آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

روند افزایشی ارزش بیت کوین

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۷ ق.ظ

bittrend

تا به حال شده با افزایش ارزش چیزی از نخریدن آن در گذشته پشیمان شده باشید؟ مثلا یک ساختمان در حال ساخت در یک منطقه کم‌ارزش که اکنون ده برابر ارزش پیدا کرده است. تا به حال پیش آمده؟ با وجود داستان‌های شگفت انگیز زیادی مانند کریستوفر کوچ، اریک فیمن و جی اسمیت، به‌نظر می‌آید که افزایش ارزش بی‌نظیر بیت کوین باعث شده که مردم عادی بتوانند با سرمایه‌گذاری روی بیت کوین میلیونر شوند.

افزایش ارزش بیت کوین در این روزها بسیار خبرساز شده است. بیت کوین همچنان به افزایش قیمت خود ادامه می‌دهد و به رکورد ۵۷۷۰ دلار رسید و به این ترتیب احتمال رسیدن به رکورد ۶۰۰۰ دلار را به زودی ممکن می‌سازد.

بیشتر بخوانید: بیت کوین چیست و چگونه کار می کند؟

مجموع ارزش بازار ارزهای رمز پایه فقط در یک روز به اندازه ۱۰ میلیارد رشد داشت. بعد از افزایش ارزش بیت کوین به ۵۰۰۰ دلار، ارزش کل بازار به ۱۶۰ میلیارد دلار رسید. این افزایش در طول روز همچنان ادامه داشت تا اینکه صبح جمعه، ارزش بازار به عدد ۱۶۵ میلیارد دلار رسید. ناگهان بازار برای اولین بار بعد از دوم سپتامبر، شاهد عبور از مرز ۱۷۰ میلیارد دلار بود. در حال حاضر ارزش کل بازار به ۱۷۱ میلیارد دلار رسیده است و فقط ۱۰ میلیارد دیگر با رکورد قبلی خود فاصله دارد.

افزایش ارزش بیت کوین تا مرز ۶۰۰۰ دلار

افزایش ارزش بیت کوین

این هفته شاهد رشد بی‌سابقه‌ی بیت کوین بودیم. هفته گذشته هر بیت کوین ۴۵۰۰ دلار معامله می‌شد. از پنج‌شنبه گذشته با عبور از ۵۰۰۰ دلار، دیگر شاهد عقب‌نشینی قیمت‌ها نبود‌ه‌ایم.

این روند صعودی تا جمعه ادامه داشت و قیمت جهانی بیت کوین به ۵۸۴۰ دلار رسید. البته در یک معامله شاهد قیمت ۵۹۲۰ دلاری هم بودیم اما دوباره قیمت‌ به ۵۷۶۵ دلار بازگشت. این موضوع سبب شد تا ارزش بازار بیت کوین به ۹۴ میلیارد دلار برسد به طوری که ارزش آن یک میلیارد دلار نسبت به بانک بزرگ گلدمن ساکز، بیشتر شد.

در این هفته شاهد رشد ۵۵ درصدی بیت‌کوین بودیم و تحلیل‌گران معتقدند در ماه‌های آینده این روند ادامه خواهد داشت و از مرز ۶۰۰۰ دلار هم خواهد گذشت و شاید تا نیمه سال آینده به قیمت ۱۰۰۰۰ دلار برسد.

در ادامه نگاهی به روند کلی رشد ارزش بیت کوین در سالهای اخیر می اندازیم:

BitcoinPriceRate

مزایای بیت کوین

معجزه بیت کوین

مزیت اصلی بیت کوین غیر‌ متمرکز بودن آن است به این معنی که هیچ بانک مرکزی یا دولتی آن را کنترل نمی‌کند. این آزادی یکی از دلایلی است که به خاطر آن سرمایه‌گذاران به بیت کوین به چشم یک دارایی امن در دنیایی که از لحاظ ژئوپولتیکی دچار مشکل است نگاه می‌کنند و این در حالی است که در ماه‌های اخیر مقدار موجود از آن در اروپا، روسیه، برزیل و آمریکا کافی بوده است. مزیت دیگر بیت کوین این است که تعداد بیت کوین‌های قابل انتشار محدود است و این یعنی مانند پول نیست که به راحتی چاپ شود. بنابر‌این قانون‌های اقتصاد در مورد آن درست عمل می‌کنند. اگر عرضه چیزی محدود باشد و تقاضای آن افزایش یابد، قیمت آن هم افزایش می‌یابد.

نخبگان سیلیکون ولی، کاسارز (Wences Casares) را مروج اصلی بیت کوین می‌دانند. او کسی است که بیل گیتس، رید هافمن و بسیاری از افراد سرشناس دیگر را به جمع ثروتمندان و مشاهیری که از بیت کوین استفاده می‌کنند وارد کرد.

کاسارز که اصالت آرژانتینی دارد، موسس یک شرکت ارائه خدمات اینترنت، یک شرکت بازی‌های ویدئویی و یک بانک را است. علاوه بر این او عضوی از هیات مدیره پی پال است. ولی آنچه که کاسارز قصد دارد ادامه زندگی خود را به آن اختصاص دهد در واقع بیت کوین است و در حال حاضر او یک استارت‌آپ به نام Xapo را اداره می‌کند که کار آن در رابطه با بیت کوین است. در جلسه‌ای که توسط گروه سیاست‌گذاری ارز رمزپایه Coin Center در نیویورک تشکیل شد، کاسارز در سخنرانی خود به نکات کلیدی و مهمی از جمله چند توصیه برای ملحق شدن به بازار بیت کوین اشاره کرد.

توصیه ای که کاسارز برای طرفداران ارز رمزپایه دارد این است:

یک درصد یا کمتر از داراییتان را به سرمایه‌گذاری در بیت کوین اختصاص دهید. در هر صورت یا این یک درصد از ثروت خالص خود را از دست می‌دهید که این اتفاق برای بیشتر مردم مسئله قابل تحملی است و یا اینکه این یک درصد داراییتان رشد می‌کند و بازده قابل قبولی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کاسارز احتمال شکست کامل سرمایه‌گذاری روی بیت کوین را صفر تا بیست درصد می‌داند. به گفته او اگرچه امکان دارد این سرمایه‌گذاری شکست بخورد ولی اگر به موفقیت برسد در عرض ۵ تا ۷ سال ارزش یک بیت کوین به بیش از یک میلیون دلار می‌رسد. او احتمال موفقیت سرمایه‌گذاری روی بیت کوین را بیش از ۵۰ درصد می‌داند.

کاسارز برای کسانی که فکر می‌کنند از قطار بیت کوین جا‌مانده‌اند و برای پیوستن به این جریان دیگر خیلی دیر است جواب جالبی دارد. به گفته او حتی کسانی که در یک ماه گذشته بیت کوین را به قیمت بالایی خریداری کرده‌اند هم سود چشم گیری در انتظارشان است.

پس زمان را از دست نداده و برای آگاهی از پرسودترین و بهترین سایت های کسب بیت کوین به اینجا مراجعه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی