آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

کسب بیت کوین رایگان از شبکه اجتماعی PIVOT

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۴ ب.ظ

PIVOT یک شبکه اجتماعی مخصوص ارزهای دیجیتال است که شبیه اینستاگرام میباشد و از همکاری شبکه اجتماعی Reddit و Coindesk ایجاد شده است.

pivot روزانه 4 بیتکوین را در بین کاربران تقسیم میکند و هر کسی تلاش بیشتری کند سهم بیشتری را در آن روز میبرد. کافیست این برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و در گوشی خود نصب و فقط با خواندن پستها پاور بگیرید و همچنین با معرفی به دوستان نیز پاور بسیار زیادی خواهید گرفت و در پایان روز پاورهای شما تبدیل به بیتکوین میشود و به اکانت شما واریز میشود. همچنین میتوانید کسب و کار خود در زمینه ارزهای دیجیتالی خود را به هزاران کاربر در این شبکه به صورت رایگان معرفی کنید. صرافی بزرگ Binance نیز بر روی این اپ سرمایه گذاری کرده است.

 

 

مراحل کار :

 

1-دانلود و نصب PIVOT 

 این اپ برای اندروید و آی او اس موجود است بنابریان فقط با گوشی وارد شوید. برای دانلود ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید و سپس با اکانت جیمیل و یا فیسبوک خود وارد شوید و سپس اپ رو از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

 

(اگه دیدید نرم افزار کافه بازار مانع نصب درست اپ میشه ، موقتا کافه بازار رو uninstall کنید و کار دانلود و نصب رو تکمیل کنید)

 

pivot-sign-up

 

پس از دانلود نرم افزار توسط همان جیمیلی که حساب را ایجاد کرده اید در نرم افزار لاگین کنید که پس از آن با محیط زیر مواجه میشوید

pivot-dashboard

 

2-نحوه کسب درآمد در pivot و راههای جمع آوری پاور

 در این شبکه اجتماعی شما با دیدن و خواندن پست های سایر کاربران و دعوت دوستان به PIVOT ، پاور هدیه میگیرید که هر چه میزان پاور شما بیشتر باشد سهم بیشتری از این استخر 4 بیتکوینی نصیب شما میشود.
پاداشهای هر روز ، در روز بعد ساعت 17:30 به وقت ایران به بیتکوین تبدیل و با پیامی مثل تصویر زیر در صفحه اول اپلیکیشن به شما اطلاع داده میشود. در این کادر بر روی گزینه Collect Bonus کلیک کنید تا ساتوشی های محاسبه شده به موجودی والت شما اضافه شود.
 
 
pivot-btc
 

پاورهای هر روز در پایان آن روز (ساعت 00:00 GMT معادل 03:30 صبح به وقت ایران) صفر شده و در انتظار فعالیت در روز جدید میماند. بعد تعداد پاورهای جمع شده روز قبل در بالای کادر نارنجی رنگ با یک همچین پیامی (You win 85500 POWER for last turn) و با شمارشگر معکوس تا ساعت 17:30 به وقت ایران ، نمایش داده میشه تا همونطور که گفتم در اون ساعت مثل تصویر فوق تبدیل به ساتوشی بشه.

 

اما برای جمع آوری پاور روزانه کافیست پس از ورود به اپلیکیشن  بر روی گزینه Daily Tasks For Power  کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود

 

pivot-powe

 

🔸گزینه اول : دعوت دوستان و کسب 10000 پاور از هر زیرمجموعه (جدیدا شده 20000 پاور)

با دعوت از دوستان خود میتوانید 10000 پاور هدیه بگیرید.با کلیک بر روی این گزینه، در پنجره جدید باز شده بر روی INVITE MY FRIENDS کلیک کنید و لینک زیرمجموعه‌گیری خود کپی و برای دیگران بفرستید.

 

🔸گزینه دوم: بازدید پست ها و کسب 100 پاور از هر پست

 شما با خواندن پستهای شبکه های اجتماعی 100 پاور میگیرید ، که در روز حداکثر 20 پست میتوانید ببینید و 2000 پاور میگیرید. (جدیدا حداکثر شده 15 پست و 1500 پاور)

با ورود به گزینه دوم میتوانید پستهای دیگران را ببینید که در زیر پست ها یک دکمه نارنجی رنگ READ & SHARE FOR POWER خواهید دید. آن را انتخاب کنید سپس در صفحه جدید پایین پست، گزینه سبز رنگ  GET READ POWER را کلیک کنید  و 100 پاور پاداش بگیرید

 

🔸گزینه سوم:کسب  10% درآمد بدست آمده توسط زیرمجموعه ها

پس از این که دوستان خود را دعوت کردید علاوه بر آن 10,000 پاوری که میگیرید، 10% از پاور جمع آوری شده آنها را هم میگیرید.
برای مثال اگر زیرمجموعه شما از هر پست 100 پاور بدست بیاورد شما 10 پاور خواهید گرفت و همچنین اگر زیرمجموعه های شما دوستان خود را به این نرم افزار دعوت کنند علاوه بر اینکه زیرمجموعه های شما 10000 پاور میگیرند شما هم 1000 پاور خواهید گرفت.
 

 

pivot-invite

 

3-برداشت از PIVOT

حدنصاب برداشت 100 هزار ساتوشی (0.001BTC) می باشد.

بعد از رسیدن به حد نصاب ، برای برداشت موجودی حساب ، در صفحه پروفایل یا داشبورد خودتان ، وارد قسمت wallet شده ، و در قسمت BTC بر روی موجودی کلیک کنید و در پایین صفحه گزینه withdraw را بزنید. آدرس بیتکوین خود را در قسمت Withdrawal address وارد کنید. مقدار مورد نظر برای برداشت (بیشتر از حد نصاب) را وارد و بر روی دکمه SUBMIT کلیک کنید. موجودی معمولا بین 2 تا 3 روز کاری واریز میشود.

 

 

 این مطلب را هم ببینید: آموزش افتتاح حساب بیت کوین

 

 

pivot_withdraw

 

تذکر:

دوستان به هیج وجه سعی نکنید پیوت رو دور بزنید. مثلا با چند تا ایمیل از روی یک گوشی بعنوان زیرمجموعه خودتون ثبت نام کنید. به شدت رو این جور مسایل حساسه و روزانه همه رو رصد میکنه و لیست متقلبین رو روزانه اعلام میکنه. مراقب باشید ممنوع الفعالیت تون نکنه!!!

 

روش محاسبه ساتوشی بدست آمده توسط شما در هر روز:

در هر روز 4 بیت کوین تقسیم میشه به کل تعداد پاورهای جمع آوری شده در همون روز توسط کل کاربران ، بعد ضرب میشه در تعداد پاوری که هر کاربر جمع کرده. اینجوری سهم ساتوشی هر کاربر از 4 بیت کوین روزانه بدست میاد.

نکته خیلی مهم:

با توجه به اینکه اپلیکیشن PIVOT به تازگی کارش رو شروع کرده و هنوز خیلی فراگیر نشده ، شما هر چه زودتر در این اپلیکیشن عضو بشید و فعالیت کنید ،‌ می تونید سهم بیشتری از اون 4 بیت کوینی که روزانه بین همه پاورهای جمع شده تقسیم میشه ببرید.

پس زمان رو ازدست ندید و از طریق لینک زیر ، این اپلیکیشن رو دانلود و نصب کنید:

 

آپدیت جدید

در آپدیت جدید اپلیکیشن پیوت ، جوایز بیتکوینی رایگان توسط برنامه متوقف شده و بجای آن ارز دیجیتال PVT دریافت خواهید کرد!

تازه با شرکت تو پیش بینی ها هم میتونید امتیاز کسب کنید.

باتوجه به سرمایه گذاری بزرگترین اکسچینج ها در این پروژه، آینده این ارز دیجیتال روشن خواهد بود و ادامه فعالیت در این اپ توصیه می شود.

کوین PVT ارز دیجیتال رسمی مجموعه می باشد و هنوز ارزش آن دقیقا مشخص نیست. اما کوین PVTP مخصوص بخش پیش بینی بوده و بصورت مستقیم در پروفایل شما قابل تبدیل به بیت کوین می باشد که ارزش آن معادل ۱۰ ساتوشی است.

  

چطور در پیش بینی رایگان شرکت کنیم؟

این فیلد در حالت بدون خطر اجرا می شود، به این معنی که شما می توانید پیش بینی را به صورت رایگان (یک بار در روز) انجام دهید و اگر پیش بینی درست (شامل ۳ قسمت) شد پیوت به شما مقداری PVTP جایزه می دهد.

PVTP می تواند بلافاصله به BTC تبدیل  شود، و  به کیف پول شخصی شما واریز شود . ( BTC 1 ⇄ ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ PVTP، مبادله)

  1. برای پیش بینی های اسکالر، گزینه ای را انتخاب کنید که اعتقاد دارید پاسخ به این سوال باشد.
  2. هر پیش بینی شامل سه سوال است.
  3. شما باید سه گزینه برای پیش بینی را انتخاب کنید.
  4. صبر کن تا نتایج اعلام شود.
  5. اگر پیش بینی و نتیجه شما یکسان باشد، برنده خواهید شد.
  6. مقدار جوایزی که به دست می آورید  به تعداد آراء ای که به گزینه مورد انتخاب  شما داده شده است ، بستگی دارد.

برای آموزش گام به گام به عکسها رجوع کنید.

 

مرحله ۱ :

pivot_predict1

مرحله 2 :

pivot_predict2 

مرحله 3 :

pivot_predict3

مرحله 4 :

pivot_predict4

مرحله 5 :

pivot_predict5

مرحله 6 :

pivot_predict6

مرحله 7 :

pivot_predict7

مرحله 8 :

pivot_predict8

مرحله 9 :

pivot_predict9

 

>>> برای شرکت در پیش بینی های غیر رایگان و یا پیش بینی مسابقات فوتبال ، احتیاج به حداقل 100PVTP دارید.

 

چطور حساب کاربری بلاک شده Pivot را بازگردانیم :

Pivot هم مثل سایر شبکه های اجتماعی دیگر شامل قوانین و مقررات خاص خود است که اگر کاربر آن ها را رعایت نکند با عواقب آن روبه رو می شود . یکی از این برخورد ها بلاک شدن حساب کاربری شخص یا اصطلاحا بن شدن (Ban) آن می باشد.

 

در این قسمت می خواهیم نحوه بازگردانی حساب کاربری بلاک شده را توضیح دهیم :

بعد از مسدود شدن حساب کاربری ، کاربر قادر به انجام هیچ کاری در محیط نرم افزار نیست . تنها راه باز گردانی حساب ارتباط با تیم پشتیبانی Pivot one app است . برای این کار ما یک ایمیل به تیم پشتیبانی به شکل زیر ارسال می کنیم و آن ها با بررسی آن و فعالیت های گذشته ما تصمیم به بازگردانی یا عدم بازگردانی حساب کاربری ما می گیرند .

خب به آدرس ایمیل پشتیبانی PIVOT ONE APP  به آدرس support@pivot.one ، پیام زیر را ارسال می کنیم:

 

Pivot-block-account

 

متن ایمیل جهت رفع بلاک حساب کاربری Pivot:

Hello respected Pivot one APP team

My account has blocked by your system I have not done anything against your terms and conditions I have not cheated APP as described in Pivot APP announcements so kindly check my account again and please give me chance to become community of Pivot one APP

 

بعد از ارسال ایمیل معمولا باید یک تا دو روز صبر کنید تا از نتیجه آن مطلع شوید.

 

چطور لینک دعوت خودمون رو بسازیم؟

قابل توجه دوستانی که با کلیک روی گزینه invite نمیتونن لینک دعوت خودشون رو ببینن و یا برای کسی بفرستن؛ برای رفع این مشکل ، از روش زیر استفاده کنید:

رو یکی از پستهای بقیه (هرکدوم خواستید فرقی نداره) گزینه share رو بزنید و بفرستید به تلگرام خودتون. یه لینک ارسال میشه که تهش بعد invite_code= کد مخصوص شما نوشته شده (مثلا xmiidc). همون رو یادداشت کنید

بعد لینک خودتون رو تشکیل بدید به این شکل:

https://pivot.one/app/invite_login?inviteCode=xmiidc

ازین به بعد هرکیو خواستید دعوت کنید کافیه لینک خودتون رو که طبق روش توضیح داده شده ساختید رو براش بفرستید تا باهاش پیوت رو دانلود و ثبت نام کنه. در اینصورت شما میشید معرفش

 

----------------------------------------

مطالب زیر را هم از دست ندهید:

 

نظرات  (۲۲۲)

این برنامه هنوز پرداختی داره؟

پاسخ:
الان دیگه فک نکنم برداشت بشه زد

سلام من مدتی پیش مقدار۲۶۰۰ پیوت با ۲۰۰۰بی ان بی معاوضه کردم زمان افتتاح بایننس بود تبدیل انجام شد ولی نفهمیدم ارز بی ان بی چی شد اصلا راهنمایی میکنید

پاسخ:
سلام
در کجا و از طریق چه پلتفرمی پیوتهاتون رو تبدیل کردید؟
بعد اینکه با 2000 بی ان بی معاوضه کردید رو نمیفهمم. اصلا با عقل جور در نمیاد!!!


سلام

تو قسمت رنگی مینویسه 1000000 = 264دلار پس یعنی با هر 10000پاور باید 2.64دلار بده چرا‌ کلا به من با 40000تا پاور 200تا ارز معادل 0.05دلارداد؟

پاسخ:
سلام
اشتباه نکنید هر یک میلیون PVT معادل 264 دلاره . با پاور اشتباه نگیریدش

سلام‌من ایمیلم که باهاش اکانت ساختم فراموش کردم فقط zid اکانتم دارم چجوری میتونم اکانتم برگردونم؟

پاسخ:
سلام
ایمیلهایی که داشتید رو امتحان کرده و پیداش کنید

با سلام. یه سوالی داشتم وقتی میرم پست ها رو بخونم فقط یک پاور میده و حداکثرش ۱۵ تا پس این جریان ۱۰۰ پاور برا خوندن هر پست چیه؟ممنون میشم جواب بدید.تازه ثبت نام کردم.

پاسخ:
با سلام
شرایط سایت خیلی وقته که عوض شده. دیگه اون 100 پاور رو نمیده

سلام ببخشید وقتی پیوت رو نصب کردن تقریبا2 سال پیش خوب جواب میداد و پاور سین میداد روزانه ولی الان که نصب کردم همون اکانتمو زدم دیگه نه پاور سین میده اصن نیست ونه نظر سنجی هست واسم فقط دعوت دوستان پاور میده و 10 درصد پاور دوستان الان چیکار کنمپاور روزانه و نظر سنجی بیاره در ضمن پیوت هم جدید ترین نسخه رو دارم ممنون. 

پاسخ:
سلام
روش کاریش تغییر کرده. کاری نمیشه کرد

من 10000 سکه معادل 0.001 BTC دارم اما نمی تونم اون رو وارد کیف پولم کنم باید چکار کنم؟؟؟

 

پاسخ:
لطفا نظرات قبلی رو مطالعه کنید

سلام خسته نباشید ببخشید من 3446coin دارم چطور باید برداشت کنم یا ب بت کوین تبدیل کنم لطفا راهنمایی کنید وحد برداشت چقده ؟

پاسخ:
سلام
لطفا توضیحات قبلی رو بخونید. فعلا کوین قابل برداشت نیست

سلام ، در آپدیت جدید برای هر پست خوندن فقط یک پاور میده ، آیا راه دیگه ای برای کسب پاور هست بجز دعوت اعضای جدید ؟

و دوم اینکه سکه ها رو میشه تبدیل کرد یا نه ، چون بیخود جمع شون نکنیم اگه تبدیل نمیشن .

پاسخ:
سلام
تاثیرگذارترین روش کسب پاور معرفی زیرمجموعه جدیده
روش بعد شرکت در پیش بینی هاست، که هم پاور میده و هم میتونی موجودی سکه هات رو افزایش بدی (به احتمال زیاد در آینده سکه ها هم قابل نقد شدن میشن)

سلام خسته نباشید اول اینکه ممنون وقت میذارید برای پاسخ به دوستان یه سوال داشتم چطور میشه کویین هایی که در بازی جمع آوری میکنیم رو تبدیل کنیم به بیتکویین یا پیوت؟

پاسخ:
سلام و ممنون
در حال حاضر روشی برای تبدیل مستقیم کوین به PVT وجود نداره
ولی بطور غیر مستقیم شما با صرف هر 100 کوینی که در پیش بینی ها استفاده میکنید 20 پاور بدست میارید که روزانه تبدیل به PVT خواهد شد
سلام.من پاور هام صفرن .چجوری جمع کنم چجوری میگین پست ها رو ببینم بهم میده نمیده که راهنمایی کنید لطفاااااا
پاسخ:
سلام
بیشترین پاور رو با زیرمجموعه گیری بهت میده ولی با دیدن پستها و زدن روی دکمه get read power هم الان یک پاور میده
سلام
گزینه پاور برای من نمیاد دیگه
نمیتونم پاور بزنم
علت چیه؟
پاسخ:
سلام
اپ مشکلی نداره. یک بروزرسانی انجام بده!
سلام 
گوشیمو تنظیم کار خونه کردم دوباره وقتی میخوام لوگ این کنم ی لود کوچیک میکنه ولی صفحه sing in رو بار نمیکنه ک جمیل اکانتمو بزنم. ممنون از سایت خوبتون
پاسخ:
سلام
دوباره اپ رو دانلود کنید و لاگین بشید
سلام 
آقا من گوشیم فلش شد برنامه پیووت پاک شد الان نصب کردم چطور وارد اکانت خودم بشم؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
با همون ایمیل قبلی لاگین شو
سلام 
خوبین ؟؟ 
ببخشید دوست عزیز این که میگن هر pvt سه و نیم دلار هست راست میگن ؟؟ 
و اینکه کدوم یکی از صرافی های تهران بیت کووینو به ریال تبدیل می کنن؟؟
پاسخ:
سلام
قیمت pvt هنوز قطعی نیست. اینها همش حدس و گمانه.
برای تبدیل بیت کوین به ریال هم باید به صرافیهای آنلاین معتبر مراجعه کنید. یکی از بهترینها هم PAY98 است.
سلام 
ببخشید یه کیف معتبر برای اندروید معرفی کنین ممنون 
پاسخ:
سلام
بلاکچین و کوینومی عالین
سلام من توسط یکی از دوستام دعوت شدم ثبت نام کردم ولی تو قسمت پروفایلم والت ندارم فقط میتونم لایک کنم پست و کامنت بزارم پاور هم ندارم قضیه ش چیه؟؟
پاسخ:
سلام
نسخه تون به روزه؟
سلام اگر بخوایم کوین توی اپ رو به بیت کوین تبدیل کنیم چه مراحلی باید انجام بشه (اشتباهی بیت کوین رو تبدیل به کوین کردم)
پاسخ:
سلام
این کار هنوز امکانپذیر نیست
سلاام
به نظرتون این برنامه سرکاری نیست؟
چون ارزش گذاری پی وی تی رو چند بار به تعویق انداخته
پاسخ:
سلام
پاسخ دقیقی به این سوال نمیشه داد
سلام خسته نباشید، آقا با این آپدیت جدید، هنوز ارزش داره باهاش کار کنیم یا درآمدش کمتر از قبل شده؟؟
پاسخ:
سلام
از نظر درآمدزایی فرقی نکرده
سلام برای ساختن والت یه جا باید ادرس بیت کین خود وارد کنیم ادرس از کجا باید بایریم مرسی از شما
با سلام ایا میشه با یک وای فای چندین نفر از پیوت استفاده کنن و زیر مجموعه بشن ولی با گوشی های جداگانه ؟
پاسخ:
سلام
با اینکار احتمال بلاک شدن هست
سلام وقت بخیر.هروز میشه ۲۰۰۰ پاور یا pvtp از میزان سین کردن یا بازدید پستا گیرمون بیاد درسته؟ و هر بیت کوین برابر ۱۰ میلیون PVTP است ؟این دو درسته؟سپاس.سوال دیگ اینه ک ایا اماری هست روزی چند پاور در پیوت ماین میشه؟
پاسخ:
سلام
ماکزیمم پاور روزانه از سین ۱۵۰۰ تا شده
تعداد پاورهای روزانه معلوم نیست و بسته به فعالیت کاربرهاست
هر بیتکوین ۱۰ میلیون کوین است و pvt هنوز ارزشگذاری نشده
سلام  خسته نباشید 
عیدتون مبارک 
ببخشید این دیش بینی یک دقیقه ای دیگه کار نمیکنه اصلا انگار صفحشو بستن 
چرا ؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
همچنین
نمیدونم چرا
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۰۴ مهندس زرین
ببخشید وقتی برای لیست شدن این ارز تعین شده است
پاسخ:
هنوز نه دقیقا
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۲۶ مهندس زرین
ببخشید اگه من بیام چند تا اکانت بسازم برای جمع کردن pvt  بلاک نمیشم
پاسخ:
با یک گوشی اصلا اینکارو نکنید
سلام ازمن ۲۱۵۰۰پاور کم کرد و کویین نداده چکار باید بکنم
پاسخ:
سلام
پاورها به کوین تبدیل نمیشن ، روزانه به pvt تبدیل میشن
سلام خوبین دوست عزیز 
شما که این کیف پولو برای iosمعرفی کرده بودین دانلود کردم اما نمیدونم چه جوری باید ایمیلو وارد کنم چه جوری استفادش کنم لطفا توضیح دهید که چطوری ایمیلمو وارد کنم ؟؟
و اینکه اون جمیلی که به پیوت زدم همون جمیلو باید به کیف پول وارد کنم یا جمیل یا ایمیل دیگه ای هم می تونم ؟؟
چون هر چقدر ایمیلمو وارد میکنم لود نمیشه 
ممنونم 

پاسخ:
سلام
اول باید ثبت نام کنید بعد وارد بشید.
برای ثبت نام در کیف پول هم فرقی نداره از چه ایمیلی استفاده میکنید
لینک نسخه ویندوز 7 هم بدید......
پاسخ:
??!!!??
بعد از اینکه روی گوشی نصب کرده و لاگین شدید ، میتونید از طریق کامپیوتر و مرورگرتون وارد آدرس https://www.pivot.one بشید و پست جدید بذارید. فقط ازین طریق دیگه نمیتونید گزینه Get Read رو بزنید و امتیازش بگیرید
با سلام و خسته نباشید خدمت شما  
من برنامه ی پیووت رو دانلود کردم ولی موقعی ک میخوام لوگ‌این کنم یا برام پیام میده ک سی ثانیه دیگه تلاش کن یا میگه بعدا تلاش کن خواستم ببینم چ مشکلی داره یا کجا رو اشتباه دارم میرم اگر راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم ...
پاسخ:
سلام
نمیدونم چرا. دقیقا طبق آموزش پیش رفتید؟
سلام چطور می تونم اکانت pivot رو حذف کنم؟
پاسخ:
سلام
اگه میخوای حذف کنی و رو همون گوشی اکانت جدید باز کنی ، پیشنهاد میکنم اینکارو نکن که بلاک میشی
سلام 
ببخشید میشه یه کیف پول معتبر برای iosمعرفی کنین دانلود کنیم ؟؟
مرسی 
سلام قسمت سکه وpvt من عددی رو نوشته ک نشون میده من pvt دارم اما قسمت بیتکوین ک همان btcمیباشد صفر است.لطفا بگین چطوری بیتکوین باید بدست بیارم لطفا؟؟
چون فکر کنم pvt خالی فایده ای نداره.
پاسخ:
سلام
فعلا قابل تبدیل نیست. بعد از اینکه PVT ارزش گذاری رسمی بشه قابل برداشت و یا تبدیل خواهد شد. دقیقا معلوم نیست کی!
سلام وقت بخیر 
ببخشید من سوالی داشتم 
اول اینکه من وقتی این برنامه رو دانلود کردم با جمیل خودم وارد شدم و تو قسمت تنظیمات هم یه جمیل دیگه وارد کردم خوب الان اون جمیلو حذفش کنم یا خیر؟؟ 
و سوال دوم اینکه اموزش این پیش بینی یک دقیقه ای رو از کجا می تونم پیدا کنم ؟؟
ممنون میشم اگه جواب بدین 
پاسخ:
سلام
حذف جیمیل الان دیگه ضرورت و فایده ای نداره
برای پیش بینی هم ساده ترین راه برای مبتدیها اینه که ببینید معمولا بیشتر افراد کدوم گزینه رو انتخاب کردن شماهم همونو انتخاب کنید. در غیر اینصورت میتونید از روی نمودار روند افزایش یا کاهش قیمت رو پیش بینی کنید که یه مقدار تخصصی هستش و نیاز به تجربه داره
سلام لطفا نحوه پیش بینی رو طبق ابدیت جدید بگذارید. بعد چگونه میشود سکه های خودمون را افزایش بدیم؟ 
پاسخ:
سلام
نحوه پیش بینی در آپدیتهای جدید هم مشابه نمونه ای که توضیح دادمه و چیز خاصی نداره
برای افزایش کوین هم یا باید درست پیش بینی کنید و سکه هاتون رو افزایش بدید یا اگه تو والتتون موجودی  BTC دارید میتونید به کوین تبدیلش کنید
سلام
من pivot کار کردم چند وقته و حدودا 2000 pvt دارم ولی 
اولا اینطوری که شما عکس گذاشتید بمن نشون نمیده ینی هرروز که تبدیل میشه مثلا با واحد دلار یا بیت کویین نشون بده!
دوما در قسمت pvt که میرم پایینش مینویسه coming soon و حتی نمیتونم آدرس wallet وارد کنم!
من الان چطور میتونم آدرس والت وارد کنم؟
تو پروفایم هیچ جا نمیتونم این کارو کنم!
درضمن هم شما تو وب سایتتون هم جاهای دیگه دیدم که دارن برداشت میکنن ازش چرا من نمیتونم؟؟ مقدار pvt چقد باید باشه که بتونم بردارم؟
کلا نه به بیت کویین تبدیل شدشو نشون میده نه میتونم جایی این کارو انجام بدم!
اگه هنوز قیمت گذاری نشده چطور بقیه دارن برداشت میکنن؟
پاسخ:
سلام
لطفا مطالب رو با تاریخ انتشارشون بخونید.
قبلا جوایز به بیت کوین بود و قابل برداشت هم بود ولی الان خیلی وقته که دیگه بیتکوین نمیده و فقط pvt میده که اونهم هنوز ارزش گذاری قطعی نشده و فعلا قابل برداشت نیست
ولی مطمئن باشید آینده خوبی داره بزودی. پس فعلا فقط pvt جمع کنید و نگران هیچی نباشید
سلام ببخشین من برنامه پیوت را بروز هم کردم ولی این گزینه walat واسم نیومده که بدونم چقدر ساتوشی دارم کیف پول هم دارم تو بلک چین چجوری این گزینه walat واسم فعال شه ممنون
پاسخ:
سلام
والت تو قسمت پروفایل تون هست. فعالیت داشتید حداقل چند روز تا موجودی pvt والتتون شارژ شده باشه؟
سلام  ببخشید ب من لینک زیر مجموعه گیری نمیده همون طور که گفته بودین ایمیل زدم پشتیبانی بهم ایمیل زدن توش دوتا لینکه الان باید چیکار کنم
پاسخ:
سلام
قسمت نظرات (30 دی) رو ببینید، اونجا کامل توضیح دادم
سلام 
اگه گوشی رو به هر نحوی عوض کنیم ومالکیت گوشی رو به نام خریدار بزنیم که صفر بشه بعد یه گوشی دیگه بخریم و با همون ایمیل وارد شیم داده های برنامه و تعداد pvt صفر میشه آیا؟
پاسخ:
سلام
خیر. مشکلی پیش نمیاد
سلام منم مشکل اینو دارم وقتی رو گزینه اینوایت فرند میزنم اثری نداه.بد اون ایمیلی که گفتیدو فرستادم ولی یچیز دیگه جواب منو دادن این بود جوابش

support
۱۴:۰۰ (۱۱ دقیقه قبل)
به من

If you have question about power or bonus ,Please read our FAQ post https://www.pivot.one/share/post/5bb4db855be18e5b2fcee3b9?uid=5b9fa27702b875501ed7fa6a&invite_code=AAHFTS

If you have question about "community" in Pivot, please read this post https://www.pivot.one/h5/post/5bd705e77d5fe77438f76084?in_app=1

 الان من باید چکار کنم تا درست بشه؟
پاسخ:
سلام
گویا پیوت هم حوصله پاسخ دادن به این همه حجم سوالات رو نداره!!!
یه راه حل دیگه:
رو یکی از پستهای بقیه (هرکدوم خواستید فرقی نداره) گزینه share رو بزنید و بفرستید به تلگرام خودتون. یه لینک ارسال میشه که تهش بعد invite_cide= کد شما نوشته شده (مثلا xmiidc). همون رو یادداشت کنید
 بعد لینک خودتون رو تشکیل بدید به این شکل:

ازین به بعد هرکیو خواستید دعوت کنید کافیه لینک خودتون رو براش بفرستید تا باهاش پیوت رو دانلود و ثبت نام کنه. در اینصورت شما میشید معرفش
تمام!
سلام
من ۳۵۰ پاور دارم . میخوام اینو به بیت کوین و واریزش کنم به کیف پول مجازی. چطور این کار رو بکنم؟؟
ببخشید سوال دوم این هستش که هر ۱۰۰ تا pvt چقدر میشه به ریال
پاسخ:
سلام
هنوز قیمت گذاری قطعی نشده و فعلا قابل تبدیل به بیت کوین یا ریال نیست
اقا درست شد ممنون
اره خوب من از سایت خارجی تبلیغ هارو کپی میکنم پست میزارم
برای همینه پس. شما راه حلی ندارین که اینطور نشه؟ پس بعضی ها چطور این کارو میکنن؟ببخشید انقد سوال میپرسم
من پست میذارم خیلی متن سیاهه وهم بزرگ چطور درست کنیم
بعضی ها پست میذارن خیلی شفاف وسفید وهم متوسط هست
چرا من پست میذارم اینطوریه برنامه تغیر فونت باید دانلود کنم؟
پاسخ:
احتمالا چون متن رو از جای دیگه کپی میکنید، فرمت رو از اونجا با خودش میاره
نیاز به دانلود فونت خاصی نیست
سلام به من لینک دعوت نمیده چهجوری به پشتیبانیش اطلاع بدم؟
پاسخ:
سلام
اینو بفرستید به ایمیل support@pivot.one :

Hello
Why do not I see any links when i click on invite option? it's just shown a blue blank page. what should i do to have my invitation link 
This problem also happens to many of my friends.Please guide

سلام
من هرچی روی invite my friend میزنم عمل نمیکنه. انگار اصلا اثری نداره، 
همون قسمت آبی
لطفا راهنمایی کنید
تشکر
پاسخ:
سلام
لطفا نظرات قبلی رو بخونید و یه پیام به پشتیبانی پیوت بزنید
سلام من دعوت دوستان میزنم  نمی تونم لینک و بگیرم
پاسخ:
سلام
لطفا نظرات قبلی رو بخونید و یه پیام به پشتیبانی پیوت بزنید
من وقتی می‌خوام یک نفر رو دعوت کنم روی گزینه دعوت  میزنم پیام زیر میاد 
Sign in with google
و روی این گزینه میزنم چیزی نمیشه.
؟؟؟
پاسخ:
قبل از دعوت ، خودتون اول در اپ لاگین شدین؟
۰۵ دی ۹۷ ، ۱۳:۲۴ امیررضا پوردهقان
سلام pvtیه چیزی اورده تو قسمت کیف پولش به اسمcoinمیشه توضیح بدین چیه؟چجوری میشه اونو برداشت کرد
پاسخ:
سلام
coin فقط برای شرکت در پیش بینی ها و بازی طراحی شده و قابل برداشت نیست
میشه توضیح بدید ک از چ طریقی ب پشتیبانی پیوت اطلاع بدم؟  توی چ قسمتی از برنامه ی پیوت؟؟ 
پاسخ:
یه ایمیل به support@pivot.one بزنید و موردتون رو بهشون بگید
سلام تو قسمت invite ک میرم هرکاری میکنم ب من لینک دعوت نمیده. یبارم برنامه رور حذف نصب کردم باز فایده نداشت. چیکار کنم؟؟ 
پاسخ:
سلام
به پشتیبانی پیوت پیام بدید و بگید
با سلام. ببخشید من هرکاری میکنم نمیتونم لینک دعوت بگیریم. یکی از دوستامون هم ک جز مجموعمون هست هم نمیتونه لینک دعوت بگیره. باید چیکار کنیم؟ مشکل از چیه؟ 
پاسخ:
سلام
به پشتیبانی پیوت پیام بدید و بگید
با سلام من با گوشیم دوتا ایمیل وصل کردم الان این نکته رو فهمیدم اگه با دوتاش فعالیت کنم مشکلی برام پیش میاد؟
پاسخ:
سلام
از یکی کامل خارج شید و اصلا باهاش کار نکنید
۰۲ دی ۹۷ ، ۱۶:۲۱ محمد حسین
سلام من وقتی وارد برنامه میشم فقط مقدار pvt بهم میگه نه بیت کویین به چه دلیله ؟
پاسخ:
سلام
لطفا مطالب رو کامل بخونید. خیلی وقته فقط pvt میده
سلام من تو ای برنامه خیلی فعالم چند روز به مشکل خوردم شاید واس شمام پیش اومده باشه من زیر مجموعه هام امتیاز فقط پست نگاه کردن شون به روزی ۱۵ تا pvtمیرسه حداقل این روزا ولی من فقط ده درصد فعالیت و پست خوندن هامو حساب میکنی امتیاز powerاینوایت نوشته میشه ولی در محاسبات محاسبه نمیشه یعنی به طور مثال زیر مجموعه من با ۱۵۰۰ امتیاز ۱۵ pvtو من با 42200 که دوتا دعوت داشتم اون روز همش ۲۰ تا pvt بردم

پاسخ:
سلام
محاسبه پاورهای روزانه به pvt توسط خود پیوت و  بر اساس مجموع فعالیتهای همون روز انجام میشه. خیلی خودتون رو درگیر این محاسبات نکنید و بجسبید به فعالیت و دعوت
سلام میشه روزانه بیشتر از 15 تا get read power زد ؟؟؟
بجز گرفتن  زیر مجموعه چگونه امتیاز گیری کنم ؟؟؟

پاسخ:
سلام
خیر، ماکزیمم 15 تا
فقط خوندن ، دعوت و شرکت در پیش بینی ها
سلام از طریق لینک خودم یه نفر زیر مجموعه من شده و بهم ۲۰ هزار پاور را داد ولی فرداش که باید بهم pvt بده نداد جریان چیه جناب؟ راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام
تمام پاورهای جمع شده امروز ، فردا ساعت 17:30 به pvt تبدیل میشن
۲۳ آذر ۹۷ ، ۱۹:۳۲ عبدالواسع
سلام
میشه بگین که هر کس اگر یه پوست تو پایوت گذاشت اگر همان پوست از 10000 پاور کمتر پاور گرفت به حساب آن افزوده نمیشود.
یعنی باید هر پوست حداقل  10000 لازم داره تا به حسابش تایید شود.
پاسخ:
سلام
مطالب رو کامل بخونید. با پست گذاشتن هیچ پاوری به شما تعلق نمیگیره
در پیوت جایی وجود دارد که خودش ادرس بیت کوین ایجاد میکنه با یدونه بارکد و میگه که برو بلاکچین فعال کنش
یعنی چی و چگونه؟؟؟
ممنون
پاسخ:
این قسمت مخصوص واریز بیتکوین به پیوته از کیف پول بلاکچین تون
سلام گزینه اینوایت غیر فعال شده رو ستا گوشی هر کدوم رو با یک برنامه دان کردیم هم گوگل است ور هم کروم ولی هرچی روی اینوایت گزینه آبیه میزنم هیچ حرکتی انجام نمیده
پاسخ:
سلام
یه پیام به پشتیبانی پیوت بدید
سلام چرا من تو pivot والیت یا همان کیف پول ندارم
پاسخ:
سلام
یعنی چی ندارم. اپلیکیشن تون آپدیته؟
سلام من چند دفعه هستش که وقتی یکی رو به پیوت دعوت میکنم پاورش رو به من نمیده میخواستم بدونم باید چیکار کنم
پاسخ:
سلام
لطفا به تصویر جدیدی که در این خصوص، در مطلب فوق اضافه کردم توجه کنید.
سلام 
من حدود ۲ ماه پیش یک اکانت ساختم با گوشی ولی زیاد استفاده نکردم
دوباره یه اکانت دگ ساختم با گوشیم .فراموش کرده بودم ک یه بار اکانت ساختم
الان اکانت من بلاک مبشه؟؟اگه اره میشه کاری کرد برگردونم اکانتمو؟
پاسخ:
سلام
فقط با همین اکانت جدیدتون فعالیت کنید. امیدوارم مشکلی پیش نیاد
سلام 
ببخشین ریپلى کردن یا (لایک)کردن کامنت ها هم پاور داره ؟و اینکه چرا من وقتى گرینه دعوت زوستان رو میزنم لینک دعوت بهم نمیده ؟
پاسخ:
سلام
خیر پاور نداره
اپ تون رو آپدیت کنید
سلام و عرض ادب .همونطور که میدونید تو این ده روز علاره بر ۲۰/۰۰۰پاور ۱۰۰۰به بالا پی وی تی برای هر دعوت میده  من هر کی رو دعوت کردم هر دو امتیاز رو داده ولی یه روزش رو‌ که دعوت کردم ۲۰/۰۰۰پاور رو داد ولی پی وی تی رو‌ نداد فقط میدونم برا این دعوت فیلترشکنم‌ روشن بود دلیل امتیاز ندادن همین روشن بودنه فیلترشکن میتونه باشه؟؟؟
سلام میشه کامل بگین برداشت پول چه طوره گزینه هایی ک توضیح دادین و یاد دارم اما چ طور پول و میشه بردا ی توضیح بدین لطفااا ممنونم
پاسخ:
سلام
در حال حاضر فقط میتونید pvtp هاتون رو به بیت کوین تبدیل کنید و اون رو به کیف پولتون انتقال بدید.
بزودی هم با مشخص شده ارزش pvt امکان تبدیل یا انتقال اون هم فراهم میشه
۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۲:۴۹ گل احمد احمدی
سلام 1000 pvt دارم... حدودا چقد میشه؟؟؟
پاسخ:
سلام
لطفا نظرات قبلی رو بخونید
سلام خسته نباشید. من نمیدونستم ۲تا جیمیل رو یه گوشی ممکنه بن بکنن اما خوشبختانه هنوز بن نشدم. حالا چجوری میتونم یکی از جیمیل هارو کلا حذف کنم که بعدا بن نشم؟؟ ممنون اگر توضیح بدید
پاسخ:
سلام
نمیخاد کار خاصی بکنید. فقط ازون اکانت لاگ اوت بشید و دیگه باهاش فعالیت نکنید
سلام خسته نباشید
چرا برای کسی که به عنوان زیر مجموعه معرفی کردم گزینه لاگین غیر فعاله؟؟
لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
!!!
باسلام وخسته نباشید، من دوروزه نسب کردم رو گزینه اینویت دعوت دوستان میرم یه جا باز میشه که آبی رنگ نوشته اینویت فرند ولی هر چقدر میزنم روش عمل نمیکنه، ممنون میشم راهنمایی کنین
پاسخ:
سلام
مطمئن بشید که نسخه تون آپدیت باشه. بعد یه پیام به پشتیبانی پیوت بدید و بهشون بگید
سلام 
من چند روز پیش pivot رو نصب کردم وبعد ۲روز حذفش کردم و دوباره نصبش کردم البته با یک جمیل دیگه لاگین کردم والان چند روزه که دارم باش کار میکنم .بلاک که نمی شم؟؟؟ودرضمن جدیدا فقط ۱۵۰۰ پاور برای پستها میده!! وهرچی هم از دفیقامو دعوت میکنم با لینک خودم دانلود و نصب ولاگین میکنن ولی هیچ پاوری بهم نمی دن خواهش کمکم کنید😔
پاسخ:
سلام
روی هر گوشی فقط باید با یک ایمیل ثبت نام کرد و الا مشکل ساز میشه
سلام . خسته نباشید . 
من چند روزی هست که برای هر کس invite میفرستم و اونها برنامه رو نصب میکنن ، امتیاز بهم نمیده ... میشه راهنمایی کنید 
پاسخ:
سلام
بهتره بجای کلیک کردن رو لینک شما ، آدرس لینک رو کپی کنن و تو مرورگر گوشی بازش کنن. (شاید ازین طریق اوکی بشه. تست کنید)
سلام چگونه در ابدیت جدید پاور را تبدیل به btc کنیم؟
پاسخ:
سلام
درحال حاضر امکانپذیر نیست
سلام .
من وقتی پاورام صفر میشه بم pvt میدع نمیشه یه کار کرد ک بجای pvt بم  بیتکوین بده؟؟
پاسخ:
سلام - خیر
سلام ، آیا بدون فیلتر شکن امکان استفاده هست یاخیر؟
پاسخ:
سلام - بله الزامی به استفاده از فیلترشکن نیست
سلام چند وقته pivot برای افزایش follow های این پیغام به من میده و نمیزارهfollow هام افزایش بدم چکار کنم .پیغامyou are reached user follow limit 
پاسخ:
سلام
یه چندوقتی کسی رو فالو نکنید
سلام.چطور میتونیم فالورهارو حذف کنیم که اسمشون تو لیست فالور نباشه یا دیگه نتونن درخواست بدن؟
پاسخ:
سلام
شما فقط میتونید فالووینگ هاتون رو کنسل کنید ، برای حذف فالورها کاری نمیشه کرد
با سلام من زا لیمک یکی از دوستان رفتم جیمیل پسوردمو زدم بعد انتقال داده شدم به گوگل پی و برنامه رو نصب کردم ولی الان میخوام تو برنامه لاگین کنم ارور pernission denied please update asap میاره لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم ممنون
پاسخ:
سلام
از داخل گوگل پلی ، اپ پیوت نون رو آپدیت کنید
با سلام من توی نرم افزار پی وت با لینک خودم دوستم رو دعوتکردم و دوستم هم با لینک من ثبت نام کرده و الان هم داره فعالیت میکنه ولی هیچ امتیازی به من داده نشده چرا؟ میشه من رو راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
دوستتون نباید از قبل رو گوشیش پیوت نصب داشته باشه
با همون ایمیلی که ثبت نام کرده ، بعد از نصب اپ هم باید با همون ایمیل لاگین بشه
۰۵ آذر ۹۷ ، ۲۱:۵۰ Mamharya0@gmail.com
سلام وقت بخیر ببخشید خواستم بگم برای پیشبینی باید کدوم گزینه رو انتخاب کنم منظورم باید کدوم ضریب هارو بزنم شانس بردم بیشتره... ممنون
پاسخ:
!!!
سلام
میخواستم بدونم upvote توی سایت پیوت یعنی چی و چطور میتونیم ازش پاوش بگیریم؟
ممنون
پاسخ:
سلام
مثله لایکه و پاوری ازش نمیشه گرفت
سلام
اگه تو قسمت پیش بینی به یکی از سوالای چند قسمتی، پاسخ درست بدیم ، جایزه دریافت میکنیم یا نه؟
پاسخ:
سلام
نه. باید هر سه رو درست جواب بدید
سلام من ۱۰۰pvtدارم بعد یه هفته میخوام تو پیشبینی شرکت کنم می رم رو تیمی که میخوام اما بعدش نمیشه چیکار کنم ممنون
پاسخ:
سلام
برای شرکت در پیش بینی های غیر رایگان احتیاج به حداقل 100 pvtp دارید نه pvt
سلام دوست عزیز امکان جابه جا کردن اکانت بین دو دستگاه وجود داره؟
پاسخ:
سلام
هر دستگاه فقط با یک اکانت باید کار کند. 2 اکانت چه فعال چه غیرفعال بر روی یک دستگاه ممکن است به بلاک شدن اکانت منجر شود
سلام ببخشید من یه مدت با یه گوشی که مال خودم نبوده تو پایوت فعالیت کردم، الان میخوام با اکانتم روی تبلت خودم لاگین کن و ممکن که صاحب اون گوشی برای خودش پایوت بسازه و فعالیت کنه.
بنظرتون برای اکانت من یا ایشون مشکلی پیش نمیاد؟
پاسخ:
سلام
برای شما نه ولی ایشون نمیتونن رو گوشیشون دوباره یه اکانت جدید بسازن. ممکنه بن بشن.
سلام من دو تا سوال دارم. لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید

۱- اگه چندتا اکانت با یه گوشی بسازیم و هر کدومو روی گوشی های مختلف لاگین کنیم، چون با یه گوشی ساخته شدن بلاک میشن؟؟

۲- اگه با یه گوشی چندتا اکانت پایوت بسازیم ولی فقط و فقط از یکیش استفاده کنیم، چون چندتا ساخته شده بلاک میشه؟؟
پاسخ:
سلام
به احتمال زیاد در هر دو حالت بن میشید
سلام وقت بخیر ببخشید چقدر پاور یک بیت کوین میشه؟
پاسخ:
سلام !!!
لطفا نظرات قبلی رو بخونید
سلام من پستی رو که واسه دوستان میزارم قبل رؤیت نیست واسشون دنبال نمیکنن
فکر کنم بن شدم چکار کنم دوستان...
سلام تو پیشبینی رایگان شرکت کردم دیروز ولی هنوز جایزی بهم نداده چیکار کنم 
پاسخ:
سلام
بعد از پایان مدت پیش بینی ، اگه درست پیش بینی کرده باشید جایزه ش به موجودی pvtp تون اضافه  میشه
سلام  آیا برای نقد کردن بیتکوین حتما باید به صرافی بروم لطفا راهنمای کنید
پاسخ:
سلام
لطفا نظرات قبلی رو بخونید
سلام ممنون بابت وقتی ک میزارید من چند هفته ای هست ک تو برنامه فعالیت میکنم و پاور جمع میکنم ولی زمانی ک پاور ها ریست میش به والتم واریز نمیشه یعنی و pvt تبدیل نمیش لطفا کمکم کنید
پاسخ:
سلام
مطمئن بشید که در اپلیکیشن لاگین شده باشید (با همون ایمیل ثبت نامی) و نسخه تون هم آپدیت باشه
سلام
اگر پستی بزنیم واون پست پاور بخوره برای صاحب پست امتیازی منظور نمیشه؟
پاسخ:
خیر
سلام چطور در پیشبینی فوتبال povit شرکت کنیم
پاسخ:
سلام
از صفحه popular بر روی بنر Pivot Soccer Predictions کلیک کنید و مسابقات رو پیش بینی کنید. اینکار احتیاج به داشتن حداقل 100 pvtp داره.
سلام میشه بگین pvt balance چیه و چطوری به بیت کوین تبدیل کنیم
پاسخ:
سلام
pvt توکن خود پیوته و فعلا قابل چنج نیست
سلام خسته نباشید بنده داخل برنامه پست میزارم و بقیه دوستان پست رو میخونن و پاور میزنن
به من هیچ پاوری نمیده میتونید راهنمایی کنید مشکل از کجاست 
پاسخ:
سلام
مطالب قبلی رو خوب نخوندید. از پست گذاشتن یا ریپست کردن هیچ پاوری نمیگیرید
با سلام در مورد پاور گرفتن از خوندن پست ها کمی توضیح میدید پست هایی که این قابلیت را دارند کجا هستن ؟ تعداشون کمه؟ یا جای خاصی باید دنبالشون باشیم؟ بسیاری از پست ها گزینه ای برای انتخاب ندارند. ممنون
پاسخ:
سلام
شما با خوندن هر پستی (طبق آموزش) هرجایی که باشه فرقی نداره ، 100 پاور میگیرید. سقف پاور روزانه ازین روش هم 2000 پاور هستش
درود بر شما عزیز من برنامرو استفاده میکنم خیلی هم خوبه پاور جمع میکنم دعوت میکنم پست میزارم لایک میکنگ ولی یعضی اوقات خیلی میره رو مخم بعضی پست ها که علمی هم هست چیز بدی نیست پست نمیشه برای خودم نمایش داده میشه ولی برا کسی پست نمیشه خواهش میکنم یه جوابی کمکی چیزی کنید. مرسی
پاسخ:
درود
یا متنش رو کپی کنید و بعنوان پست جدید برای خودتون ارسال کنید یا اینکه ریپستش کنید
سلام‌ من دو روز هستش که عضو شدم بهم‌پاور هم‌میده ولی به حسابم‌چیزی واریز نشده علتش چیه؟
پاسخ:
سلام
یعنی چی واریز نمیشه؟پاورهاتون روزانه به pvt تبدیل نمیشه؟
سلام برنامه pvtp نمیده کلا . برا بدست اوردنش هم باید پیش بینی کنیم . برا پیش بینی هم از همین pvtp میخواد. ما که نداریم چیکار کنیم؟
پاسخ:
سلام
اگه ساتوشی از قبل دارید میتونید به pvtp تبدیلش کنید. اگه نه از قسمت پیش بینی رایگان pvtp بدست بیارید
سلام همه از 4000 صحبت میکنن ولی روزانه فقط من 2000 میتونم بگیرم بعد غیر فعال میشه دیگه پاور گرفتن چیه قضیه ش
پاسخ:
سلام
درسته حق باشماست. مدتها بود 4000 پاور میداد. دوباره شده 2000 تا
۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۳:۵۶ afssaneh saffarzadeh
سلام
برنامه پیوت من دو روزه عکس ها رو باز نمی کنه. مشکل کجاست؟
سپاس

پاسخ:
سلام
برا منم گاهی اینجوری میشه
۲۴ آبان ۹۷ ، ۲۳:۱۳ عادل داستانی
سلام ایا پست ها در پاور ها تاثیر دارند
پاسخ:
سلام
باز سوال تکراری؟!!!
خیر. پست گذاشتن و ریپست پاور نداره
سلام چقدر پاور جمع کنیم تا یک بیت کوین شود؟؟؟
سلام چرا پاورهای من از 4000 تا بیشتر نمیشود دعوتمیکنم ریپست میکنم،همه کاری میکنم نمیدونم چرا زیاد نمیشود ممنون میشم راهنمایی کنید.
پاسخ:
سلام
ریپست پاور نداره. 4000 تا واسه خوندن پستهای بقیه ست. دعوتهاتون هم باید به ثبت نام و لاگین در اپ منتهی بشه تا پاور بگیرید.
با سلام و عرض ادب
من اگه توی بیت کوین اکانت داشته باشم و الان هم این برنامه رو دارم من چچطور میتونم اون پول هایی که جمع میکنم رو توی ایران برداشت کنم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
برای نقد کردن ساتوشی هاتون این مطلب رو بخونید:


برگرفته شده از bitconews.blog.ir

سلام ماال اصلا به btc یا pvptتبدیل نمیشه چجوری باید تبدیلش کنم هنوز حساب هم درست نکردم...درست کردم ولی نمیدونم موفق شدم یا ن مرسی
سلام خسته نباشین
من لینک دعوت میگیرم و واس دوستام میفرستم ولی اونا وقتی عضو برنامه میشن هیچ پاوری واسم نمیاد مشکل کجاس دقیقا؟؟بینکو با فیلتر و بی فیلتر امتحان کردمو گرفتم ولی نمیشه 
نظرات بالا رو هم خوندم انجام دادم نشد مشکل کار کجاس چیکار باید بکنم ؟؟؟؟!!!!
سلام من برنامه هستم لاگین هم کردم اما پاور ها برای من تبدیل به دلار و ساتوشی نشده است فقط نوشته ۷۰.۱۲ PIV چرا بهم دلار و یا ساتوشی نمیده
پاسخ:
سلام. مطالب بالا رو بخونید
سلام 
بفرمایید ارزش هر pvt چقدر است؟ یعنی هر pvt معادل چند بیت کوینه؟
پاسخ:
سلام. مطالب بالا رو بخونید
Pvtp رو برای شرکت در پیش بینی ها میخوام .مخصوصا فوتبال 
سلام. سپاس از وقتی که میزارین و پاسخ دوستان رو میدین.. میخواستم بدونم از چه طریق میشه به شرکت سازنده برنامه پیشنهاد داد که یه بخش برا بدست آوردن pvtp وجود داشته باشه. .اصلا قسمت پیشنهادات داره یا نه؟ 
پاسخ:
سلام ممنون
چرا pvtp  مگه pvt چشه؟ در ضمن شما از قسمت پیش بینی میتونید pvtp بگیرید
با این حال اگه بازم دوست داشتید میتونید از طریق ایمیل پشتیبانی پیوت (support@pivot.one) باهاشون در ارتباط باشید
سلام. وقت بخیر من الان 3 روز دارم با نرم افزار کار میکنم لاگین کردم حتی چند بار برنامه رو پاک کردم و دوباره نصب کردم ولی متاسفانه ایکون دعوت دوستان اصلا کار نمیکنه وارد میشه ولی هیچ واکنشی انجام نمیده چکار کنم
پاسخ:
سلام
یه ایمیل به پشتیبانی پیوت بزنید و مورد رو بهشون بگید  support@pivot.one
سلام وممنون بابت پاسخ دهیتون! من کیف پول مجازی ندارم و سه روزه دارم فعالیت می کنم! می خواستم ببینم امتیازم باقی می مونه یا با صفر شدن هر روزه از بین میره؟؟؟
پاسخ:
سلام
مطلب رو خوب نخوندید؟ موجودی تو حساب پیوت شما روزانه ذخیره میشه.
برای افتتاح کیف پول الکترونیکی هم این مطلب رو ببینید:
آموزش افتتاح حساب بیت کوین

برگرفته شده از bitconews.blog.i

آموزش افتتاح حساب بیت کوین

برگرفته شده از bitconews.blog.ir

۲۱ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۲ علی قربانی
WITHDRAWL چرا این قسمت را برای من میزند به زودی این پنچ روزه
پاسخ:
برا همه همینه . منتظر باشید
سلام.از لینکم چند نفر وارد سدن تو فووینگاهم اومد اما پاوراشو نداد
سلام دوست عزیز، آیا شما خودتون تابحال از این برنامه به صورت واقعی تونستید پولی نقد به حساب خودتون واریز کنید؟ 
پاسخ:
سلام
بله. براحتی و بدون هیچ مشکلی
سلام 
امکان خرید pvtp وجود داره یا میشه از یه اکانت به اکانت دیگه منتقل کرد ؟
پاسخ:
سلام
شما میتونید موجودی بیت کوین داخل اپ پیوت رو به PVTP تبدیل کنید و اگرهم موجودی بیتکوین اکانتتون صفره باید اول Deposit و بعد تبدیلش کنید
امکان انتقال مستقیم بین اکانتها وجود نداره
سلام، قیمت بیتکوئین من توی کیف پول pivot دیگه تغییر نمیکنه، بالانس pvt ام در حال زیاد شدنه اما بیت کوئین ام اصلا تغییر نمیکنه انگار ک توی کیف پول دیگه تبدیل اش نمی کنه. علت اش چی می تونه باشه؟ اکانت من مشکلی داره؟به مقدار 0.05 مونده، و بیشتر نمیشه
پاسخ:
سلام
توروخدا یه کم مطالب بالا رو بخونید. اینقد سوالهای تکراری نپرسین
دادا یه سوال مهم داشتم!!! میگم یه نفر بخواد مستقیم نفر بیاره به این برنامه با کد خودش تا از تعداد نفرات هزار نفر ده درصد پاور بگیره ایا محدودیت داره برا اوردن تعداد نفرات؟ مثلا من میتونم هزار نفر دو هزار نفر بیارم این برنامه؟

پاسخ:
سلام
نه هیچ محدودیتی ازین بابت وجود نداره
سلام وقتتون بخیر چطور میتونم یه پست رو توی pivot ریپست کنم؟ آیا تاثیری هم داره؟
پاسخ:
سلام
روی اون سه نقطه کلیک کنید و ریپست رو انتخاب کنید
ریپست هیچ امتیازی برای شما نداره
هر یک دلار برابر چند هزار پاور میشه ؟؟؟
پاسخ:
هنوز دقیق مشخص نیست
سلام
در مورد امنیت اطلاعاتمون جای سوال هست و آدم چطور میتونه اطمینان کنه؟
مورد دیگه اینکه این روش درآمدی تو ایران چه شرایطی داره؟ غیرقانونی نباشه. و اینکه ساتوشی رو چطور تبدیل به پول واقعی خودمون یعنی ریال یا تومان کنیم و بتونیم بریم از فروشگاه رفاه خرید کنیم؟ 😅 منظورم اینه درآمدمون چطور از کیف پول مجازی به کیف پول واقعیمون هدایت میشه؟
پاسخ:
سلام
این فعالیت مشکل و محدودیتی تو ایران نداره و کاملا امنه.
برای نقد کردن ساتوشی هاتون هم این مطلب رو بخونید:
سلام من به دلایل شخصی تمایلی در داشتن حساب کاربری در Pivot ندارم ولی یکی از اقوام بدون اینکه من اطلاعات کاملی راجع به این برنامع داشته باشم  برای افزایش دعوتی های خودشون این برنامه رو روی گوشی من نصب کردن میشه بگین چطور باید حسابمو پاک کنم؟اگه جیمیلم رو حذف کنم اکانتم هم پاک میشه؟
پاسخ:
سلام
فقط کافیه از برنامه خارج شید و دیگه فعالیت نکنید
سلام.از کجا میتونم بفهمم تا حالا چندتا زیر مجموعه دارم و چه کسانی هستند؟
و اینکه آیا اگر زیر مجموعه ها هم زیر مجموعه بگیرند از اون رده های پایین تر هم به من پاداش power میده یا خیر.
ممنون
۹۷/۰۸/۱۵
پاسخ:
سلام
جایی برای نمایش تعداد زیرمجموعه ها وجود نداره. فقط از روی امتیاز 10000 پاوری روزانه میتونید متوجه شون بشید
10درصد از فعالیت زیرمجموعه هاتون به شما تعلق میگیره
سلام مجدد من یه سوال دیگه هم دارم. اینکه وقتی میخواییم برنامه رو نصب کنیم با توجه به اینکه از ما آدرس جیمیل و پسوردمون رو میخواد به لحاظ امنیتی مشکلی برای کاربر ایجاد نمیکنه؟ یه سری از افرادی که دعوت میکنیم نگران این موضوع هستند و جوین نمیشن.
پاسخ:
سلام
مشکلی نداره، ولی افراد بدبین میتونن یه جیمیل جدید بسازن مخصوص این کار و با اون ثبت نام کنن
با سلام
سوال من اینه که فرق pvt با pvtp چیه و اینکه کدومشون بزرگتره و نسبتشون چند به چنده?
توی برنامه فقط گزینه تبدیل pvtp به بیتکوین رو داره که اونم مال قسمت پیش بینی هست که به دست آوردنش مشکله و پاورهای مارو تبدیل به pvt میکنه که گزینه ای برای تبدیلش به بیتکویین نیست. میخواستم ببینم آیا اصلا همچین امکانی تو برنامه هست و اگه هست pvt به چه مقداری برسه میتونیم تبدیلش بکنیم؟ یا اینکه باید صبر کنیم تا این ارز تو صرافی ها لیست بشه تا قابل استفاده و برداشت باشه. 
ببخشید طولانی شد ولی فکر میکنم سوال خیلی از دوستان باشه. ممنون میشم پاسخ بدید.
پاسخ:
سلام
بله باید صبور بود و مطمئنا ارزش قابل توجهی پیدا میکنه.
ارز اصلی pvt هستش مثله بیت کوین و ارز جزءش pvtp مثل ساتوشی
سلام دوستانم با لینک من وارد میشوند 10 درصد از کار آنها را به من می دهد اما 10هزار پاور را نمیدهد
پاسخ:
سلام
نباید اینجوری باشه. قبلا که با لینک کس دیگه ای ثبت نام نکردن؟
سلام تو پیوتم یه پیام میاد که پیوت دچار مشکل شده به خاطر اینه که pvt نمیده اخه من بن نشدم ؟؟؟ اپدیتم نمیشه 
بالا تو پیاما چیزی از خارج شدن از بن گفته نشده خواهشا راهنمایی کنید یک هفته pvt نگرفتم
پاسخ:
سلام
از دیروز یه سری اختلالاتی ایجاد شده ولی pvt نگرفتن ربطی به این موضوع نداره
شاید بن موقت شده باشید دو سه روز صبر کنید انشاله اکانت تون آزاد میشه
سلام
چرا گزینه دعوت رو که میزنم به صفحه بعدنمیره انگارغیرفعاله
پاسخ:
اپلیکیشن رو آپدیت کنید
سلام خسته نباشید الان من روزانه پاورهام به صورت pvt جمع میشه و قسمت withdraw هم زده comming soon میشه یه توضیح کلی بدید و اینکه روزانه چقد power جمع کنیم مطلوبه؟
پاسخ:
سلام
لطفا نظرات قبلی رو بخونید
پاور روزانه هرچی بیشتر بهتر!!!
بله pvt نمیده ....اپدیت نمیشه؟؟؟اگه بن شدم چیکار باید کنم ؟؟؟؟؟
پاسخ:
قسمت انتهایی مطلب رو بخونید
سلام من پاور هامو جمع کردم بعد برنامه اونا و تبدیل به پیوت کرده اصلا بیت کوین داده نمیشه
پاسخ:
سلام
لطفا تغییرات اخیر پیوت رو دقیق تر مطالعه کنید
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۷:۵۷ Amirhoseinporakrami
آقا این پست گذاشتن و up vote تاثیری روی درآمد داره
پاسخ:
خیر تاثیری نداره
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۷:۳۷ مجید توایی
 سلام. ممنون از راهنماییهای کامل و مفید.واقعا خسته نباشید.مشخصه که انسان با وجدان و حرفه ای هستید.از کل تیم هم تشکر میکنم.
سلام چند روزه پیوت پاداش پاورمو نمیده دلیلش چیه؟؟؟
پاسخ:
سلام
منظورتون از پاداش، PVT هستش دیگه؟
یا آپدیت نیست اپ تون یا اکانت تون بن شده
سلام ببخشید چند پاور یک پیوت میشه؟
پاسخ:
سلام
دقیق قابل مقایسه نیست ولی تقریبا هر 10000 پاور معادل 90 PVT میشه
ببخشید تو این برنامه میشه پست گذاشت؟چطور؟
پاسخ:
بله البته. یه قلم(مداد) بالا سمت راست و شاید سمت چپ صفحه اصلی وجود داره، روش کلیک کنید.
اگه میخاید تو پست تون از لینک استفاده کنید Link رو انتخاب کنید وگرنه Image رو. در Image حتما باید یه عکس هم ضمیمه پستتون بشه والا گزینه Post براتون فعال نمیشه.
آیا امکان داره با دو سیم کارت متفاوت و دو ادرس ایمیل مختلف در یک گوشی فعالیت کرد؟
پاسخ:
نه بعید میدونم بشه. چون آی پی گوشیتون ثابته و ممکنه بن بشید
سلام
وقتتون بخیر
آیا ریپست کردن امتیاز داره؟
بعضیا میگن فایده نداره بعضیا هم هر روز میگن ریپست کنید
پاسخ:
📣📣📣
دوستان میخوام برای همیشه به این ابهام ، سوء تعبیر و بلاتکلیفی پاسخ و پایان بدم
🔽🔻🔽🔻 
لایک کردن یا آپووت ، ریپست کردن ، پست گذاشتن و لایک خوردن یا رید شدن هیچ تاثیری تو پاداش گرفتن نداره 
فقط پاورهای روزانه شما تبدیل به pvt میشه که اونهم از طریق دعوت کردن و خوندن پست بدست میاد 
والسلام
با پیش بینی درست هم که pvtp میگیرید
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۴:۱۶ حسین دریکوند
سلام.دوستان بسیار عالی و کاربردی.... با تشکر از مدیر وبسایت .... فقط نکته قابل ذکر دوستان عزیز مواظب بعضی از وبسایت های جعلی و یا بهتر بگم کلاه بردار در زمینه ارزهای دیجیتال (رمز پایه ) باشین خیلی محطاتانه رفتار کنید گرفتار این وبسایت ها نشین. موفق باشین.
با سلام 
نحوه تبدیل pvtبه بیت کوین در نرم افزار pivotچطوریه؟؟
پاسخ:
سلام
دوستان لطفا سوالات تکراری نپرسید.
قبلش مطالب و نظرات بالا رو کامل بخونید
Salamm on Adress ke bayad beznim ta btc ro tabdil konim ro mishe bedid ye sarafi motabar
پاسخ:
سلام
لطفا سایر مطالب وبلاگ رو مطالعه کنید تا دانش تون نسبت به موضوع بالاتر بره
سلام مرسى بابت صبر و شکیبا بودنتون

یه نفر در ازاى گرفتن یک میلیون تومان لینک خودش رو برام فرستاده و تازه فهمیدم که جریان چى بوده... و این دوست ما هم زرنگ بازى دراورده.. 

ولى حالا در کل الان این پاورى که مى گیریم ظاهرا هیچ ارزشى درحال حاضر نداره درسته؟ 

اونجا که گفتین بزودى قابل تبدیل میشه و ارزش پیدا مى کنه معلومه چند وقت دیگس؟ 
یه هفته... یک ماه... یک سال دیگه.... 
چون ماهم کسانى رو دعوت مى کنیم و همین سوال رو ازمون مى پرسن... جوابى داشته باشیم بهشون بدیم. 

مرسى مرسى
پاسخ:
سلام
قسمت اول رو نفهمیدم، واسه چی یک میلیون تومن دادید؟لینک چی؟

در مورد قسمت دوم هم فعلا نمیشه قطعی گفت. کلا فلسفه ایردراپها همینه. ولی عملکرد قدرتمند پیوت خیلی امیدبخشه
سلام بالا رو خوندم اما مشکل اون 369.15 pvt که داده چقدره یا به عبارتی چقدر باید بشه تا یک دلار بشه؟
پاسخ:
فعلا نمیشه قطعی گفت. کلا فلسفه ایردراپها همینه. ولی عملکرد قدرتمند پیوت خیلی امیدبخشه
سلام من چند نفر رو معرفی کردم به من تو قسمت بیت کوین 0.85$ داد ولی هیچ کاریش نمیشه کرد و بعد یه گزینه دیگه اومد بنام pvtp که اونم تا الان 0 هست اما بالای صفحه 369.15 pvt داده این یعنی چقدر؟ و کی میشه جابجا کرد؟ سپاس
پاسخ:
سلام
لطفا مطالب بالا رو مطالعه کنید
۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۹:۵۹ alirezafakharzadeh
سلام خسته نباشین٫! من الان ۱ ماهی است دارم فعالیت میکنم ولی بونز هایی که میده به pvt میده یعنی الان ۱.۲۵۰ pvt  دارم ولی اصلا نمیتونم به btc تبدیلش کنم میشه راهنمایی کنین چیکار کنم 
پاسخ:
سلام
این قابلیت بزودی اضافه میشه
اقا من پاور جمع میکنم بعد روزه بعد صفر میشه ولی به بیتکوین تبدیل نمیشه راهنمایی کنین لطفا
پاسخ:
لطفا انتهای مطلب و نظرات رو با دقت بیشتر مطالعه کنید
,سلاممم..ممنون میشم طریقه ی درست حدس زدن پیشبینی از روی نمودارها رو بهم توضیح بدین...نمیتونم pvtp بدست بیارم...لطفا راهنماییم کنین

پاسخ:
سلام
این یک علمه و خیلی مفصل. در این مکان نمیگنجه
سلام
من مشکلم اینه که پاورهای روزانه م تبدیل به BTC نمیشه
اصلا تو قسمت wallet برای من گزینه ی BTC وجود نداره
مشکل از کجاست؟
پاسخ:
با سلام
لطفا مطالب و نظرات رو بادقت بیشتری بخونید. قسمت تغییرات اخیر رو!
سلام من میخوام بدونم برای رسیدن به حداقل میزان برداشت چه مقدار پاور باید جمع کنم تا بدونم ارزش وقت گذاشتن و هزینه کردن داره یا نه و اینکه اون حداقل بیت کویین الان چقدر ارزش ریالیش میشه ممنون میشم واضح و صریح جواب بدید سپاسگزارم
پاسخ:
سلام
در حال حاضر دیگه بیتکوین بعنوان جایزه نمیده، اگه تمایل داشتید و آینده نگری ، میتونید pvt جمع کنید چون در آینده نه چندان دور خیلی ارزشمند میشه.
سلام
39.96 pvt یعنی چی؟
الان باید چیکار کنم؟

پاسخ:
سلام
شما در حال حاضر فقط فعالیت کرده و pvt جمع کنید. بزودی امکان انتقال این ارز فراهم میشه
سلام ممنون از اطلاعاتت
من یه چن روزیه نمیتونم تو پیج پیوتم پاور بگیرم اصلا هرچی رو لینک گت رید پاور میزنم تغییری نمیکنه میشه من و از تو این بن بست دربیارید ممنونم از راهنماییهاتون
پاسخ:
سلام
اگه بن نشده باشید باید روزانه بهتون pvt بده
در مورد بن شدن بیشتر توضیح بدین و روش از بن خارج شدن هم بگین اخه خیلیا با این روش درگیرن ممنون میشم
پاسخ:
انتهای مطلب رو بخونید
چطوری زیر مجموعه خودمو ببینم من دونفر دعوت کردم چطوری بفهمم 10 درصدشونو گرفتم 
پاسخ:
رو پاورهای جمع شده روزانه تون که کلیک کنید، می بینید که حاصل جمع چه امتیازاتیه. زیرمجموعه های جدید هم از پاور 10000 تایی شون مشخص میشه
سلام
لطفا آموزش تبدیل pvtبه بیت کوین رو هم قرار بدید. با تشکر 
پاسخ:
سلام
فعلا و تا اطلاع ثانوی قابلیت تبدیل مستقیم  pvt به بیت کوین فراهم نیست
سلام  ببخشید من الان چند روزه هعی پاور جمع میکنم ولی اون سربرگ congralation برام نمیاد حتی اون کادر قرمز هم چند روزه فقط تو حالت wait for bouns مونده!!!
پاسخ:
اگه بن نیستید ، از داخل پروفایلتون و از قسمت about ، به آخرین نسخه آپدیتش کنید
سلام
هر pvt معادل چند ساتوشی یا بیت کوین هست؟
ممنون از صبر و پاسخگوییتون

در ضمن علت اینکه ساعت 5.30 به من پاور تعلق نمیگرفت و در والتم ذخیره نمیشد این بود که پیووت ام اپدیت نبود بعد از اپدیت کردن مشکلم حل شد. خواستم اطلاع بدم شاید برای بقیه هم این اتفاق بیفته.
پاسخ:
سلام
ارزش pvt هنوز دقیقا مشخص نیست ولی هر pvtp معادل 10 ساتوشیه
بابت توضیحتون هم ممنون
سلام
چند روز هست من عضوم. اولش هم بیت کویین میداد و همpvt.  همچنین قبلا حداکثر ۲۰۰۰ پاور برای خواندن پست ها میداد ولی یه دو سه روزی هست  حداکثر ۴۰۰۰پاور برای خواندن پست ها میده. از وقتی ۴۰۰۰ پاور میده دیگه نه بیت کویین میده و نه pvt.چرا؟
پاسخ:
سلام
لطفا بخش آپدیت جدید در انتهای مطلب رو بخونید
سلام.
دوست عزیز من بدون اطلاع از قوانین تخلف کردم و الان نوشته you are bnaned یعنی مسدود شدم..فقط نمیدونم اگر مسدود شدم چرا میتونم پست بذارم ..لایک کنم..فالوور ببرم بالا و همه کاری کنم جز پاور زدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میشه بگید بن شدن دائم با بقیه بن ها چه فرقی دارن ؟؟؟ سپاسگذارم
پاسخ:
سلام ، لطفا نظرات مشابه قبلی رو بخونید و یه ایمیل به پشتیبانی پیوت بزنید
سلام  
پیوت هر روز 5 سنت بهم میداد ولی الان یک هفته هستش که هیچی نمیده چراااااا؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
لطفا بخش آپدیت جدید در انتهای مطلب رو بخونید
سلام
من از دیروز عضو شدم
امروز 4000 پاورمو تبدیل به 35 PVT کرد و تو حسابم واریز کرد
مشکل اینجاست این 35 PVT رو هیچ کاری نمیشه کرد،نه برداشت و نه تبدیلش میشه کرد!
شما تو نظرات قبلی اشاره کردین قابل برداشت و تبدیله!
حالا سوال اینجاست که برای برداشت و یا تبدیل باید به حد معینی برسه؟ مقدارش چقدره؟
و یا کلا امکان برداشت PVT فعلا نیست؟
جالب اینجاست قسمت WITHDRAW هم غیرفعاله و زده بزودی فعال میشه و حد معینی رو برای پرداخت تعیین نکرده
پاسخ:
سلام
بله همینطوره. صبر داشته باشید. در آینده نزدیک اطلاعات کاملتر و اخبار خیلی خوبی از ارزش PVT میشنوید
سلام. روش حذف اکانت pivot  را میخوام ممنونم

پاسخ:
سلام
به چه منظور میخاید اینکارو بکنید؟
۰۴ آبان ۹۷ ، ۱۶:۱۲ نازنین زهرا
سلام ، من دو تا گوشی در اختیار دارم ، ایا میشه لینک رو به یک گوشی بفرستم  و بعد از اینکه 10000 تا رو گرفتم بعد خارج بشم برنامه رو پاک کنم  ، دوباره با لینک بیام یه اکانت دیگه بدم واسه دانلود و دوباره 10000 تا بگیرم
پاسخ:
سلام
اینکارو نکنید بن میشید
سلام من پستای قبلی را خوندم و اون جایی که میگید چک کنید برا چه مدت بن شدین را نمیدونم کجاس میشه لطفا بگید من به چه قسمتی  وارد شم
پاسخ:
سلام
اون زنگوله بالا سمت چپ رو بزنید و از قسمت Announcements در کادرهای قرمز رنگ که با شماره هایی مثل 24-10 و 23-10 و ... دنبال نام کاربری خودتون تو لیستهای ارائه شده بگردید و ببینید چه محکومیتی براتون مشخص کرده
سلام ببخشید اسم من تو اسامی بن شده نیست ولی پاورام به بیت کوین تبدیل نمیشه دلیلش چیه؟
پاسخ:
سلام
نظرات بالاتر رو بخونید
در حال حاضر، در مبارزات انتخاباتی "روزانه BTC پاداش"، بسیاری از cheaters وجود دارد. به منظور اطمینان از انصاف و باز بودن کمپین، کاربران تقلب به شرح زیر می باشند:

1. شاکی های عادی، قادر به کسب قدرت و شرکت در مبارزات انتخاباتی نیستند.

2. تقلب جدی، مجازات به شرح زیر است:

1) توانایی کسب قدرت و شرکت در کمپین؛

2) محکومیت تمام نشانه های PVT از حساب؛

3) حساب دائمی ممنوع است

برای درخواست تجدید نظر، لطفا یک ایمیل به support@pivot.one ارسال کنید. لطفا حداقل نام مستعار خود را، ZID (8 رقم در صفحه نمایه خود، مانند 23123475) و توضیحات مربوط به آن را وارد کنید. عنوان ایمیل شما باید "درخواست تجدید نظر POWER blacklist-23123475" باشد.


این رو میشه توضیح بدین که باید چیکار کنم؟؟؟این یعنی بن شدم؟
پاسخ:
سلام
احتمالا یه کاری کردید که تقلب شناخته شده ، طبق گفته خودش یه ایمیل درخواست تجدید نظر بزنید به پشتیبانی پیوت
سلام خسته نباشید. یه سوال دارم میخوام بدونم برای پایوت چه نفعی داره که جایزه میده و این همه پول رو از کجا میاره؟
پاسخ:
سلام
امروز سازمانهای بزرگ به شدت دارن روی مقوله ارزهای الکترونیکی سرمایه گذاری میکنن.
پیوت هم از طریق این حوایز داره به جذب مخاطب وسیع می پردازه و توکن مخصوص خودش رو داره رو میکنه برای پذیرفتن سرمایه گدار و ارزشمندتر شدن در بازار
سلام خداقوت. من الان حدود و میشه بن شدم چی میشه کرد؟ ممنون
پاسخ:
سلام
لطفا نظرات قبلی رو بخونید
سلام
من تقریبا 10 روز هست که پیووت رو نصب کردم
6 روز اول پاورم ساعت 5.30 تبدیل به بیت کویین میشد
الان تقریبا 4 روز هست که بیت کویین من همونه
پاورم تبدیل به بیت کویین نمیشه
دلیلش چیه؟
پاسخ:
سلام
از این به بعد جوایز بر اساس توکن های PVT و PVTP عرضه میشه. که هم قابل برداشت و هم قابل تبدیله
با سلام من با لینک شما میخام نرم افزار رو دانلود کنم اما بعد ازینکه صفحه باز میشه هیچ گزینه ای برای دانلود کار نمیکنه!! 
 لطفا مراحل لینک شخصی گرفتن ازpivot 
و

دانلود از لینک خودتون رو توضیح بدید ممنون

پاسخ:
سلام
لطفا با گوشی موبایل انجام بدید. چون پیوت مخصوص گوشی موبایله
من چند روزه پیوت رو نصب کردم روز اول و دوم از بابت  جمع کردن پاور روزی 5 سنت واسم میزد الان 3 روزه کامل پاور جمع میکنم ولی 1 یا 2 سنت شده دلیلش چیه کمتر میده؟
پاسخ:
بارها گفتم درآمد روزانه شما به فعالیت بقیه کاربرهای پیوت در اون روز هم بستگی داره
اگه فعالیت اونها بیشتر ، سهمشون هم از درآمد کلی بیشتر و سهم شما کمتر میشه و بالعکس
سلام من یکیو دعوت کردم اومد تو فرندام ولی ده هزار پاورو نداد چرااااا؟؟
پاسخ:
سلام
باید حتما بعد از نصب پیوت لاگین بشه تا 10000 نا رو بگیرید
سلام من یه هفته ای میشه داخل پیوت فعالم و روزانه 2000 پاورو گرفتم و به حسابم واریز شدن ولی الان دوروزه که هیچی به حسابم واریز نمیشه و موجودیم ثابت مونده. چرا اینجوریه؟ و چیکار کنم حل شه؟ 

پاسخ:
سلام
از این به بعد جوایز بر اساس توکن های PVT و PVTP عرضه میشه. که هم قابل برداشت و هم قابل تبدیله


برگرفته شده از bitconews.blog.ir

سلام
از این به بعد جوایز بر اساس توکن های PVT و PVTP عرضه میشه. که هم قابل برداشت و هم قابل تبدیله


برگرفته شده از bitconews.blog.ir

چرا نمیشه دعوت کرد؟ همون کادر آبی رو میزنم ولی هیچ اتفاقی نمیفته اصلا
پاسخ:
سلام
چرا نشه؟ بعد از کلیک روی قسمت refer a friend از صفحه پروفایلتون ، دکمه آبی رنگ (INVITE MY FRIENDS) رو بزنید(اگه نشد چندبار بزنید) تا وارد صفحه Share از طریق تلگرام،ایمیل و... بشید و بعد انتخاب یکی از شبکه های اجتماعی برای انتشار

ضمن اینکه مشکل عدم ارسال لینک دعوت برای خیلیها اتفاق می افتاد که امروز از طرف خود PIVOT و طی پیامی اعلام شده که "مشکل ارسال دعوت نامه حل شده است"
سلام یک روز گذشت من ۴۰ هزار پاور دارم ولی چرا تبدیل به بیت کوین نشدن و هنوز قسمت پاور ۴۰ هزار مونده شما گفتید یک روز که میشه ریست میشه و تبدیل به بیت کوین میشه 
پاسخ:
سلام
پاورهای هر روز در پایان آن روز (ساعت 00:00 GMT معادل 03:30 صبح به وقت ایران) صفر شده و در انتظار فعالیت در روز جدید میماند. بعد تعداد پاورهای جمع شده روز قبل در بالای کادر نارنجی رنگ با یک همچین پیامی (You win 85500 POWER for last turn) و با شمارشگر معکوس تا ساعت 17:30 به وقت ایران ، نمایش داده میشه تا همونطور که گفتم در اون ساعت مثل تصویر فوق تبدیل به ساتوشی بشه.
سلام ببخشید من میخوام لینک دعوت بگیرم اما هر چی روی گزینه دریافت لینک میزنم خبری نمیشه و لینک کپی نمیشه هر چی امتحان کردم حذف و دوباره نصب کردم نشد! چکار باید انحام بدم تا لینک بگیرم 
و یه سوال دیگه : میشه از یه گوشی غیر از گوشی خودم(اصلی) با جیمیل های مختلف با لینک دعوت خودم عضو بشم؟ ایا میشه یا بن میشم؟
پاسخ:
سلام
1- منظورتونو از اینکه نمیتونم لینک دعوت بگیرم متوجه نمیشم. از قسمت refer a friend استفاده میکنید دیگه؟
2- با یه گوشی دیگه و یه جیمیل دیگه میتونید این کارو بکنید
سلام بنا بدلایلی فعلا کسی رو دعوت نمیکنم به طور تقریبی خودم بعد از چند روز درامد ریالی نصیبم میشه؟( طبق روال معمول ) متشکر از لطف شما
پاسخ:
سلام
اگه بنا به هر دلیلی نمیخاید معرفی داشته باشید، اصلا به درآمد از این روش فکر نکنید
فقط میتونید از مطالبش استفاده کنید
سلام و درود من میخواستم بدونم که آدرس بیت کوین رو چتوری  و از کجا بدونم که چیه؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
این مطلب را حتما ببینید:  آموزش افتتاح حساب بیت کوین

برگرفته شده از bitconews.blog.ir

سلام
من در پیوت، کوین پات و کریپتوتب فعالیت دارم
آیا اینها همه معتبرن؟ و از اطلاعات من استفاده نمی کنن؟
ممنون از پاسخگویی
پاسخ:
سلام
هر سه کاملا معتبر هستن. نگران نباشید
سلام من دو نفر دعوت کردم بهم ۱۰kرو داد بعد از اون دوتا دیگه هم با لینک خودم و با نظارت خودم نصب کردم ولی پاور اضافه نشد

پاسخ:
سلام
یعنی چی "از اون دوتا دیگه هم با لینک خودم"؟
مراقب باشید از روی یک گوشی با دوتا جیمیل ثبت نام نکنید که ممنوع الفعالیت میشید
سلام
وقتتون بخیر
امروز تو اخبار گفت که این نرم افزارهای کسب ارز دیجیتالی بدافزارن و اطلاعات کاربران رو بر می دارن
درسته آیا؟
پاسخ:
سلام
ممکنه بعضی هاشون بدافزار باشن ولی پیوت نه ، خودش رو اثبات کرده ، نگران نباشید
سلام . درامدتون کلا از پایوت چقدر بوده با چندتا زیرمجموعه؟ اگه ممکنه آی دی تلگرامتون رو بدید 
پاسخ:
سلام
یکی از دوستانم با 30-40 تا دعوتی، ظرف 10 رو بالای 130 دلار برداشت داشته
سلام ایا از لول دو یا سه یا پایینتر مجموعه هم پاور به ما میده یا فقط از پاورای لول یک میده
پاسخ:
سلام
نه فقط از فعالیت لول یک پاور میگیرید
سلام اگر کامل باشه واسه همیشه بن میشم یا یا زمان زیادی لازی است تا از بن شدن دربیام 
پاسخ:
سلام
احتمالا برای همیشه
با یک گوشی دیگه از اول شروع کنید
سلام
لیست افراد ممنوع شده کجاست؟ چطوری باید چک کنم جز چه دسته ای هستم؟
پاسخ:
سلام
روی اون زنگوله بالا سمت چپ کلیک کنید و در قسمت Announcements کادرهای قرمز رنگ رو چک کنید
سلام
من نمیدونستم که نباید با چنتا اکانت از یه گوشی وارد شد، واسه دوستانم ساختم وارد شدم، اکانت اصلی من و اون ها که با گوشی خودم وارد شده بودم قفل شده! الآن باید چیکار کنم که unbanned بشه؟ :((((
پاسخ:
سلام
کاری از دستتون بر نمیاد
بازم میخاید یه پیام به پشتیبانی پیوت بدید و بهشون بگید
سلام
من هرکاری میکنم پاور دریافت کنم پیفام میاد کهbanned systemچکار باید بکنم اگر ممکن هست راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام
لطفا نظرات قبلی رو بخونید
سلام من با جیمیل به این ادرس پی ام دادم support@pivot.one
ولی میگه این ادرس وجود ندارد و ارسال نمیشه
اخه بن شدم و دیگم نمیشه ثبت نام کنم
پاسخ:
سلام
آدرس ایمیل رو چک کردم درست بود
دوباره تلاش کنید
سلام دوست عزیز 
منم یه مدت نصب کردم ولی نمی تونم کسی رو دعوت کنم رو دعوت که میزنم یه صفحه آبی باز میشه برای دعوت ولی اجازه کاری رو نمیده با فیلتر شکن و بی فیلتر شکن هم امتحان کردم 
سپاسگذارو
پاسخ:
سلام
دوستانی که این مشکل رو دارن اول مطمئن شن که نسخه شون به روز باشه، اگه بازم مشکل وجود داشت به پشتیبانی پیوت پیام بدن
سلام من باچندتا ایمیل تو pivot ثبت نام کردم الان ممنوع کرده نمیتونم پاور بگیرم میگه تقلب کردی از اول حذف میکنم دوباره نصب میکنم  ایمیل جدید میزنم بازم اونا هم ممنوع میکنه الان باید چکار کنم چطوری رفع ممنوعیت میشه یا چقدر طول میکشد تا به حالت اولش برگرده رفع ممنوعیت بشه یا اگر راهی هست برای رفع این مشکل لطفا بهم بگید رهنمای کنید ممنون میشم با تشکر
پاسخ:
سلام
بارها تذکر داده شده بود که تقلب نکنید. پیوت روزانه لیست متقلبین رو داره میذاره.
ببینید جزو کدوم دسته از ممنوع شدگان هستید. ممکنه ممنوعیتتون فقط چند روزه باشه، ممکنه کامل. چک کنید.
سلام داداش فالورت بره بالا رو گرفتن بیت کوین تاثیر داره مثلا هر پست 1m ویو بخوره راهی باشه جز دعوت کردن دوستان این راه واسه کسایی خوبه ک برنامه نویسی بلد باشن 
پاسخ:
سلام
افزایش تعداد فالوورها هیچ تاثیر مستقیمی در تعداد پاورهای کسب شده شما نداره.
فقط دعوت و خوندن 20 پست!
بچها من بن شدم بخاطر اینکه سه تا حساب داشتم رویpivotحالا خارج میشم یا نه😔

پاسخ:
😔😔😔
سلام هر ساتوشی معادل چند پاور هست 
ممنون از پاسختون
پاسخ:
سلام
کلا سوالتون اشتباهه. بهتر بود می پرسیدید هرپاور معادل چند ساتوشی است؟ که اونهم به قطعیت نمیشه گفت و بسته به فعالیت روزانه کل کاربراست
انتهای مطلب رو دقیقتر بخونید
سلام‌‌.چن تا سوال داشتم 
۱.منو دو روزه پیووت بن کرده و پاور نمیتونم بگیرم کی حل میشه این مشکل با اینکه ایمیل هم دادم طبق گفته خود پیووت  لی درست نشد
۲.پاور به غیر از دعوت و خوندن پست به چه روش دیگه ای جمع میشه؟چون من دیدم خیلیا با لایک کردنو پست گذاشتن پاور میگیرن اونچطوری میشه؟

پاسخ:
سلام
بستگی داره تو کدوم دسته بن شدید. توضیحات رو از خود قوانین پیوت بخونید. احتمالا یک هفته بیشتر نباشه
پاور فقط به دعوت و خوندن پست تعلق میگیره نه چیز دیگه
سلام 
چرا این نرم افزار پسورد اصلی جی میل را میخواد تا لاگین بشه؟
میتونه محتوای جی میل مورد سو استفاده قرار بگیره؟ 
پاسخ:
سلام
شما مستقیم از کانال جیمیل تون به پیوت وصل میشین و پسوردتون رو فقط جیمیل داره
نگران نباشید
آقا سلام چطوری میشه برداشت کرد و همچنین چطوری آدرس داد وآدرس چیو بهش داد در قسمت  withdrawal
پاسخ:
سلام
منظور از آدرس بیت کوین، شماره حساب بیت کوینی شما در کیف پول الکترونیکی تون هستش. اگه ندارید طبق آموزش زیر یه دونه بسازید.

توضیخات "قسمت برداشت" رو هم کاملتر بخونید
درود.
آدرس بیت کویین خودمون رو که باید جهت واریز در نرم افزار Pivot وارد کنیم، از کدوم قسمت اکانتمون در بیت کویین باید پیدا کنیم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ:
توضیحات "قسمت برداشت" رو کامل بخونید
 درود..✋💗 
تا الان ۳ بار حذف و مجدد نصب کردم اصلا به من پاور نمیده همش میزنه 0 پاور 😭😭

گزینه نارنجی رید اندشیرمیزنم ولی گزینه سبزرنگی پایین ندیدم !
 شاید ب این خاطره ؟؟؟!  لدفا راهنمایی کنید ممنونم 💖
یا علت دیگه ای داره ؟؟؟
پاسخ:
سلام
گزینه سبز رنگی وجود نداره. باید get read power رو بزنید تا پاور بگیرید.
در ضمن معرفی رو هم تست کنید ببینید 10000 پاور رو میده یا نه
۲۰ مهر ۹۷ ، ۱۵:۵۲ سپیده رحمانی
سلام.
من دوتا ازدوستامو دعوت دادم اما پاورام زیاد نشد دلیلش چیه لطفا  راهنمایی کنید. باید چیکار کنم
پاسخ:
سلام
هر کسی رو معرفی میکنید مطمئن بشید با لینک شما اپلیکیشن رو دانلود و نصب میکنه و حتما در اپلیکیشن لاگین میشه

برگرفته شده از bitconews.blog.ir

سلام عرض شد من دیروز دونفررو دعوت کردم و پست هارو نیز لایک کردم که حدود 22200 پاور جم کرده بودم الاصب که پاشدم دیدم صفر شدم چیکارکنم
پاسخ:
سلام
پاورها در پایان هر روز صفر میشن و فردای اون روز حدود ساعت 17:30 به ساتوشی تبدیل شده به حسابتون واریز میشه.
سلام چجوری باید از کیفه پولم ب حساب بیت کوینم انتقال بدم حداکثرش چقده نمیتونم انتقال بدم چرا
پاسخ:
سلام
اگه موجودی حسابتون بالای 0.00100000 باشه ، گزینه withdraw رو بزنید و شماره حساب کیف پول اصلی تون (بعنوان مثال بلاکچین) رو وارد کنید
سلام خوب هستید
ببخشید این برنامه نسخه ی ویندوز نداره؟

پاسخ:
سلام
فعلا خیر. فقط اندروید و ios
دقیقا با لینک من دانلود میکنن و لاگین میشن ولی به جز سه نفر اول برای بقیه پاور نمیده
پاسخ:
والله نمیدونم دیگه چرا...
به نظرم یه ایمیل به support@pivot.one
بده و ازشون بپرس
مهدی من میدونم مشکلت چیه ۲۰۰۰ پاور خیلی کمه که بخواد بهت ساتوشی بده باید دعوت بدی تا پاور بیشتری بهت تعلق بگیره 
من میخوام شییر کنم میفرستم برا یکی ولی پاور نمیده بم ربات چیزی داره؟

پاسخ:
جایزه شیر کردن پست حذف شده ، تنها شیرهایی که منجر به ثبت نام عضو جدید بشه براتون پاور داره
خوب بگید من باید چکار کنم 
پاسخ:
هر کسی رو معرفی میکنید مطمئن بشید با لینک شما اپلیکیشن رو دانلود و نصب میکنه و حتما در اپلیکیشن لاگین میشه
من مشکلم رو در بالا گفتم سهم من با سربرگ congratulations محاسبه شده
سه روزه دارم فعالیت میکنم روزی 2000 پاور ولی تا الان هیچ ساتوشی واریز نشده
گویا بقیه دوستان هم همین مشکل رو دارن
پاسخ:
گزینه collect bonus رو هم میزنید تو همون پنجره congratulations ؟
سلام 
من سه نفر اول که دعوت کردم بهم ۱۰۰۰۰ تا پاور میداد اما بعد اون هرکیو دعوت میکنم بهم پاور نمیده مشکل چیه
پاسخ:
سلام
سیستم مشکلی نداره. شاید درست لاگین نمیشن تو اپ پیوت
سلام واسه منم بعد از فعالیت چیزی به حساب نیومده
سربرگ congratulations هم نیومد
پاسخ:
سلام
چند روزه که فعالیت دارین؟ هر روز چقدر پاور جمع کردید؟
۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۶:۱۹ سامان گودینی
سلام من هرپستی رو میخونم و بعد get read power رو میزنم  بهم هیچ پاوری نمیده از اول که ثبت نام گردم اینطوری بود چند بار پاک کردم با جیمیل های دیگه هم تست کردم
پاسخ:
سلام
هیچ پاوری نمیده؟
شما در روز فقط میتونید 20 پست رو بخونید و پاورش بگیرید، بعدش دیگه حتی دکمه get read power هم قفل میشه.
باسلام
اگر هر روز فقط 4بیت کویین تقسیم میشه پس اگر تعداد اعضا زیاد بشه به نفع نیست درسته پاور ما زیاد میشه ولی اون 4 بیت کویین ثابت هست و زیاد تفاوتی نداره
پاسخ:
سلام
هرچه تعداد افراد بیشتر بشه اون 4 بیت کوین بین همه به نسبت پاورشون تقسیم میشه. برا همین میگم هرچه زودتر با فغالیت بیشتر ، سهم بیشتری رو جذب خودتون کنید.
اگه شما نجنبید بقیه سهم بیشتر میبرن واسه خودشون. بیشترین و بصرفه ترین فعالیت هم معرفی اعضای جدیده.
ممنون از پاسخ
بله لاگین شده
ببینید ایندو صفحه پروفایلم هست
هیچ چیز واریز نشده

http://s9.picofile.com/file/8339534550/Screenshot_2018_10_10_14_20_20.png

http://s8.picofile.com/file/8339534526/Screenshot_2018_10_10_14_20_13.png

پاسخ:
این 2000 پاور تو عکس، فردا ساعت 13:30 تبدیل به ساتوشی میشه و به حسابتون واریز میشه
سلام
من دو روزه دارم تو اپلیکیشن فعالیت میکنم ولی هیچی به حسابم واریز نشده
نمیدونم چرا؟
شما علتشو نمیدونید؟
ممنون
پاسخ:
سلام
بعد از نصب اپلیکیشن ، لاگین رو زدید؟
بعد آیا پنجره محاسبه سهم شما (با سربرگ congratulations) براتون اومده یا نه؟
هر پاور یا هر 1000 پاور برابر با چقدر ساتوشی یا بیت کوین هست ؟
پاسخ:
همونطور که در قسمت پایانی مطلب هم توضیح دادم دقیقا مشخص نمیشه و همه چی بر اساس میزان فعالیت و پاورهای جمع شده در اون روز توسط همه اعضا ، مشخص و محاسبه میشه
روش محاسبه ساتوشی بدست آمده توسط شما در هر روز

برگرفته شده از bitconews.blog.ir

روش محاسبه ساتوشی بدست آمده توسط شما در هر روز

برگرفته شده از bitconews.blog.ir

سلام. این اَپلیکیشن تا کی به بیت کوین دادن رایگان ادامه خواهد داد؟
پاسخ:
سلام
دقیقا مشخص نیست . فعلا که هی داره تمدیدش میکنه. فقط باید بجنبیم و سهم خودمون رو ازش برداریم

آدرس بیت کوین چیه از کجا باید بسازیم.
پاسخ:
لطفا مطلب زیر رو ببینید:
درود بر شما، ارزش 4 بیت کوین چقدر هستش؟ 
پاسخ:
درود
بیش از 90 میلیون تومن
جناب من رفرال میزنم یه صفحه ی آبی فقط میاد، هیچی نشون نمیده...داستانش چیه
پاسخ:
با فیلترشکن و بدون فیلترشکن امتحان کنید
سلام بابت قراردادن هر پست چرا پاور نمیده با اینکه بقیه دیدم و پاور زدن
پاسخ:
سلام
چند روزه که جایزه پست گذاشتن برداشته شده ، شما فقط از دعوت و دیدن پستهای بقیه پاور میگیرید
با سلام
من امروز این برنامه رو نصب کردم ولی هر کاری میکنم با جیمیل نمیتونم sign in کنم
هر کاری میخوام انجام بدم میزنه sign in کن ولی وقتی میزنم یه لود کوچیک میکنه هیچ اتفاق خاصی نمیوفتهفبه نظرتون چیکار کنم؟

پاسخ:
سلام
دوباره امتحان کنید. بافیلترشکن روشن و خاموش
سلام من امروز برنامه رو نصب کردم ولی هرکاری میکنم پاورم از 2000تا بیشتر نمیشه  لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
همونطور که گفتم سقف بازدید روزانه 20 پست بیشتر نیست و هر پست هم 100 پاور ، پس میشه 2000
برای کسب پاور بیشتر حتما و با قدرت روی معرفی اعضای جدید با لینک خودتون ، تمرکز کنید که پاور خیلی بیشتری بهتون میده
سلام قسمت میزان درامد روزانه رو متوجه نشدم چطور حساب میشه لطفا توضیح بدین
پاسخ:
سلام
شما نمیتونید محاسبه کنید.
4 بیت کوین بین همه کسانیکه در اون روز پاور جمع کردن ، به نسبت پاورهاشون تقسیم میشه. هرچی پاورتون بیشتر باشه ، درآمد اون روز هم بیشتر میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی