آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

آموزش خرید آنلاین بیت کوین

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۹ ب.ظ

pay98

 

به منظور آموزش شیوه خرید آنلاین بیت کوین ، مراحل خرید از صرافی معتبر PAY98 را به عنوان نمونه برای شما ارائه کرده ایم. مجددا و مکررا تاکید می شود قبل از انجام هرگونه تراکنشی با هر صرافی دیگر ، از اعتبار صرافی مورد معامله خود ، اطمینان حاصل نمایید.

پی98 یکی از بزرگترین درگاه های خرید و فروش و پرداخت دیجیتالی در کشور است که بیش از 28 ارز رمزگذاری شده و رایج را پوشش می دهد و شما کاربران گرامی می توانید معاملات خود را به واسطه آن انجام دهید.

پی98 تجربه بسیاری در زمینه مبادلات بانکی و ارزی دارد و مطمئن ترین روش را در انجام معاملات به کاربران خود ارائه می کند.

 

آموزش خرید بیت کوین از وبسایت Pay98

پیش از هر چیز برای خرید از وبسایت Pay98 می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. برای این منظور بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

ثبت نام در وبسایتPay98

 

در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

ثبت نام در وبسایت
ثبت نام در وبسایت – آموزش خرید بیت کوین

 

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت Pay98 اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام

 

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

حالا شما در پنل کاربری هستید و برای خرید بیت کوین می بایست از منوی سمت چپ گزینه خرید ارز های رمز پایه و سپس شارژ بیت کوین را انتخاب کنید.

منوی خرید ارز های رمز پایه
 

پس از انتخاب از منوی سمت راست به صفحه مخصوص فرم درخواست شارژ بیت کوین هدایت می شوید که مطابق تصویر زیر است.

فرم درخواست شارژ بیت کوین
 

در این بخش باید اطلاعات خواسته شده را به دقت کامل کنید. در کادر مقدار بیت کوین می بایست میزان بیت کوین درخواستی برای خرید را وارد کنید. پس از ورود مبلغ به صورت خودکار مبلغ قابل پرداخت به تومان نمایش داده می شود. در این فرم حتی امکان ورود مبلغ به تومان نیز وجود دارد. برای مثال می توانید 1,000,000 تومان وارد کنید تا میزان بیت کوین قابل خرید با این مبلغ برای شما نمایش داده شود. در پایین در بخش شناسه کیف پول می بایست، آدرس عمومی کیف پول یبت کوین خود را وارد کنید. در بخش توضیحات اضافه هر توضیحی که احساس می کنید نیاز است تا کارشناسان ما در جریان آن باشند را بنویسید. در نهایت پس از بررسی صحت اطلاعات وارد شده، گزینه ثبت درخواست را انتخاب کنید.

نکته : در صورتی که مبلغ قابل پرداخت سفارش شما بیشتر از 300 هزارتومان باشد می بایست پیش از ثبت درخواست ابتدا اطلاعات هویتی، مالی و تصویر مدارک شناسایی خود را در پنل کاربری ثبت کنید. به این منظور از انتهای منوی سمت راست گزینه پروفایل را انتخاب کنید. مطابق تصویر زیر در بخش اطلاعات هویتی می بایست نام، نام خانوادگی، نام شرکت (در صورت خرید برای یک شرکت)، تلفن همراه، تلفن ثابت، استان، شهر، آدرس و کد پستی محل سکونت خود را وارد کنید. پس از انتخاب ثبت تغییرات می بایست درخواست تایید تلفن همراه و تلفن ثابت را ارسال کنید.

تکمیل اطلاعات فردی
 

روند تایید تلفن همراه به این صورت است که پس از درخواست تایید شماره، طبق توضیحات یک کد به شماره وارد شده پیامک می شود که می بایست آن کد را در کادر تایید شماره وارد کنید. در مورد تایید شماره تلفن ثابت می بایست پس از درخواست تایید شماره مطمئن شوید که کارشناسان ما می توانند از طریق آن شماره تماس با شما ارتباط برقرار کنند. پس از دریافت تماس از سمت کارشناسان ما شماره تلفن ثابت شما در پنل کاربری تایید می شود. پیشنهاد می شود درخواست تایید شماره تلفن ثابت را در ساعت کاری ارسال نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

پس از آن به بخش اطلاعات مالی بروید تا اطلاعات حساب بانکی خود را برای افزایش سطح حساب کاربری وارد کنید. در این بخش از شما خواسته می شود تا اطلاعاتی نظیر بانک، نام دارند، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب خود را وارد کنید.

تکمیل اطلاعات مالی
 

پس از آن بر روی ثبت تغییرات کلیک کنید و به سربرگ ارسال مدارک برای ارسال تصاویر مدارک خود بروید.

سربرگ ارسال تصویر مدارک
 

طبق توضیحات در این صفحه تصاویر مربوط به کارت ملی، کارت بانکی و درخواست نامه را ارسال و ثبت تغییرات را انتخاب کنید.

 

نکات مهم پیش از خرید بیت کوین

پیش از این که خرید بیت کوین را شروع کنید بهتر است نکاتی مهم را در این زمینه یادآوری کنیم تا به این ترتیب بتوانید خریدی هوشمندانه و با ریسک کمتر تجربه کنید.

قیمت بیت کوین نوسان زیادی دارد

بیت کوین با این که خیلی وقت است که در بازار وجود دارد اما هم چنان در مراحل اولیه رشد خود است و فاکتور هایی در بازار وجود دارد که روی آن تاثیر گذار می باشد. اولین فاکتور آن میزان عرضه و تقاضا است. همچنان که عده بیشتری قصد خرید بیت کوین می کنند، ارزش بیت کوین بیشتر می شود. بر عکس این موضوع هم صادق است یعنی اگر افراد بیشتری قصد فروش بیت کوین های خود را داشته باشند، قیمت آن کاهش می یابد. در نمودار زیر می توانید نرخ تبدیل بیت کوین در مقایسه با دلار آمریکا را ببینید و همان طور که مشخص است در گذشت زمان قیمت بیت کوین نوسان گسترده ای داشته است. غیر قابل پیش بینی بودن ارزش بیت کوین سرمایه گذاری روی ان را به شدت پر خطر می کند. یک جمله معروف وجود دارد که می گوید هیچ گاه بیش از تحمل ضرر خود سرمایه گذاری نکنید.

کیف پول بیت کوین و امنیت آن

پس از خرید بیت کوین، برای نگهداری و استفاده از آن می بایست کیف پول داشته باشید. ساخت کیف پول بیت کوین ساده است و هزینه ای هم ندارد ولی باید مطمئن شوید که کیف پول ساخته شده از امنیت بالایی برخوردار باشد. هر کیف پول دارای یک آدرس عمومی و یک آدرس خصوصی است که آدرس عمومی برای اشتراک گذاری با دیگران برای ارسال بیت کوین به کیف پول شماست اما کلید خصوصی کلیدی است که دسترسی به کیف پول و اعتبارات داخل آن را امکان پذیر می کند و فقط باید دست خودتان باشد. برای ساخت کیف پول بیت کوین در وبسایت بلاک چین روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش افتتاح حساب بیت کوین

تراکنش های بیت کوین لغو نمی شود

به محز این که یک تراکنش در شبکه بیت کوین انجام دهید، نمی توانید آن را لغو کنید. یعنی به محز این که تراکنش آغاز شود و مقدار بیت کوین از کیف پول شما کم شود دیگر نمی توانید آن را برگردانید. در این صورت توصیه می شود پیش از انجام تراکنش از اطلاعات وارد شده مطمئن شوید. برای مثال ممکن است به آدرس اشتباهی بیت کوین ارسال کنید که در این صورت تنها کاری که می توانید برای بازگشت دادن بیت کوین های خود انجام دهید این است که با خود آن شخص توافق کنید تا بیت کوین های شما را برگرداند!

بیت کوین ناشناس نیست

بسیاری فکر می کنند که بیت کوین ناشناس است و آن را گزینه ای برای انجام پرداخت ها در شبکه های مخفی می دانند. اما در واقعیت عکس قضیه درست است. آدرس عمومی شما برای همگان در دسترس است. در واقع هر تراکنشی که انجام دادید و موجودی شما در وبسایت Blockchain قابل مشاهده است و با داشتن آدرس عمومی کیف پول یک فرد می توانید به تراکنش های آن و موجودی اش دسترسی داشته باشید. در چنین حالتی واضح است که ردگیری یک فرد از روی آدرس عمومی آن نیز خیلی سخت نیست چرا که ممکن است بتوانید با یک جستجو در اینترنت هویت فرد را تشخیص دهید. چنین موضوعی در واقعی یکی از روش هایی است که شبکه بلاک چین از تقلب جلوگیری می کند تا از این طریق تراکنش ها در این شبکه شفاف باشد. اگر می خواهید تراکنش های شما ناشناس بماند شاید بهتر باشید به سراغ ارز های دیگری مانند دش کوین و دیگر جایگزین های بیت کوین بروید.

تراکنش های بیت کوین کاملا رایگان نیست

یکی از ویژگی هایی که همیشه درباره استفاده از بیت کوین گفته می شود این است که با استفاده از بیت کوین از هزینه های واسطه گری بانک ها خلاص می شوید چرا که در انجام تراکنش در شبکه بیت کوین واسطه ای در کار نیست. هر تراکنش با بیت کوین مشمول یک کارمزد کم می شود که در واقع به استخراج کنندگان بیت کوین تعلق می گیرد که آن ها را تشویق می کند تا تراکنش شما را در یک بلاک که قرار است به زنجیره بلاک ها اضافه شود، قرار دهند. این کارمزد کم در حال حاضر حدودا 1.67 دلار است که وابسته به اندازه فایل تغییر می کند و هر چه کارمزدی که پرداخت می کنید بیشتر باشد، تراکنش شما سریع تر انجام می شود. علاوه بر این ها در استفاده از صرافی های آنلاین برداشت و افزایش اعتبار حساب مشمول کارمزد می شود.

سیاست خرید در ارزانی و فروش در گرانی

شاید دلیل شما برای خرید بیت کوین، سرمایه گذاری روی آن باشد و بخواهید از گران شدن آن سود ببرید. به یاد داشته باشید که شناسایی نقاط اوج و پست قیمت بیت کوین به دلیل این که بازار ارز های رمز پایه متفاوت می باشد، به این سادگی ها نیست. ممکن است نیاز باشد تا برای اطمینان رسیدن به یک صعود قابل قبول نیاز باشد که زمان زیادی را صبر کنید.

 

 

 

پیشنهاد میکنم این مطلب را هم از دست ندهید: بهترین و مطمئن ترین روش خرید و فروش بیت‌کوین چیست؟

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی