آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

معرفی کیف پول مولتی کارنسی کوینومی (Coinomi)

سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۰۷ ق.ظ

Coinomi

 

در این مطلب قصد داریم به معرفی یک کیف پول مولتی کارنسی با نام Coinomi بپردازیم. مولتی‌کارنسی (Multi currency به معنای کیف پولی است که از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند).

 

مطلب مرتبط: معرفی کیف پول بلاک چین

 

کاربران در Google Play رتبه خوبی به کیف پول موبایل Coinomi داده‌اند و افراد زیادی در حال استفاده از آن هستند.

در ادامه به این سوالات پاسخ می‌دهیم:

اپلیکیشن Coinomi چیست؟
ویژگی‌های والت Coinomi کدام است؟
Coinomi چه ارزهایی را پشتیبانی می‌کند؟
Coinomi روی چه سیستم عامل‌هایی نصب می‌شود؟

 

اپلیکیشن Coinomi چیست؟

اپلیکیشن coinomi

 

اپلیکیشن Coinomi یک کیف پول برای دریافت، نگهداری و ارسال ارزهای دیجیتال همانند بیت‌کوین، آلتکوین و توکن‌های دیجیتال است که توسط متخصصان یک شرکت فعال در حوزه بلاک‌چین طراحی شده و مرکز آن در لندن است.

این کیف پول از سال 2014 ایجاد شده و تیمی از توسعه‌دهندگان و متخصصان فین‌تک مسئول پشتیبانی و توسعه آن هستند. مهمترین مزیت این کیف پول (علاوه بر مولتی‌کارنسی بودن) این است که کنترل کامل ارز دیجیتال‌تان را با Seed و PIN به شما می‌دهد.

 

والت Coinomi چه ویژگی‌هایی دارد؟

مولتی‌کارنسی بودن

Coinomi در حال حاضر بیش از 500 ارز دیجیتال را بطور یکجا پشتیبانی می‌کند! این ویژگی، Coinomi را به برترین والت از نظر تعداد ارز قابل پشتیبانی تبدیل کرده است. این 500 ارز دیجیتال شامل 125 ارز دیجیتال با بلاک‌چین اختصاصی (همانند بیت‌کوین، لایت‌کوین و …) به همراه 382 توکن است.

به دلیل اینکه Coinomi از توکن‌های استاندارد ERC20 اتریوم پشیبانی می‌کند، کاربر می‌تواند عملا هر توکنی که مایل بود را به کیف پول اضافه نماید، بنابراین تعداد ارزهای قابل پشتیبانی این کیف پول به رقمی بیشتر از 500 ارز می‌رسد.

فقط بخشی از ارزهای قابل پشتیبانی:

کیف پول مولتی کارنسی

Coinomi برای سرمایه‌گذارانی که تعداد زیادی توکن و ارز دیجیتال در اختیار دارند گزینه خوبی محسوب می‌شود.

اکسچنج داخلی

هدف Coinomi این بوده که یک راهکار همه‌جانبه باشد، بنابراین صرافی‌های Changelly و Shapeshift را در اپلیکیشن خود ادغام کرده است. به این ترتیب کاربران این والت می‌توانند بیش از 100 ارز دیجیتال را بدون اینکه نیاز باشد ارز را از والت خود به صرافی دیگری خارج نمایند به یکدیگر تبدیل کنند.

اکسچنج داخلی

کارمزد تراکنش دلخواه

باوجودیکه اپلیکیشن کیف پول Coinomi بهینه‌ترین کارمزد تراکنش را به کاربر پیشنهاد می‌دهد، کاربر خود می‌تواند کارمزد تراکنش را کم یا زیاد کند. این قابلیت برای همه ارزهایی که در این کیف پول پشتیبانی می‌شود مهیا شده است.

امنیت بالا

Coinomi با رمزنگاری کلید خصوصی از دزدیده شدن آن جلوگیری می‌کند. کلید خصوصی هر کاربر فقط روی دستگاه خود او وجود دارد و هرگز به سرور یا جای دیگری منتقل نمی‌شود. بنابراین تا زمانی که خود کاربر اشتباهی انجام ندهد و از PIN و SEED محافظت کند، دارایی‌ دیجیتال او روی کیف پول امن خواهد ماند.

رابط کاربری بصری

Coinomi یکی از بهترین رابط‌های کاربری در بین کیف پول‌ها را داراست و هم افراد تازه‌کار و هم حرفه‌ای‌ها به سادگی می‌توانند به بخش‌های مختلف والت دسترسی داشته باشند.

پشیبان‌گیری ساده

شما می‌توانید با تعریف یک عبارت امنیتی (passphrase)، از کیف پول‌تان بک آپ بگیرید. به یاد داشته باشید که اگر این عبارت امنیتی را فراموش کردید، امکان بازیابی آن و دست یافتن به موجودی کیف پول برای هیچ‌کس مقدور نخواهد بود.

پشتیبانی از چند زبان

والت Coinomi علاوه بر انگلیسی، از سایر زبان‌های رایج دنیا همانند روسی، اسپانیایی، چینی، آلمانی و… پشتیبانی می‌کند.

حریم خصوصی

برای استفاده از والت Coinomi، نیازی به وارد کردن نام یا حتی ایمیل ندارید، بنابراین هیچ فرایندی برای تایید در کار نیست. هیچ سوابقی از آی‌پی و تراکنش‌های شما نیز در سرورهای این شرکت ذخیره نمی‌شود.

سیستم عامل‌ها

Coinomi یک کیف پول موبایلی است که به تازگی نسخه IOS خود را نیز پس از مدت‌ها منتشر نموده و کاربران اپل نیز می‌توانند همانند اندرویدی‌ها از این والت استفاده کنند.

 

لینک اپلکیشن Coinomi در Google play
بهترین والت ارز دیجیتال

 

و لینک اپلیکیشن Coinomi در اپ‌استور

سخن آخر

وقتی یک کاربر قصد انتخاب والت موبایلی برای مدیریت ارز دیجیتال را دارد، Coinomi یکی از گزینه‌های بسیار مناسب است.

پشتیبانی از تعداد بسیار زیاد ارز دیجیتال به علاوه امنیت بالا و حفاظت از حریم خصوصی، این والت را به یکی از پرطرفدارترین کیف پول‌ها تبدیل کرده است.

Coinomi معمولا از فورک‌هایی که در ارزهای دیجیتال مشهور انجام می‌گیرد نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، با وجودیکه پیاده‌سازی تکنولوژی Segwit مشکل است، این کیف پول توانسته پشتیبانی از Segwit را هم برای بیت‌کوین و هم لایت‌کوین فراهم کند.

در لیست توسعه این کیف پول، پیاده‌سازی Lightning networks و atomic swaps نیز وجود دارد که نشان‌دهنده تعهد بالای تیم پشتیبانی این اپلیکیشن است.

البته همانند بسیاری از سرویس‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، در مورد این کیف پول نیز جنجال‌هایی وجود داشته است. یک کاربر در reddit مدعی است که در این کیف پول، آدرس‌های بیت‌کوین کاربران قابل نمایش است. با این حال، این مشکل به معنای این نیست که کیف پول Coinomi امنیت ندارد.

Coinomi اخیرا توانسته است با انتشار نرم‌افزار دسکتاپ خود برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس ، تجربه بهتری برای کاربران خود فراهم کند.

نظرات  (۱)

۲۴ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۵۹ وحید تلخابی
ممنون از سایت خوبتون .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی