آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

کسب درآمد اینترنتی با پارت کلیک

يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۱۵ ق.ظ

partclick

 اگر به دنبال درآمد اینترنتی هستید، با ثبت نام در سایت پارت کلیک، به ازای مشاهده تبلیغات ثبت شده در سایت، پورسانت خود را دریافت نمایید.

همچنین میتوانید با ثبت آگهی در سایت، برای سایتهای خود زیرمجموعه فعال جذب کنید و یا رنک سایت یا وبلاگ خود را ارتقا ببخشید.

 

 

برای عضویت در پارت کلیک بر روی بنر بالا و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت در سایت

با ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

پس از کلیک بر روی لینک بالا وارد صفحه ثبت نام میشوید که همه چیز فارسی است و فرم را با دقت پر کنید

در ثبت ایمیل و شماره همراه دقت نمائید چون پیامهای سایت برای شما از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود و درصورت معتبر نبودن ایمیل و شماره تماس، پرداخت ها انجام نخواهد شد.

 

تعرفه ها

درآمد 20 تا 50 ریال برای هر کلیک
درآمدزایی 150ریال برای جستجو در گوگل
10% کلیک های زیر مجموعه ها نیز به حساب شما می گردد.
پرداخت سریع و آنلاین
اجازه درخواست برداشت از حساب بستگی به مقدار موجود در حساب شما دارد.
حداقل موجودی جهت برداشت 10000 تومان (100.000 ریال) می باشد.

 

مشاهده آگهی و کسب درآمد

در صفحه اول پروفایل خود لیست آگهی های فعال و دارای شارژ که توسط کاربران دیگر درج شده را مشاهده می کنید. می توانید با کلیک بر روی تبلیغات، درآمد مربوط به آن را به خود اختصاص دهید. با کلیک روی هر آگهی صفحه ای نمایان می شود که بعد از چند ثانیه پیغام “امتیاز این آگهی برای شما ثبت شد” نمایش داده شده و درآمد آگهی برای شما ثبت می شود.

>>>بر خلاف سایر سایت‌های مشابه، در پارت کلیک می‌توانید تمام آگهی‌ها را همزمان و بدون معطلی کلیک کنید و الزامی هم نیست صفحه را مشاهده کنید<<<

نحوه دریافت درآمد

با به حد نصاب رسیدن درآمد کلیک ها، شما می توانید از بخش حساب کاربری، گزینه “درخواست واریز”، مبلغ درخواستی خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت مبلغ مورد نظر را دریافت نمایید. همچنین شما می توانید با کل درآمد کسب شده، آگهی های خود را شارژ کنید.

نحوه ثبت آگهی

برای ثبت آگهی مورد نظر خود به منوی مدیریت تبلیغات من رفته و آگهی خود را ثبت کنید و با خرید کلیک و اختصاص مقدار کلیک برای آگهی های خود،آن را در معرض دید دیگر کاربران قرار دهید که تعرفه ها در سایت درج شده.

بازاریابی و کسب درآمد بیشتر

 برای دریافت لینک بازاریابی خود، ابتدا از منوی بازاریابی، گزینه “لینک بازاریابی” را انتخاب کنید و لینک مربوط به عضویت خود را کپی نمایید. سپس این لینک را در وب سایت، وبلاگ و یا صفحات اینترنتی خود قرار داده و یا از طریق ایمیل تبلیغ نمایید تا کاربران از این لینک ثبت نام کرده و به عنوان زیر مجموعه شما قرار گیرند.

با معرفی هر عضو جدید به پارت کلیک و فعال بودن کاربر معادل 10درصد از کل درآمد کلیکی کاربر معرفی شده برای خود کسب درآمد نمائید و همچنین در صورت ثبت آگهی از طریق زیرمجموعه های شما معادل 5 درصد از مبلغ خرید کلیک های آنها برای شما محسوب میگردد.

 

برای عضویت در پارت کلیک بر روی بنر بالا و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت در سایت

نظرات  (۱)

عالی بود..
فقط یکی به من بگه چرا سایت بوست ویزیت الان دو ماهه که نه پولمو وارییز کرده نه پشتیبانیش جواب میده؟! الان شکایت هم کردم گفتن در حال بررسی هستیم هنوزم که هنوزه هیچ خبری نیست! :| چه تضمینی وجود داره این سایت هم مثل اون نشه؟!؟!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی