آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

آموزش ثبت نام در لوکال بیت کوینز

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۷ ق.ظ

localbitcoins

برای ثبت‌نام در سایت لوکال بیت کوینز ابتدا روی این لینک کلیک کنید. در هنگام ورود اگر دیدید زبان سایت زبانی بجز انگلیسی است از قسمت پایین صفحه ، مطابق شکل ، زبان را به انگلیسی تغییر دهید.

LocalBitcoins english

سپس با کلیک بر روی دکمه Sign up free ، اطلاعات‌تان شامل نام کاربری دلخواه، ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. برای امنیت بیشتر، حتما یک رمز عبور پیچیده ، طولانی و غیرتکراری از سایر سایتها را وارد کنید.

ثبت نام در سایت localbitcoins برای خرید بیت کوین

 

پس از ثبت این اطلاعات و کلیک روی دگمه ثبت (Register) مجموعه قوانین سایت لوکال بیت کوینز نمایش داده می‌شود. برای ادامه کار باید با آن موافقت کنید. برای این کار کافی است دگمه سبزرنگ (I agree) را فشار دهید.

موافقیت با شرایط عضویت در localbitcoins

 

به این ترتیب یک حساب کاربری برای شما ساخته می‌شود. اما هنوز این حساب تکمیل نشده است. در پیامی که در کادر سبز مشاهده خواهید کرد، از شما خواسته می‌شود ایمیل‌تان را تایید کنید.

درخواست تایید ایمیل localbitcoins

 

وارد حساب ایمیل خود شده و روی لینک ارسالی از سوی این سایت کلیک کنید تا ایمیل‌تان تایید شود.

تایید ایمیل برای حساب localbitcoins

اکنون حساب کاربری‌تان تایید شده است.

 

تایید شماره تلفن در لوکال بیت‌ کوینز

برای ثبت شماره تلفن همراه‌تان، کافی است از منو سمت راست بالا روی آیکون آدمک کلیک کرده و عبارت «ویرایش حساب» (Edit Profile) را انتخاب کنید.

درخواست تایید شماره تلفن برای خرید بیت کوین

از میان کشورها، کد کشورمان را انتخاب می‌کنیم. برای ایران:

+۹۸ Iran, Islamic Republic of

وارد کردن شماره تلفن همراه و کد ایران برای خرید بیت کوین

یک پیامک به همراه کد اختصاصی به شماره همراه‌تان ارسال می‌شود. آن را در کادر مخصوص «کد فعال‌سازی» (Verification code) وارد کنید. 

وارد کردن کد ارسالی از localbitcoins

در صورت درست بودن کد، پیام تائید نمایش داده می‌شود. چون برخی فروشندگان درخواست احراز هویت و نام واقعی خریدار را دارند، با کلیک روی set real name می‌توانید به این کار اقدام کنید.

دریافت تایید شماره تلفن همراه برای خرید بیت کوین

جهت معرفی سایت لوکال بیت کوینز به بقیه دوستان و آشنایان ، به نحویکه آنها زیرمجموعه شما محسوب شوند ، بایستی از قسمت پایین صفحه بر روی Affiliate کلیک کنید و در صفحه جدید بر روی دکمه Become an affiliate کلیک کنید تا لینکهای مخصوص به شما برای معرفی این سایت به دیگران ساخته شود.

LocalBitcoins affiliate

LocalBitcoins affiliate

افرادی که از طریق لینک شما به سایت معرفی شده و در آن ثبت نام کنند. به مدت سه ماه بعنوان زیرمجموعه شما درنظر گرفته شده و در صورت انجام هرگونه معامله تایید شده ای در سایت ، به میزان 40% از هزینه های تراکنش به موجودی حساب شما شارژ می شود.

بعنوان مثال اگر یکی از زیرمجموعه های شما یک تراکنش 100 بیت کوینی انجام دهد ، سهم سایت لوکال بیت کوینز از این معامله معادل یک درصد حجم تراکنش یعنی یک بیت کوین می باشد که از آن مقدار 40% را به شما می دهد یعنی 0.4 بیت کوین به موجودی حساب شما افزوده خواهد شد.

پرداخت های سایت در این روش نیز بصورت روزانه می باشد.

بعد از انجام یک ثبت نام موفق و مطمئن ، نوبت به خرید و فروش و کسب درآمد از این سایت می رسد که از طریق لینکهای زیر می توانید با آنها بیشتر آشنا شوید:

نظرات  (۱)

۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۸:۱۵ محمد امویی میلان

می خواهم ثبت نام کنم

پاسخ:
بفرمایید. مشکل کجاست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی