداختی ها رو انجام میده

بعد از 5 تا 6 ماه درخواست برداشت رو واریز کرده

لطف میکنین برای ورژن جدید سایت اسکریپت بفرستین

ممنون

آقا سلام 

این سایت پرداخت کرد بعد چند ماه 

 

فقط برادر اون کد دیگه کار نمیده و همش خطا میرنه

سلام من تازه ثبت نام کردم میرم تو سایت چه با گوشی چه با کامپیوتر ولی اسپینر ماته اصن نمیشه بازی کرد گزینه پلی هم نداره باید چیکار کنم؟

پاسخ:
سلام
چرا اطلاعیه رو نمیخونید
این سایت دیگه اسکم شده و پرداخت نداره

یکی بگی الان بی تی سی بسته شده چیکار کنم زحماتم همه هدر رفت،،،یه سایت معتبر معرفی کنید و نصب و راه اندازیش هم توضیح بدید لطفا

پاسخ:
سلام
الان نزدیک به 5 ماهه که اطلاع رسانی کردم این سایت اسکم شده و دیگه پرداختی نداره. لطفا اخبار رو پیگیری کنید

بهترین سایتهای معتبر رو از لینک زیر پیگیری کنید

سلام میشه بی زحمت لطف کنید کد اسکریپت رو برام ایمیل کنید

پاسخ:
سلام
گفتم که اسکم شده ، دیگه روش زمان نذارید!!!!

با سلام ،

میخواستم بدونم که سایت BTCSPINNER  پرداختی داره یا نه؟ 

چونمن بدون تاری یا هر چیز دیگه ای دارم باهاش کار میکنم،اگر میدونید بگین که من وقت نذارم و سایتی مثل این رو بهم معرفی کنید.

با تشکر

پاسخ:
سلام
همونطور که بارها گفتم این سایت دیگه اسکم شده و پرداختی نداره. بیخود معطلش نشید

ببخشید من میخوام بیت کوینمو به سایت حضرات بفروشم میدونین چیکار کنین 

و اصلا نمیدونم چطور بریزمش تو کیف پول 

پاسخ:
سوال واضح نیست!!!

آقا سایتی که اسکم بشه  آخرش چی میشه چیکار اون سایت میکنن از دوباره میان سراغش و یا نه ولو میشه؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
بستگی به ادمینش داره. چیزی که هست شما دیگه بیشتر ازین نباید زمانت رو براش تلف کنی!!!

برادر ادمین  عرض ادب آقا اگه سایت اسکم باشه یا همچین چیزی وقتی که ساتوشی میخوایی انتقال بدی حالا بعد انتقال پشیمون شدی یا هر چیز دیگه ای اگه کنسل بزنی  ساتوشی ها برمیگردن درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی بر میگردن احتمال اینم هست که سایت اسکم نشده باشه ( و طول بکشه تا انتقال داده بشه به کیف پول مث مال شما که چند روزه طول کشیده)

 حالا دوستان که شک دارن ناامید نشید و ادامه بدید اگه خدایی نکرده اسکم بود که چیزی از دست ندادین و لی اگه اسکم نشده باشه و شما هم بیخیال بشید  عقب میفتین و ضرر میکنید 

در کنار سایت هها استخراج دیگه اینو هم داشته باشد  تا یقین پیدا کنید و اعلام کنند دقیق  که اسکم هستش این سایت

چون سایت ها بودن که من انتقال می دادم ولی نه میشد کنسل بزنم نه حسابم واریز میشدن و کوه به کوه میرفتن خخخخخخخخخخخخخ

 

سخنمان بلند گشت  عذر ما را پذیرا باشید و طلب ببخش داریم 

پاسخ:
به نظر بنده و با توجه به تجربه ای که ازین سایت دستم اومده ، بیش از این زمان گذاشتن روی این سایت منطقی نبوده و وقت تلف کردنه ، حالا خود دانید!

ادمین اگه واریز نشده کیف پول انتقالی که داده اید Cancel بزن وقتی امد جز موجودی اسپنر از دوباره انتقال بزن به کیف پول

 

سایت های که اسکم بشن یا هر چیز دیگه  نمیشه کنسل کنی یا بر نمی گرده  تعداد ساتوشی که میخواستی انتقال بدی 

 

پاسخ:
امتحان کردم. فایده ای نداشته

سلام ببخشید توی سایت btc sppiner تا چقدر شد میتونم برداشت کنم؟

چقدر میتونم برداشت کنم؟

میشه بگین چطور میشه برداشت کرد؟ممنون

پاسخ:
سلام
در مطلب فوق توضیح داده شده

سلام وقت بخیر خدمت مدیر سایت

من الان 2روزه باهاش کار میکنم هیچ مشکلی نداره محو نمیشه و بعد یه سوال از کجا فهمیدین اسکم شده؟؟؟؟؟ چون نمیدونم پرسیدم

پاسخ:
سلام
بله کار میکنه اما موقعی که برداشت میزنین هیچ اتفاقی نمیفته و موجودی بدست اومده به کیف پولتون انتقال داده نمیشه

سلام بیان داشتید که 2 هفته است برداشت نداشته اید جناب ادمین  حال به کجا رسیدید آیا پرداخت شد حسابتون یا خیر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون میشیم  اگر واریز شد به عنوان تیتر همین وبلاگ اعلام کنید 

بازم ممنونم  

پاسخ:
سلام
همچنان واریز نشده و فکر نکنم دیگه هم واریز بشه
بیشتر ازین خودتون رو معطل این سایت نکنید. هرچی تاحالا برداشت زدید نوش جان و دیگه تمااااام!

سلام خدمت شما دوست عزیز 

من تازه وارد سایت BTC Spinner شدم میخواستم ببینم آیا واریزی دارد آیا اسکمه آیا بیخیالش بشم؟

پاسخ:
سلام
نه دیگه اسکم شد، روش زمان نذارید

سلام 

خسته نباشید

ببخشید هی مزاحم میشم

دمتون گرم برای پاسخگویتون 

این سایت اسکمه؟

zeonmine
 

پاسخ:
سلام
نمیشناسمش

سلام

خسته نباشید

اولا بگم که کارتون درسته دمتون گرم که جواب میدین

دوم اینکه می خواستم در مورد سایت simplecoin بپرسم...سایتش اسکمه؟

یا میشه باهاش کار کرد؟

پاسخ:
سلام و ممنون
نمیدونم باهاش کار نکردم

سلام

خسته نباشید

این سایت کلا اسکم شد؟

بعدش اینکه

سایت اسپاینر مشابه دیگه ای مثل این سایت هست؟

بعدش اینکه 

برای کریپتو تپ اسکریپت هست؟

 

پاسخ:
سلام
اسپینر کلا اسپم ، کریپتوتب اسکریپت نداره
سایتهای دیگه :    bit.ly/bitco_best

سلام 

خسته نباشید....

اقا بنظرتون توی این سایت ادامه بدیم یا کلا بی خیالش بشیم....

ادامه بدیم،ممکنه پرداختی داشته باشه؟

اگه قرار باشه بی خیالش بشیم جایگزینی سراغ دارین که مثل این سایت سریع باشه اما مثل این دسته ما رو نذاره تو پوست گردو؟

خییلی ممنون میشم جواب بدین...

بدجوری احتیاج داریم به این موضوع...

پاسخ:
سلام
به نظرم این سایت رو که کلا دیگه بیخیالش شید
اگه ببتونید خوب روی زیرمجموعه گیری کار کنید، کریپتوتب قدرت فوق العاده بیشتری ازین اسپینر داره. جدی بگبریدش!

ببخشید می خواستم در مورد اسکم بودنش بپرسم

الان تو یه سایت خوندم که این سایت پرداختی نداره

درسته؟

کسی پرداختی داشته؟

میشه لطفا سریع جواب بدین خیلی مهمه

کلی روی این سایت حساب کردم

پاسخ:
ببینید دوستان این سایت تا ماه پیش پرداختی داشت. من خودم ازش برداشتهای موفق داشتم چندین مرتبه
ولی الان بعد 2 هفته هنوز واریز نکرده
به احتمال زیاد اسکم شده باشه!
سلام
اینطور که من فکر میکنم نمیدونم درست باشه یا نه،این سایت ی مدت خاصی اسپینر رو تار میمنن که ذیگه قابل استفاده و ماین کردن نباشه تا پرداختی هاش زیاد نشن که نتونه انجامشون بده،اسپینر رو تار میکنه تا کسی دیگه ذرآمدش زیاد نشه و درخواست پرداخت بده تا واریز قبلی ها رو انجام بده و واریز قبلی ها به مقدار خیلی کم یا حتی صفر شد دوباره بازش میکنه و قابل استفاده میشه
پاسخ:
سلام
شاید،ممکنه
سلام
اقا من هر کاری میکنم این مشکل تاری بر طرف نمیشه 
همه راها رو امتحان کردم
بالا نمیاد...
یه کمکی میکنید درستش کنم...
پاسخ:
سلام

منتظر باشید
سلام من توی سایت btc spiner هستم چند ساعت ازش استفاده کردم خوب بود نصف شب البته حتی صبح ساعت 9 هم بازی کردم ولی از ساعت11 تا الان هرچی میرم تو سایت و پلی اسپینرو میزنم اون قسمت لود میشه ولی عکس اسپینر تار هست و این نشون میده درست لود نشده من فکر کنم از شلوغی سایت باشه ولی نظر شما چیه؟؟؟
پاسخ:
سلام
گویا برای همه همینجوری شده
باید منتظر موند ببینیم چی میشه
 سلام من وقتی که اسپینر رو میچرخونم و مقداری ساتوشی جمع میشه وقتی ازش میرم بیرون اون مقدار صفر میشه باید چکار کنم 
پاسخ:
سلام
با هربار رفرش صفحه ویا خروج از اون ، کل ساتوشی های بدست اومده به موجودی تون (بالا) اضافه میشه و پایین صفر نشون میده. برای ادامه کار هم باید دوباره اسکریپت رو پیست کنید تا از اول شروع کنه


برگرفته شده از bitconews.blog.ir

سلام آیا برنامه cryptotap بهتر نیست ؟
پاسخ:
سلام
اگه روی زیرمجموعه گیری بتونید کار کنید ، قطعا کریپتوتب بهتر و فوق العاده ست
باسلام ودرود منم همین مشکلو داشتم اما بدعوض کردن ویندوز حذف پروکسی و ابدیت کردن مرورگر درست شد
سلام من وقتی می خوام وارد سایت بشم بعد از ثبت نام تو صفحه سایت می نویسه
Whoops, looks like something went wrong.
اینو چی کارش کنم
اگه کسی میدونه لطف کنید یه ایمیل بهم بدین.
باسلام خدمت ادمین سایت می خوام بدونم هنوز این اسپینر کاربرد داره چون من زمانی وارد سایت میشم ارورمیده ومی گویدwoohs looks likesomting went wrong مشکل چیه من که صد بارم می روم جواب می دهد چجوری باید وارد شم خود شما هم امتحان نمایید راستی سایتایی که همانند اسپینر ارزهای دیجیتالی می هند را زیر این مطلب بگذارید ممنون از شما و زحمت شما
پاسخ:
سلام
برای من بدون مشکل باز میشه. خیلیها این مشکل شما رو دارن، نمیدونم دقیقا مشکل از کجاست
سایر سایتهای معرفی شده رو هم میتونید از مطلب زیر دنبال کنید:
در ضمن پیشنهاد میکنم حتما به کانالهای تلگرامی ما هم بپیوندید:
سلام بعضی ها کلیپ میدن میگن ک رباتی هست ک خودش کار میکنه با کدی و من فیلشو دیدم درست؟
پاسخ:
سلام
بله درسته. انتهای مطلب رو نخوندید؟
سلام راجب پرداخت ساتوشی ها سوال داشتم 
دقیق چند روز طول می کشه که سایت به حسابمون واریز کنه؟ 
پاسخ:
سلام
در بیشترین حالت تا ۶ روز طول کشیده
عامو سلام آقا 48 ساعته که من ساتوشی هارو میخام انتقال بدم به کیف پول هنوز زده در حال پرداخت چطوریه جریان؟؟
چقدر زمان می بره انتقالشون بده

پاسخ:
سلام
برای خودم تا ۵،۶ روز هم طول کشیده
سلام.عزیز شرمنده این مقدار ساتوشی به پول ایران چقدر میشه؟0.00055
بعد فرمولش چیه.چطوری حساب کنم؟

پاسخ:
سلام
هر عددی که داشتید رو (مثلا 0.00055) باید در قیمت بیت کوین به دلار (مثلا 3900) ضرب و دوباره در قیمت دلار به تومن (مثلا 13000) ضرب کنید

تومن 27885 = 13000 * 3900 * 0.00055
با سلام 
من نزدیک چندماهی بیشتر با اسپینر مشکلی نداشتم . تو تبلت و لپ تاپ و سیستمم بدون مشکل کار میکرد و اجرا میشد .ولی الان دو هفته میشه موقع باز کردن لینک بیت اسپینر محو میمونه اجرا نمیشه و هم رو لپ تاپ و هم  رو سیستمم فلش پلیر آخرین ورژنه بازم محو میمونه 
مشکلش چی میتونه باشه ؟
با تشکر
پاسخ:
سلام
بله همینطوره. نمیدونم دقیقا چی شده!
سلام.ببخشید یه سوال.من یه جا خوندم که این سایت پرداختی داره ولی فقط روزی ۲۰ تا ساتوشی.
اگر به حداقل برداشت برسیم،روزی ۲۰ تا ساتوشی واریز میکنن یا همشو یه دفعه به کیف پول میریزن
پاسخ:
سلام
همچین چیزی صحت نداره
کل مبلغ بالاتر از حد نصاب به یکباره پرداخت میشه
سلام خسته نباشید

ببخشید اسکریپت من دنلود کردم ول موقعی که میخوام کپی کنم که بصورت اتومات بچرخه
کپی نمیشه و اختار میده . ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
چه پیغامی میده؟
Allow pasting رو زدید؟
سلام میگم سایت btc spinner پرداختی داره
پاسخ:
سلام
تا حالا که شکایتی مبنی بر عدم پرداخت نداشتیم
سلام میشه خودش بچرخه
پاسخ:
سلام
مگه اسکریپت چرخش اتوماتیک رو ازم نگرفتید؟
سلام این سایت تا الان پرداختی داره
سلام داداش این اسپینرم مات شده چیکار کنم؟ با تلفن همراه(گوشی)کار میکنم.داداش آیدی تلگرامت بده بیاییم تلگرام ممنون
پاسخ:
سلام
سلام آیا سایت اسپینر از سی پی یو گوشی استفاده میکنه؟ و آیا باعث خرابی گوشی میشه؟
پاسخ:
سلام
از سی پی یو استفاده میکنه. در بیشترین حالتش اونم در حال اتومات 30 درصد میشه
آسیبی نمیزنه
سلام بیخشید من با موبایل کار میکنم یکسره هم دارم بازی میکنم آیا بعد از چن ماه به یک بیت کوین میشه رسید؟آیا واقعا پرداختی داره
پاسخ:
سلام
بله ، تا حالا که پرداختیهاش رو انجام داده
سلام خسته نباشید.
ببخشید من ۳۰۰ تا زیر مجموعه دارم خب؟؟؟و 0.0002 اینقدرهم ساتوشی چقد زمان میبره تا کامل بشه یک بیت کوین؟چندماه؟
پاسخ:
سلام
بستگی به فعالیت خودتون و زیرمجموعه هاتون داره. درعین حال بازم ماهها طول خواهد کشید
سلام آیا این سایت واقعیه. اسکم نیست الکی سیستم رو نابود نکنیم 
پاسخ:
سلام
تا حالا که پرداختی داشته. درضمن در ماکزیمم حالتش ، حداکثر 30 درصد cpu رو درگیر میکنه
سلام. واقعا این سایت پرداختی داره  شما خودتون برداشت داشتید یا نه. من الان 130تا زیر مجموعه دارم اگه اونا روزی 3ساعت کار کنن بنظرت با 15درصد اونا تا تابستون یه بیت کوین جمع میشه
پاسخ:
سلام
بله پرداختی داره. تصویر بالا چندتا از برداشتی های خودمه
فقط به یه سایت اکتفا نکنید. حتما خودتون و زیرمجموعه هاتون به این لینک هم مراجعه کنید. انشاله که بشه!
سلام.ببخشید من اسکریبت و گرفتم.میشه یه کاری کرد توی گوشی هم خودکار بچرخه؟
چون کامپیوترم حجمش خیلی پره.

لطفا اگه میشه اعلام کنید.با تشکر
پاسخ:
سلام
خیر. این اسکریپت رو گوشی جواب نمیده
ممنون که جواب دادی ببخشید یه سوال دیگه اگه سیستمت روزی 20ساعت کار کنه بنظرت تا عید یا یه ماه بعدش میشه یدونه بدست اورد
پاسخ:
بعید میدونم. بیشتر طول میکشه.
۰۸ دی ۹۷ ، ۲۱:۱۴ وحید تلخابی
با سلام 
ممنون از وبلاگ خوبتون . لطفا جهت تبادل لینک با وب سایت ما در ارتباط باشید .
سلام یه سوال داشتم با یه سیستم ای 5و گرافیک 2 با این اسکریپت کد تو چند روز میشه یه بیت کوین گرفت بعد اگه زیر مجموعه نداشته باشی میشه برداشت کرد یا نه
پاسخ:
سلام
رسیدن به یک بیت کوین ماهها طول میکشه. چند روز تستش کنید دستتون میاد
برداشت هیچ ربطی به داشتن زیرمجموعه نداره
سلام یه سوال داشتم این صفر قبل از اعشار مال من الان شده1یعنی الان من یدونه بیت کوین دارم با نه کمتره اگه میشه آموزش تبدیلش به رئال هم بهم بگید. با تشکر
پاسخ:
سلام
بعید میدونم ، لطفا یه اسکرین شات از صفحه تون بفرستید
سلام.اقا این اسپینر سایت نزدیک پنج شیش روزه بالا نمیاد.علتش چیه؟یه جا خوندم گفت میخوان یه کار کنن که با چرخش دستی تقریبا بشه به اندازه ی چرخش اتومات سود بدست اورد و در عوضش چرخش اتومات رو جلوش رو بگیرن
پاسخ:
سلام
منظورتون چیه که بالا نمیاد،مشکلی نداره که؟!
اگه مات بودنش منظوره که لطفا پی نوشت رو بخونید
سلام. دیشب تا حالا هر 5 دقیقه یکبار این ارور آیا شما رباط نیستید میاد و میره. درضمن افزونه رباط نیستم هم نصب کردم و فعال هستش ولی نمیدونم چرا جواب نمیده یا کار نمیکنه. قبلا درست بود. تازه اینطوری شده
پاسخ:
سلام
این تست انسان شناسی رو هراز چند گاهی میذاره. باید باهاش بسازید
سلام قربان برای اکسپلورر .افزونه من ربات نیستم را از کجا پیدا کنم با تشکر
پاسخ:
سلام
ندارم. خودتون سرچ کنید لطفا
سلام داداش من دو روزه پیاپی زدم اسپینر چرخید بعد 600 تا ساتوشی اینا گرفتم ولی به موجودیم اضافه نشده میشه سریع راهنماییم کنید ممنون
پاسخ:
سلام
با یه بار رفرش صفحه ، کل ساتوشی های بدست اومده به موجودی تون (بالا) اضافه میشه و برای ادامه کار باید دوباره اسکریپت رو پیست کنید تا از اول شروع کنه
سلام دو روزه که وارد سایت نمیشه برای همه اینطوریه یا برا من مشکل داره ؟
پاسخ:
سلام
نه. مشکلی نداره!
سلام خسته نباشید
من با لینک شما عضو شدم و بهتون ایمیل زدم ممنون میشم کد اسکریپت رو برام بفرستید ممنون
پاسخ:
سلام
انجام شد
با گوشی هم میشه؟
پاسخ:
غیراتومات بله. ولی اسکریپت اتومات فقط مخصوص کامپیوتره
سلام چرا میزنی که برداشت کنی You have insufficient balance for 0.00010019 BTC.  
این خطا رو میده 
پاسخ:
سلام
حتما موجودی استخراج شده حسابتون کمتر از 0.00010000 است
۱۳ آذر ۹۷ ، ۱۷:۲۳ یه ایرانی
سلام اگه با کد اسکریپت موجودیمون رو افزایش بدیم و به 10000برسونیم آیا سایت به ما پرداختی میده یا ن؟؟؟چون بعضی سایتا نمیدن
اگه این سایت پرداختی میده بگین لطفا
اینم جیمیلم
gharib0938@gmail.com
پاسخ:
سلام
بله این سایت همچنان در حال پرداخته. تصویر 2تا از برداشتهای موفق خودم رو هم تو مطلب بالا گذاشتم
من ثبت نام کردم
لطفا ایمیلتون رو چک کنید
پاسخ:
ارسال شد
سلام مشکل تار بودن این اسپینر چیه استاد! خسته شدم بخدا از تار بودن در نمیاد با وجود حتی رفرش کردن 
پاسخ:
سلام
لطفا پی نوشت رو ببینید
با سلام مدیر محترم

آیا سخت افزار کامپیوتر تو استخراح تاثیر گذار هستش ؟؟

ممنون
پاسخ:
سلام
ممکنه. من خودم بیشترین سرعت چرخش رو تا 1750 بدست آوردم. ممکنه با cpu های قویتر سرعت بیشتری هم بده
سلام چرا وقتی وارد میشم اسپینر تار هست و نمی چرخه
پاسخ:
سلام
لطفا نظرات قبلی رو بخونید
سلام عصر بخیر زیرمجموعه هایی که جذب میشن چجوری بفهمم که چقد فعالیت داشتن؟ 
پاسخ:
سلام
چنین کاری امکانپذیر نیست. فقط میتونید کل درآمد حاصل از همه زیرمجموعه هاتون رو ببینید
سلام استاد خسته نباشید 
اسپینر من کاملا مات شده هر کاری میکنم درس نمیشه..
به نظرتون به خاطر استفاده از کد های چرخش اتوماتیکه؟؟
ممنون
پاسخ:
سلام
خیر ربطی به استفاده از اسکریپت نداره
نظرات قبل رو ببینید
۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۹:۳۳ امین نجفی
سلام استاد گرامی 

من براتون ایمیل فرستادم برای دریافت کد چرخش ممنون میشم پاسخ بدید.
مرسی از وبلاگ خوبتون
پاسخ:
سلام - چشم
سلام. خیلی عالی بود.قابل توجه کسانی که مشکل محو شدن دارن. فلش پلیر نسخه جدیدش رو آبدیت کنید. بعد دیگه بهتون بگم که شبا نزدیک به یک ساعت هم غیر فعال میشه.

این اسپینر هم از سی پی یو کامپیوتر استفاده میکنه. همزمان که میچرخونید میتونید توی استارت تسک منیجر قسمت پرفورمانس ببینید. کلا از 30 درصد استفاده میکنه..
سلام.
چرا اسپینر لود نمیشه بعد از رفرش کردن سایت اصن دیگ لود نمیشه اسپینر که کار کنه دلیلش چیه؟
پاسخ:
سلام
اگه منظورتون اینه که اسپینر مات میشه، نمیدونم چرا هرازچند گاهی اینجوری میشه برای مدتی و بعد خودش دوباره راه میفته
منتظر باشید
سلام لطفا نحوه ساخت  شماره حساب کیف پول بیت کوین  (حساب بلاکچین) هم بگید ممنون از شما
 
پاسخ:
سلام
لطفا مطلب زیر رو ببینید:
خب اجازه نمیده که این کارو کنیم. اجازه نمیده که پیست کنیم.
پاسخ:
تو فایل ورد هم توضیح دادم که باید اول واژه "allow pasting" رو تایپ و اینتر بزنید، بعد کد رو پیست کنید
سلام. داداش نمیشه موقعی که میخوای کد رو پیست کنی اررو اینو میده
Scam Warning: Take care when pasting things you don’t understand. This could allow attackers to steal your identity or take control of your computer. Please type ‘allow pasting’ below (no need to press enter) to allow pasting.

پیکارش کنم؟

پاسخ:
سلام
هیچی. بهش اعتنایی نکنید. میگه حواستون باشه کدهای مخرب کپی نکنید
سلام الان4 روز از زمان برداشت من گذشته ولی بیتکوین واریز نکرده به کیف پولم
پاسخ:
سلام
بله برای خود من هم همینطور بود . پرداختی این هفته سایت با تاخیر بیش ار عرفش انجام شد ولی بالاخره پرداخت با موفقیت انجام شد
سلام ببخشید ادمین ی سوال داشتم استخراج بیت کوین با کریپتو سریعتره و پرداختی کامل داره یا چرخاندن اسپینر یا پیوت؟
پاسخ:
سلام
همشون خوبن و به نظرم همزمان با همشون کار کنید ولی قدرت 10 سطحی بودن کریپتوتب با هیچ روش دیگه ای قابل مقایسه نیست.
برای من اجرا شد و ببینم پرداختم داره یا نه و کسی تا الان برداشت داشته ؟
سلام. شما تا حالا برداشت کردی؟ من یک روزه در حالت pending مونده. اگه جدیدا برداشت داشتین یه اسکرین واسه من بفرستین بیزحمت. hakan.arab90@gmail.com
پاسخ:
سلام
بله تصویر برداشتم تو سایت هست. ممکنه حتی تا 3 روز طول بکشه و در حالت پندینگ بمونه ولی واریز میشه نگران نباشید
کمی صبر کنید محوی میره

سلام
ماکسیمم پرداختی این سایت چقدره؟

پاسخ:
سلام
ماکزیممی برای برداشت تعریف نشده، هرچی تونستید برداشت بزنید
اگه منظورتون کف برداشته، 10000 ساتوشی (0.00010000 BTC)
سلام اقا  10 هزار ساتوشی به پول ایران چقدر میشه؟ ممنون
پاسخ:
سلام
تقریبا 10000 تومن
سلام اسپینر من هم محو شده با موبایل میرم روسایت حتما باید با فیلتر شکن برم که کار کنه خب،و از روی لبتاپ هم با کروم والبته فیلترشکن وصل میشم باز هم محو هستش رفرش یا اپدیت مرورگر هم انجام دادم اما فایده ای نداشت البته با یک مرورگر دیگه با فیلتر شکن هم به اسپینر وصل شدم کار هم میکرد اما نمیشد اسکریپت رو روش تنظیم میکرد کلا گزینه های تنظیم اسکریپت رو نداشت ممنون میشم راهنمایی کنید اگر که راهی هست که درست بشه لطفا اطلاع بدید
ممنون
پاسخ:
سلام
نمیدونم دقیقا جریان از چه قراره؟!!
گویا خیلیها همین مشکل رو دارن. صفحه خود من بدون هیچ مشکلی باز میشه و بدرستی کار میکنه. بعضیهام گفتن با فیلترشکن مشکلشون حل شده!
همه گیج شدیم
سلام از منم همین مشکلو داره محو خوب دیده نمیشه نمیشه باهاش کار کرد ممکنه بخاطر نصب اون افزونه باشه وآیا درست میشه یا باید افزونه رو از فارفکس حذف کنیم
پاسخ:
سلام
برا خود من که مشکلی نداره
با فیلترشکن امتحان کنید
با سلام منطور از 10000 چند میلیون ساتوشی هستش من که گیج شدم برام ارسال نمیکنه این مشکلو دارم میتونین راهنماییم کنین چند بارم به ایمیلتون پیام دادم خبری نشد ممنون میشم زودتر راهنماییم کنین You have insufficient balance for 0.00010000 BTC.
پاسخ:
سلام
کاملا واضحه که ده هزار ساتوشی یا 0.00010000 BTC
به ارقام سمت راست توجه نکنید. از سمت چپ فقط تا 8 رقم بعد از ممیز
چرا با گوشی کار نمیکنه 
پاسخ:
اسکریپت اتومات مخصوص  PC هستش. با گوشی میتونید دستی کار کنید
سلام ایا واقعا پرداختی داره؟ میتونید از پرداختیش برای من عکس بفرستید ممنون
پاسخ:
سلام
دوستان سیستم پرداختی داره. نگران نباشید. عکس برداشت موفق خودم در تصویر بالا هست
سلام چقدر طول میکشه تا 10000 ساتوشی با چرخوندن اسپینر بدست بیاد؟
پاسخ:
سلام
بسته به میزان فعالیت روزانه شماست. خودتون چند ساعت تست کنید بهتر نتیجه میگیرید
سلام، چرا تا یه مقدار مشخص btc میده و بعد شمارنده صفر میشه؟
ولی قسمت بالا همون عدد قبلی موجوده.... نه چیزی اضافه میشه نه کم ...
پاسخ:
سلام
بعد از اینکه اسپینر کار کرد اگه صفحه رو رفرش کنید کل ساتوشی بدست آمده به موجودی بالای صفحه اضافه میشه.
فقط بعد هر رفرش اگه خواستید ادامه بدید باید دوباره اسکریپت رو کپی پیست کنید.
سلام ببخشید چطور کیف پولی بسازیم بعدشم اگه از سایت بازی اسپینر بریم بیرون سیو میشه و چطور به سایت برگردیم
پاسخ:
سلام
فعالیت روزانه شما در حسابتون ذخیره و با فعالیت روزانه افزایش پیدا میکنه.
فقط کافیه با چیمیلتون لاگین کنید

برای ساخت کیف پول هم مطلب زیر را ببینید:
میخوام بیت کوین بگیرم ارور میده مینویسه You have insufficient balance   ممنون میشم راهنمایی کنید 
پاسخ:
اگه منظورتون از قسمت withdraw میخاین برداشت کنین ، باید حتما موجودی حسابتون بیشتر از 0.00010000 BTC باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی