آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

آموزش کامل و جامع سایت فری بیتکو FreeBitco

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳ ب.ظ

در این آموزش قصد داریم به صورت جامع سایت FreeBitco.in را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم ، نحوه کار با پنل کاربری و کسب درآمد از بیت کوین را باهم مرور کرده و در انتها به تبیین استراتژی موفقیت و کسب درآمد مطلوب از سایت فری بیت کوین خواهیم پرداخت.

 

هر یک ساعت با زدن دکمه ROLL به صورت شانسی سایت مبلغی به شما میدهد که با تغییر قیمت بیت کوین تغییر میکند

در این سایت مبلغ درامد شما هر هفته دوشنبه ها به صورت خودکار به کیف پولتان واریز می شود

 

مزایای این سایت

  • بدون نیاز به سرمایه گذاری
  • بدون نیاز به صرف وقت برای مشاهده آگهی
  • هر یک ساعت یک بار احتمال برنده شدن تا 0.346 بیتکوین وجود دارد
  • ۱۰۰% هر ساعت به شما بیت کوین میدهد فقط مبلغ آن متغیر است

با کلیک روی بنر بالا وارد سایت شوید و قسمت های گفته شده در عکس زیر را پر کرده و sign up رو بزنید

freebitco_signup

بعد وارد حساب خود شوید، مطابق شکل زیر:

http://s9.picofile.com/file/8273970350/22.jpg

1- Free btc : دریافت بیت کوین رایگان در این قسمته

2- Earn btc : پرداخت سود به موجودی حساب شما

3- Multiply btc : بازی و بخت آزمایی (این قسمت اصلا پیشنهاد نمیشه)

4- Lottery : لاتاری هر هفته میتونید تا ۱بیت برنده بشید

5- Rewards : پاداش

6- Refer : در این قسمت بنر زیرمجموعه گیری شما قرار داره و تعداد زیرمجموعه هاتون رو هم میتونین تو این قسمت ببینین

7- Faq : پرسش و پاسخ

8- Profile : پروفایل شما

9- Advertise : در این قسمت میتونید تبلیغات بنری خودتون رو اضافه کنید

10- Stats : برداشتی های شما و  پرداختی های سایت


در پایین صفحه اصلی دو قسمت وجود دارد یکی تست انسان شناسی و دیگری تایپ کردن کد

با هر کدام که راحت بودید اون رو انجام بدید

ROLL رو کلیک کنید تا بصورت تصادفی و مطابق با جدول بالا مبلغی به شما داده شود


http://s9.picofile.com/file/8273970226/6.jpg

 درآمد شما هر هفته دوشنبه ها به صورت خودکار به حساب تان واریز می شود،در صورتی که گزینه Auto فعال باشد


 

این مطلب را هم ببینید: آموزش افتتاح حساب بیت کوین

 

freebitco2


ٍَEARN BTC

هر زمان که موجودی حساب شما به بالای 30000 ساتوشی رسید،معادل 4.08% سود سالانه به موجودی حساب شما(تا قبل از برداشت) افزوده میشه. یعنی بعنوان مثال اگه موجودی تون 30000 ساتوشی باشه روزی 3 ساتوشی و سالی 1224 ساتوشی به موجودی تون اضافه میشه

از طرفی معادل 25درصد سود کسب شده توسط زیرمجموعه هاتون از این روش هم به شما تعلق میگیره

freebitco_earn_btc


 LOTTERY

شما با هر بار رول زدن در حالت عادی ۲ بلیط لاتاری کسب میکنید

هر هفته قرعه کشی میشه که به ۱۰ نفر اول جوایز ذکرشده در عکس زیر داده میشه

شما میتونید با خرید بلیط لاتاری درصد بردتون رو ببرید بالا

freebitco_lottery

freebitco_lottery2

freebitco_lottery3


Rewards

در قسمتهای قبل گفتیم که در سایت freebitcoin هر ساعت میتوانید مقداری بیت کوین رایگان بدست آورید. اما اگر بخواهیم به روال عادی و مثل همیشه هر یک ساعت مقدار کمی بیت کوین به حسابمان اضافه کنیم، رشد حساب خیلی کند خواهد بود. در ادامه روشی را مطرح می‌کنیم که می‌توان با استفاده از آن میزان برداشت بیت‌کوین از هردفعه درخواست را تا 10 برابر افزایش داد!

در این سایت امتیازهایی به نام REWARD POINTS یا RP وجود دارد که به ازای هربار درخواست بیتکوین از سایت، 2 امتیاز به شما داده می‌شود و از این امتیازها می‌توانید برای موارد زیر استفاده کنید:

1- سفارش گوشی موبایل،گجت‌ها و سخت‌افزارهای مختلف

2- سفارش گیفت کارت های 25 تا 2000 دلاری

3- افزایش میزان دریافت بیت‌کوین تا 1000 درصد (10 برابر) به مدت 24 ساعت

4- افزایش میزان دریافت بلیط قرعه کشی تا 100 بلیط به مدت 24 ساعت

5- افزایش میزان دریافت RP تا 100 امتیاز به مدت 24 ساعت

بهترین استفاده از امتیازهای (RP) به نظر من، خرج کردن آن برای گزینه 3 یعنی افزایش میزان دریافت بیت‌کوین به میزان 10 برابر است که برای اینکار فقط به 3200 امتیاز نیاز دارید تا برای 24 ساعت، میزان دریافتی بیتکوین از هر درخواست را 10 برابر افزایش دهید.

 freebitcoin-reward

روی بخش FREE BTC BONUS کلیک کنید و یکی از گزینه‌های مختلف که از 10% تا 1000% میزان دریافت بیت‌کوین شما را افزایش می‌دهد انتخاب نمایید و روی عبارت REDEEM آن گزینه کلیک نمایید

freebitcoin-reward2

پس از کلیک روی دکمه REDEEM در همان لحظه امتیاز از حساب شما کسر شده و افزایش پرداخت بیتکوین برای شما به مدت 24 ساعت فعال میشود و میتوانید در هر درخواست بیتکوین بیشتری بدست آورید

پس از این فرصت استفاده کنید و 24 ساعت آینده درخواست بیشتری برای دریافت بیتکوین ثبت کنید


PROFILE

freebitco_profile


MINING (چند وقتیه این بخش از سایت حذف شده)

اخیرا بخش جدیدی برای استخراج بیت کوین هم در این سایت اضافه شده که طبق توضیحات نمایش داده شده می توانید از طریق استخراج هم موجودی حساب خودتان رو افزایش دهید.

freebitcoinmining

 

استراتژی موفقیت و کسب درآمد مطلوب از سایت فری بیت کوین

همراهان گرامی برای کسب درآمد مطلوب در سایت freebitcoin نیاز به سرمایه گذاری ندارید و می توانید با کمی صبر و رعایت اصولی که در این بخش آموزش خواهید دید، به درآمد قابل توجه و مطلوبی برسید.

همچنین قابل ذکر است که اگر دنبال درآمد میلیونی در ماه اول هستید  از کار در این سایت پرهیز نمایید. این سایت جهت درآمد مناسب حداقل نیاز به ۴ ماه فعالیت مداوم دارد و باید روزانه به طور منظم به سایت freebitcoin سر بزنید.

  • کلیک های منظم بر روی ROLL به صورت روزانه

شرط اول برای موفقیت در سایت freebitcoin انجام کلیک های حداکثری بر روی ROLL است. شما هر ۶۰ دقیقه، یک بار می توانید بر روی دکمه ROLL کلیک نمایید. بنابراین در هر روز نهایتا می توانید ۲۴ بار رول بزنید. سعی کنید حداقل ۱۴ بار در روز رول بزنید. هرچه تعداد رول هایی که می زنید بیشتر باشد، سرعت پیشرفت شما نیز بیشتر خواهد بود.

همچنین گاهی سایت به صورت موقتی پاداش های بیشتری برای رول زدن ها در نظر می گیرد که با سر زدن منظم به سایت، می توانید از این فرصت ها نیز استفاده حداکثری ببرید.

  • جذب زیرمجموعه مستقیم

همان طور که در بخش REFER اشاره شد، جذب زیرمجموعه منفعت بسیار زیادی به همراه دارد و با توجه به اینکه در سایت freebitcoin می توانید بدون محدودیت به جذب زیرمجموعه بپردازید، باید از این پتانسیل حداکثر استفاده را ببرید و تا می توانید زیرمجموعه های فعال جذب نمایید. هرچقدر در این امر موفق تر عمل کنید، سرعت افزایش درآمد و پیشرفت شما نیز بیشتر خواهد بود.

روش های متفاوت و خلاقانه‌ی زیادی برای جذب زیر مجموعه وجود دارد، که در زیر به چند مورد از اساسی ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

    1. وبلاگ یا سایتی داشته باشید و در یکی از نوشته های خود اقدام به توصیف سایت freebitcoin نموده و لینک زیر مجموعه گیری خود را نیز در نوشته تان اضافه نمایید تا کاربران از طریق شما در سایت فری بیتکوین عضو شده و زیرمجموعه شما شوند.
    2. لینک زیرمجموعه گیری خود را در گروه و کانال های پرطرفدار شبکه های مجازی مانند تلگرام، اینستاگرام و … قرار دهید.
    3. در سایت های دیگر (کلیکی، تبلیغاتی و … ) لینک زیر مجموعه گیری خود را ثبت کرده و به سایر کاربران دنیای اینترنت نمایش دهید.
    4. لینک زیرمجموعه گیری خود را به همراه توضیحاتی درباره سایت فری بیت کوین به ایمیل افراد مختلف به صورت گروهی ارسال نمایید.
  • غیر فعال کردن دریافت بلیط لاتاری

با توجه به تعداد بسیار زیاد کاربران سایت، احتمال برنده شدن در لاتاری برای هر شخص بسیار پایین است و ممکن است هرگز برنده لاتاری نشوید. بنابراین از نظر بنده بهتر است نقد را بچسبید و نسیه را رها کنید.

بدین منظور از منوی فوقانی سایت “PROFILE” را انتخاب کنید و بر روی تب “DISABLE LOTTERY & INTEREST” کلیک نمایید و در نهایت تیک گزینه  “DISABLE LOTTERY” را بزنید. از این پس با هر بار رول زدن دیگر بلیط لاتاری دریافت نمی کنید و به جای آن ۲ امتیاز RP اضافی دریافت خواهید نمود.

  • اجرای استراتژی استفاده از امتیازات RP برای افزایش درآمد

هنگامی که امتیازات RP  شما به ۱۲۰ عدد رسید به منوی “REWARDS” و بخش “REWARD POINTS BONUS” مراجعه کنید. حال بسته “۱۰REWARD POINTS / ROLL” را فعال کنید.

با فعال کردن این بسته، ۱۲۰RP از شما کم خواهد شد و در مقابل به مدت ۲۴ ساعت، به ازای هر رولی که بزنید ۱۰RP اضافی بدست خواهید آورد.

به همین ترتیب باید وقتی تعداد RP شما به ۳۰۰ رسید بسته بعدی را خریداری نمایید و همین روند را ادامه دهید تا تعداد RP شما به ۱۲۰۰ برسد و بتوانید بسته “۱۰۰REWARD POINTS / ROLL” را فعال فرمایید.

مشکل بزرگ:

اما متاسفانه در این مسیر یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن این است که هنگامی که تعداد RP شما به ۳۰۰ برسد و بخواهید بسته “۲۵REWARD POINTS / ROLL” را فعال کنید با پیغامی مواجه می شوید که می گوید شما واجد شرایط فعال کردن این بسته و بسته های بزرگتر نیستید. این پیغام به دلیل شرایطی است که سایت freebitcon برای استفاده از امتیازات RP قرار داده است.

رفع مشکل:

برای رفع مشکل از منوی فوقانی سایت گزینه “FREE BTC” را انتخاب کنید. سپس در ابتدای صفحه بر روی عبارت “REQUIREMENTS TO UNLOCK BONUSES” کلیک نمایید.

حال برای شما کادر “ACCOUNT BONUS REQUIREMENTS” باز خواهد شد. در این کادر بر روی گزینه “REDEEM ALL RP BONUSES” کلیک کنید تا جدولی مشابه تصویر زیر برای شما باز گردد. در این جدول می توانید مشاهده نمایید که شما باید چه کاری انجام دهید تا بتوانید تمام امتیازات RP خود را REDEEM کنید و محدودیت های شما برداشته شود.

 

freebitco.in-requirement-for-rp

 

۱- این گزینه می گوید شما می توانید با خرید ۲۸۲۱ بلیط لاتاری، محدودیت استفاده از امتیازات RP را حذف نمایید. مقدار بلیطی که باید خریداری کنید تا محدودیت ها برداشته شود با هر بار رول زدن شما افزایش خواهد یافت.

۲ و ۳- این دو گزینه مربوط به بخش MULTIPLY BTC و شرط بندی می باشد که استفاده از آن ها به هیج وجه توصیه نمی گردد.

۴- این گزینه نیز می گوید می توانید با پرداخت ۰٫۰۰۹۳۷۵۸۷ بیت کوین به حساب خود در سایت فری بیت کوین ، علاوه بر دریافت سود ۴٫۰۸ % سالانه، محدودیت های استفاده از امتیازات RP را نیز حذف نمایید. برای پرداخت وجه به حساب خود در سایت freebitcoin بر روی گزینه “DEPOSIT” کلیک کنید و شماره حساب متعلق به خود در سایت freebitco.in را یادداشت نمایید. سپس باید مبلغ را به این شماره حساب از طریق کیف پول خود انتقال دهید.

بنابراین یکی از موارد ۱ و ۴ را انتخاب کنید و آنچه که گفته شده است را دقیقا انجام دهید تا محدودیت های موجود را از بین ببرید. بدون شک مورد ۴ اقتصادی تر است و با سود نیز همراه است.

 

تذکرات این بخش:

  • آنچه که در این جدول به نمایش در خواهد آمد، می تواند تغییر کند و شما همواره نیاز دارید این جدول را کنترل نمایید و با توجه به شرایط موجود، اقدام به انجام وظایف خود کنید.
  • اگر می خواهید از گزینه اول استفاده کنید باید این امر را در نظر بگیرید که نمی توانید فقط با رول زدن تعداد بلیط های لازم را خریداری کنید. بنابراین یا باید خوش شانس باشید و در رول ها مبلغی قابل توجه برنده شوید تا بتوانید تعداد بلیط لازم را خریداری نمایید یا باید مبلغ اندکی بیت کوین به حساب خود واریز کنید تا بتوانید تعداد بلیط لازم را تهیه کنید و یا باید تعدادی زیرمجموعه داشته باشید که درآمد شما رشد سریع تری داشته باشد.
  • اگر شرایط نسبت به دفعه قبلی که برای حذف محدودیت ها، یکی از گزینه ها را انجام داده اید تغییر پیدا کند و سخت تر شود، باید مابه التفاوت را نیز انجام دهید. به عنوان مثال اگر شما ۲۸۲۱ بلیط خریداری کرده اید و محدودیت ها را حذف نموده اید و پس از گذشت مدتی در این جدول، تعداد بلیط های لازم ۳۰۰۰ بلیط شده باشد، در صورتی که برای فعال کردن بسته ها مجددا با مشکل مواجه شدید باید ۱۷۹ بلیط دیگر نیز خریداری نمایید.

ادامه استراتژی:

پس از اینکه مشکل فعال نمودن بسته های RP را به روش فوق حل نمودید، بسته “۲۵REWARD POINTS / ROLL” را فعال کنید و همین روند را ادامه دهید تا تعداد RP شما به ۱۲۰۰ برسد و بتوانید بسته  “۱۰۰REWARD POINTS / ROLL” را فعال فرمایید.

از این پس همواره این بسته را فعال نمایید تا هرچه سریع تر بتوانید ۴۴۰۰RP  کسب کنید.

سسپس از منوی “REWARDS” به بخش “FREE BTC BONUS” مراجعه نمایید و با پرداخت ۳۲۰۰RP بسته “BONUS 1000%” را فعال کنید. با فعال کردن این بسته، به مدت ۲۴ ساعت به ازای هر رولی که بزنید ۱۰ برابر بیت کوین بیشتر کسب خواهید کرد.

با ۱۲۰۰ امتیاز باقی مانده نیز بسته “۱۰۰REWARD POINTS / ROLL” را فعال کنید و دوباره همان مسیر قبل را تکرار کنید تا امتیاز شما مجددا به ۴۴۰۰RP برسد و بتوانید بسته “۱۰۰۰% BONUS” را فعال نمایید و همواره همین روند را تکرار فرمایید.

 

تذکر بسیار مهم: این نوع بسته ها را فقط زمانی فعال نمایید که می توانید بیش از ۱۲ بار در روز رول بزنید وگرنه برای شما به جای سود، ضرر به همراه خواهد داشت. همچنین وقتی این بسته ها را فعال می کنید سعی نمایید بیشترین رول ممکن را در ۲۴ ساعت بزنید تا بیشترین سود عایدتان شود.


 

تذکر:

کاربرانی که در سایت فری بیتکو با خطای زیر روبه رو میشوند، بایستی برنامه رو کامل بسته ، سپس ای پی فیلتر شکن رو عوض کنند (یک کشور دیگه رو انتخاب کنید) و مجدد وارد برنامه سایت شوند.

freebitco_error

---------------------

 

با تشکر از همه دوستانی که در گردآوری این مطلب ما را یاری دادند.

*****

حتما این مطالب را هم ببینید : 

نظرات  (۶۷)

سایت خیلی خوبیه، نمیدون واقعا چرا فیلتره

سلام، مطمعنید اگه با v+p*n معمولی وارد بشیم اکانت موقع برداشت مسدود نمیشه،، اخه بعضیا میگن مسدود میشه

پاسخ:
سلام
نه مشکلی نداره. خیالتون راحت!

سلام من قسمت more ,profile  تو سایت نمی بینم

پاسخ:
سلام
یعنی چی نمی بینم؟ بطور واضح تو سایت دیده میشه
(با لپ تاپ یا کامپیوتر تست کنید)

سلام خسته نباشید من عضو فری بیت کویین و مشکلی خوردم که نمیدونم چطوری حل کنم چند تا اکانت درست کردم  ارور میده برای جمع کردن بیت کویین حل نشده و نمیدونم کجا باید برم درست کنم اگه میشه راهنمایی کنید ارور که میده این می نویسه  قبل بازی جیمیل خود را تایید کنید اگه بعد 15 دقیقه  جیمیل ندیدین اسپم چک کنید ممنون میشم راهنمایی کنید یا اموزش بدین

پاسخ:
سلام
موقع ساخت اکانت جدید و قبل از شروع بازی، یه ایمیل میفرسته براتون که باید حتما اول اون رو تایید کنید تا اکانت تون تایدد بشه و بعد بتونید بازی کنید
در ضمن از روی یک اینترنت با چند تا اکانت کار نکنید

سلام وقت بخیر ببخشید من چنتا سوال داشتم اول اینکه حساب ما فقط اینه که یه ایمیل بدیم و روز عبور اختیاری بعد ثبت نام یا چیز دیگه هم هست و اینکه زمان واریز و برداشت چجور پول به حسابمون بیاد دوم اینکه اگه هربار با فیلتر شکن یه کشور یا مثلا شهرهای اون کشور فرق داشته باشه بیام سایت مشکلی نداره سوم اینکه میشه با چند ایمیل یا حساب بیام سایت یا مثلا توی چنتا سایت بغیر فری بیت کوین مثلا کوینت پلی هم ثبت نام کنم و سوال اخر اینکه نحوه آموزش روطوری بگید که هم فارسی توضیح بدید هم انگلیسی آخه من با ترجمه فارسی میرم سایت فری بیت کوین

پاسخ:
سلام
1- یک ایمیل و رمز عبور برای ایجاد و برداشت از حساب کافیه
2- برای برداشت فقط کافیه یک آدرس از کیف پول (والت) خودتون در سایت فری بیتکوین وارد کنید و بعد از رسیدن به حداقل 0.00030000 بیت کوین درخواست برداشت بزنید.
3- تغییر شهر یا کشور در فیلترشکن برای این سایت مهم نیست
4- با چند ایمیل از یک اینترنت برای فیلترشکن استفاده نکنید
5- با همون ایمیل فری بیتکوین در هر سایت دیگه ای هم میتونید فعالیت داشته باشید
6- آموزشها خیلی روان و ساده هستند. یکم بیشتر وقت بذارید

سلام میشه با لب تاپ با دوتا ایمیل جداگانه رفت تو سایت ورول کرد و هرکدومو بافیلترشکن که کشورهاشون فرق داره رفت یانه همون از یه ایمیل استفاده کنیم  وسوال دیگه ام اینه که من با گوشی نرفتم چطوری احراز دوعاملی رو فعال کنم با سیستم کارمیکنم حالا چیکارکنم چطوری نصب کنمgoogle authenticator

پاسخ:
سلام
1. با یک مودم از روی 2 تا دستگاه یا با 2 تا اکانت از روی یک دستگاه نمیشه رول زد

2. نسخه ویندوز کامپیوتر google authenticator هم موجوده ، اونو دانلود کنید

سلام من با یک ایمیلم تو دوتا سایت فعالیت میکنم کریپتو فری و فری بیت کویین .میخواستم بپرسم موقع برداشت مشکل ایجاد نمیکنه واسم .چون ایمیل رو فراموش میکنم با یک ایمیل وارد شدم ممنون پاسخ بدین 

پاسخ:
سلام
نه مشکلی نداره
  • سلام میخواستم بدونم چرا این پیام میادYou need to verify your email before you can redeem bonuses. We have sent an email with a verification link to vk483w345@email724.com
پاسخ:
سلام
یه ایمیل براتون میاد باید اول روی لینک تایید اون کلیک کنید

 میشه بگید چه طور میتونم اکانت فری بیت کوین خودمو حذف کنم و دوباره بیام

پاسخ:
نیازی به حذف نیست. فقط کافیه دیگه باهاش کار نکنید و با یه ایمیل دیگه یه اکانت جدید بسازید

سلام توروخدا جواب بدید من یه مدت هس دارم فعالیتمیکنم وروز دوشنبه رفتم که دوباره رول بزنم دیدم از اول اومده چرا اخه جواب بدید

پاسخ:
سلام
شاید گزینه برداشت اتوماتیک رو فعال کرده باشید و خودش به کیف پولتون انتقال داده باشه. چک کنید

سلام 

من با دوتا حساب دارم تو سایت free bitcoin  رول میزنم .میخواستم بدونم دوتا حساب مشکل ایجاد نمیکنه ؟

پاسخ:
سلام
انشاله که مشکلی نداره

سلام.غیر از بلاک چین کیف پول دیگه ای هم قبول میکنه این سایت؟

پاسخ:
سلام
بله، هیچ فرقی نمیکنه از چه والتی استفاده کنید

سلام من ۲ fa کد یادم نمیاد برای همین وارد نمیشه چی کنم؟

پاسخ:
سلام
سیستم 2FA چیزی نیست که شما بخواید کدش رو به یاد بیارید.
باید به ازای هربار درخواست ورود، کد ارسالی به نرم افزار جانبی خودتون رو (بعنوان مثال Google Authenticator) وارد سایت فری بیتکو کنید تا بتونید وارد بشید

سلام من 6ماهه دارم تو فری بیت کوین با دو تا اکانت کار میکنم

میخواستم بپرسم آیا سایت موقع برداشت ایراد میگیره یا خیر چون تا الان که رول رو میزنم ایرادی نگرفته 

پاسخ:
سلام
نه انشاله که مشکلی نیست. ادامه بدید

درود برشما

جناب تمنا دارم  بفرمایید چرا موقع Rollزدن مدام اخطار been میده

دوستان سوال کردن جوابی ندیدم 😢

لازم بذکره... هیچ رباتی نصب نکردم و برنامه اضافی هم ندارم

خواهش میکنم راهنمایی کنید

چطور میتونم مشکل رو برطرف کنیم 🙏🏼 😰

 

ممنون از پاسخگوییتون 🙏🏼

پاسخ:
سلام
من تابحال همچین پیغام خطایی مشاهده نکردم.
دوستان اگه کسی تجربه مشابهی داشته به اشتراک بذاره

سلام من با مرورگر کروم یه اکانت درست کردم. حالا میخوام از اکانتم خارج بشم و بعد با یه ایمیل و آی پی دیگه یه اکانت جدید بسازم و دیگه از قبلی استفاده نکنم. این کار مشکلی نداره؟

پاسخ:
سلام
اگه آی پی و ایمیل تون متفاوت باشه مشکلی نیست. فقط اینکارو چندبار تکرار نکنید

ببخشید اگر با فیلتر شکن های معمولی تو این سایت فعالیت داشته باشیم هنگام برداشت با مشکل روبه رو نمی شیم یا باید از vpn های خصوصی استفاده کنیم؟؟

پاسخ:
هیچ مشکلی نیست. براحتی میتونید فعالیت و برداشت داشته باشید

سلام.سایت cryptofree.today اسکمه یا خیر؟

و اینکه با اضافه کردن هر زیرمجموعه چقدر ساتوشی اضافه میشه به حسابمون؟

و فقط تا یک سطح زیرمجموعه موثره؟

پاسخ:
سلام
قطعا این سایت و هرسایتی که پاداشهای اینقدر زیاد و خارج از عرفی میدن اسکم هستن

سلام دو تا سوال داستم اول اینکه من یک حساب داشتم الان نوشته حساب شما بلاک شده است آیا میشه دوباره درستش کنم و اینکه چون برا ایران الان فیلتر شده اشکال نداره با هر فیلتر شکنی وارد بشم 

پاسخ:
سلام
یه اکانت با یه ایمیل دیگه درست کنید. با هر فیلترشکنی هم میشه کار کرد، فرقی نداره
خوشحال میشم موقع ثبت نام هم از لینک من استفاده کنید.
موفق باشید

سلام

چجوری میشه اکانت freebitco را حذف کرد؟

چون خیلی  به ایمیلم پیام میاد.

پاسخ:
سلام
نیازی به حذف اکانت نیست.
فقط کافیه در قسمت انتهای یکی از ایمیلهاشون در قسمت (please opt-out here) روی here کلیک کنید که به منزله انصراف از دریافت ایمیلها ست.

با سلام مجدد 

امکان داره بیشتر در مورد دو روش برداشت و تفاوت های آن توضیح مختصری بدهید منظورم deposit , withraw هست و اینکه تفوت آنها در چی هست و سقف برداشت نیز تا چه مقداری امکان پذیره 

با تشکر فراوان

پاسخ:
سلام
دوست عزیز deposit یعنی واریز بیتکوین به سایت و withdraw یعنی برداشت بیتکوین از سایت، که میتونه دستی و یا اتوماتیک باشه
حداقل مجاز برای برداشت هم ۳۰ هزار ساتوشی یا همون 0.00030000 بیتکوین  است

با سلام

میخواستم بدونم میتونیم مبلغ موجودی تو حساب رو به زیر مجموعه ها انتقال بدیم و یا برعکس مثلا یک زیر مجموعه به نفر اصلی ساتوشی منتقل کنه و اگر میشه در کدام قسمت و چگونه امکان پذیر هست 

با تشکر

پاسخ:
سلام
اینکار فقط از طریق deposit و withdraw ممکنه. روش مستقیم دیگه ای وجود نداره

سلام.میخواستم بدونم امیدی هست که بعد از چند وقت رول زدن از ردیفهای دیگه هم بیت بده ،چون من چند وقتی هست دارم مرتب رول میزنم ولی هیچ وقت نشده از ردیفای دیگه باشه فقط ردیف اول در میاد؟اصلا فکر نمیکنم از ردیفای دیگه هم عدد بده،کسی چیزی دیده تا حالا؟

پاسخ:
سلام
من خودم تا حالا از ردیف 2 و 3 هم برام اتفاق افتاده ولی خب همونطور که مشخصه قانون احتمالاته دیگه، شانست برای ردیفهای پایینتر خیلی میاد پایین

سلام ببخشید میخاستم بدونم فقط از کسایی که بصورت مستقیم زیرمجموعه میاریم درصد میگیریم یا از لول ۱ به پایین هم درصد میده و اگه میده تا لول چند درصد میده

پاسخ:
سلام
نه این سایت فقط از فعالیت  لول اول بهتون سود میده

سلام خسته نباشی داداش من نمیدونم چیکار کردم که الان یه هفته میشه که وقتی رول رو میزنم هی بهم کمتر ساتوشی میده الان وقتی میزنم رو رول 11 تا بهم میده هرساعت .بعد چطور بفهمیم امتیازمون به اون امتیازی که گفته بودی بهت ده برابر ساتوشی میده رسیده ممنون میشم راهنمایم کنی

پاسخ:
سلام
طبق گفته خود سایت هر چه بیشتر فعال باشی، Multiply بازی کنی یا بلیط لاتاری بخری ، میزان پاداش در هر رول افزایش پیدا میکنه.

میزان RP هات رو هم از منوی Rewards میتونی ببینی. هر موقع حداقل 3200 تا RP داشتی میتونی از قسمت FREE BTC BONUS روی گزینه اول یعنی 1000% bonus ، روی Redeem کلیک کنی.
از لحظه کلیک و فعال شدن ، 24 ساعت میزان پاداش هر رولت 10 برابر میشه.
سلام وتشکرمن تاالان به مدت یکهفته هست به نحوه درست ازبلاکچاین ده دلارفرستادم به حساب فری بیتکواما....به ادمین سایت پیام دادم البته همراه باایدی تراکنش که چرابه حسابم واریزنشده درجواب میگدthanks very much اخه اینشدجواب نکنه به خاطرتحریمه هرچندکه ایران این سایت رافیلترکرده ومن بافیلترشکن واردش میشم 
پاسخ:
نداشتیم تا حالا از این موارد!!!
سلام من ازبلکچاین ده دلاربرای بازی درفری بیکویین سرمایه گذاری کردم اماانگارنه انگاردوروزازواریزی گذشته معلوم نیست کجا فری بیتکویین رفته نه به موجودی اضافه شده ونه .......نظرشماچیه چی شده این ده دلارواریزی
پاسخ:
سلام
صبر داشته باشید میاد. اگه درست انتقال داده باشید
با سلام و وقت بخیر..
چن روز هس ک من وقتی رول رو میزنم ساتوشی رو اضاف مکنه و ی ساعت دیه مخوام ک رول رو بزنم این خطا رو میده:
Sorry, your IP address or account has been blocked from the FREE BTC game. You may use the rest of the website as usual.

دلیل بلاک کردن چ متوته باشه البته س چار روز بلاک مکنه بعد باز مکنه وقتی رول مزنم بعد باز شدن دفه اول کار مکنه بعد دوباره بلاک میشم

پاسخ:
سلام
از ربات خاصی استفاده میکنید؟
سلام خسته نباشید 
سوال من اینه وقتی که میخوام بسته پوینت جدید بخرم این ارور رو میده 
منظورش چیه من پوینت دارم ولی بسته جدید نمیتونم بگیرم

Sorry, you are not eligible to redeem this bonus, please pick a smaller one. Play MULTIPLY BTC and buy lottery tickets to be eligible to redeem larger bonuses
پاسخ:
سلام
احتمالا مقدار RP تون کمتر از مقدار مورد نیاز درخواست خرید(Reede) هست و اجازه فعال کردن رو نمیده
اول مقدار RP رو افزایش بدید بعد اون گزینه رو فعال کنید
با سلام
لطفا دوستان و ادمین عزیز راهنمایی بفرمایید. 
بنده از آی دی خود خارج شدم و دیگر وارد نمیشود حتی با تغییر فیلترشکن... 
پیغامی که میده incorrect login details
اول فکر کردم پسوردم رو اشتباه میزنم،،، درحالیکه چند بار چک کردم و درسته... 
لطفا راهنمایی بفرمایید 
باتشکر
پاسخ:
سلام
از قسمت فراموشی رمز عبور امتحان کن
با سلام... به ادمین عزیز و دوستان
بنده در رل زدن مشکل دارم و با پیام زیر مواجه شدم
میخاستم بپرسم آی دی بنده از کجا میتونم بفهمم مسدود شده یا خیر؟ 
چون آی پی مو عوض کردم ولی پیغام برطرف نشد :

sorry, your ip address or account has been blocked from the free btc game. you may use the rest of the website as usual.

سلام 
حداقل ساتوشی برای شروع در بازی یا به اصطلاح شرط بندی فری بیت کوین چه عددی هست؟
پاسخ:
سلام
هیچ حداقلی برای این موضوع تعریف نشده
سلام من در سایت فری بیت کوین یک ماهه دارم فعالیت میکنم از روز اول هربار رول زدن ۳۸ یا ۳۹ ساتوشی میداد ولی الان در هر بار رسیده به ۱۹ بار!باید چکار کنم؟
پاسخ:
سلام
میزان جوایز افرادی که جدید ثبت نام میکنن از طرف خود سایت تا یه مدتی بیشتره ، بعد کم میشه. نمیشه کاریش کرد
سلام اگه از بلیط لاتاریام استفاده نکنم و اون تیک رو فعال کنم از این بلیطا چه استفاده دیگه ای میشه کرد؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
بلیط لاتاری فقط برای شرکت در قرعه کشی است
اقا یه سوال دیگه
این اسکریپت رول ۱۰۰۰۰ که تو سایت satoshibox.com زدن واقعیه آیا؟
اصن کار میکنه؟
پاسخ:
بعید میدونم واقعی باشه
سلام 
مقدار افزایش رول به چه چیزایی بستگی داره؟
به تعداد رول هایی که در روز زده میشه یا مقدار موجودی در سابت؟؟
پاسخ:
سلام
هیچ کدوم. بستگی مستقیم به ارزش روز بیتکوین (به دلار )داره
با استفاده از جوایز هم بطور موقت قابل افزایشه
سلام در سایت فری بیتکوین، ساتوشی به چه مقدار برسه تا به صورت خود کار به آدرس کیف پول  فرستاده بشه ؟ تشکر. با اینکه نوشته هر یک شنبه ها به حساب میاد برای من هنوز نیومده . 
پاسخ:
سلام
حداقل برداشت 30000 ساتوشی (0.00030000 btc) است
سلام من هر وقت رول میزنم از من کد کپچا نمیخواهد ؟ چرا؟ چطور میتونم به حالت قبل برگردم من میخوام کد کپچا رو بزنم
پاسخ:
سلام
این سیاست خود سایته. حالا چرا اصرار دارید کپچا رو حل کنید؟ بدون اون که راحت تره که
سلام صبح شما بخیر خواستم بدونم که به جز رول زدن، قسمت ماینینگ نداره که از این طریق بتونم استخراج بیت کوین داشته باشم؟ 
پاسخ:
سلام
این سایت قبلا ماینینگ هم داشت ولی چند وقتیه حذفش کرده
برای ماینینگ بهترین گزینه کریپتوتب است
سلام وقت بخیر یه سوال داشتم چرا تو دریافت بیت کوین رایگان وقتی رول میزنم فقط از ردیف اول که بین 0تا9889هست بم بیت کوین میده چرا از ردیفای دیگه در نمیاد؟ 
پاسخ:
سلام
شانسه دیگه!!! بیشترین درصد احتمال هم مربوط به ردیف اوله!
سلام  من از قسمت withdraw که میخام گزینه auto رو فعال کنم  میزنه باید آدرس بیت کویت و external wallet و توی پروفایل عوض کنید  توی پروفایل یه بار آدرس بیت کوین و عوض کردم ولی وقتی دوباره میام auto رو میزنم همون پیغامو میده!!!??باید چ کنم
پاسخ:
سلام
از گزینه برداشت دستی استفاده کنید و آدرس کیف پولتون رو اونجا وارد کنید
سلام من قسمت مالتی پلی رو بازی کردم و مقدار زیادی برنده شدم برام یه پیامی اومده میشه راهنمایی کنید ک منظورش چیه؟
You are eligible for a bonus of 0.00001184 BTC for playing MULTIPLY BTC! Click here to claim your bonus.
پاسخ:
سلام
این پیغام یه جور ایجاد هیجان و وسوسه برای ادامه بازی از سمت شما محسوب میشه
سلام. من یه مدتی دارم با سایت فری بیتکوین رول میزنم اولش با ۳۱ ساتوشی شروع میشد ولی الان که چند روز از عضویتم گذشته؛ اول شد ۳۰ ساتوشی الان هم کمترین جایزش ۲۹ ساتوشی شده دلیلش چیه؟ خواهشاً جوابم را بدید. ممنون میشم
پاسخ:
سلام
همواره با توجه به نوسان قیمت بیت کوین ، جوایز فری بیتکوین هم دچار تغییر میشه و کاملا طبیعیه
سلام ممنون بابت توضیحی که دادین
فقط یه سوال ؛در مورد گزینه دیپوزیت (واریز پول به سایت) توضیحی ندادین که چجوریه ممنون میشم یه راهنمایی در این مورد بکنید . موفق باشید❤
محبت کنید به ایمیل ارسال کنید تا بدونم جوابی اومده یا حق
پاسخ:
سلام
دیپوزیت خیلی ضرورتی نداره،‌ مگه اینکه بخواید از سود سالیانه موجودی حساب فری بیتکوین برخوردار باشید
برای این منظور از قسمت دیپوزیت یه شماره حساب بهتون میده که باید از طریق کیف پول اصلی تون به اون شماره مقدار ساتوشی دلخواه تون رو send کنید

سلام وقت بخیر متاسفانه از این سایت هیچ ایمیلی برام ارسال نشده. میخوام والتم رو وارد کنم باید ایمیل از طرف سایت برام ارسال بشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.
پاسخ:
سلام
نیاز به ارسال ایمیل نیست. از قسمت "پروفایل" و "تغییر آدرس بیت کوین" برای وارد کردن شماره والت تون اقدام کنید.

نمی شه رول زد انگار همیشه یکی زودتر از من رول زده. می خوام این رو حذف کنم و یکی دیگه درست کنم

پاسخ:
توضیحات انتهای مطلب رو بخونید. بخاطر فیلترشکن تونه
چطور می شه اکانت رو از این سایت حذف کرد؟
پاسخ:
به چه منظور میخاید اینکارو بکنید؟ هدف چیه؟
سلام من در سایت فری بیت کویین مدتی هستم ولی گذینه ای که مربوط به cpuهست رو‌ندارم اصلا اصلا اون قسمت زرد رنگ رو که وارد میشیم رو ندارم و پیغام دیگه ای میاد میشه توضیح بدید چطور از قسمت cpuاستفاده کنم؟
پاسخ:
سلام
چندوقتی است فری بیتکو این قسمت از سایت رو حذف کرده
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من دارم از این سایت  https://get.cryptobrowser.site/*******  مجانی بیتکوین استخراج میکنم ایا بعدش میشه به کیف پولم انتقال بدم
پاسخ:
سلام
جای این سوال اینجا نیست. ولی پاسخ شما مثبت است
بعد از رسیدن موجودی به 0.00041000 میتونید اونو به کیف پول خودتون انتقال بدید

توضیحات کاملتر را از اینجا دنبال کنید
شرمنده منظورم ساتوشی بود؟
پاسخ:
بله
شما در سایت فری بیتکو با رسیدن موجودی تون به 30000 ساتوشی میتونید اونو به کیف پولتون منتقل کنید
برای فروش بیت کوین تون هم این مطلب و این مطلب رو ببینید
سلام مرسی از پاسخت. من سوال زیاد دارم ببخشید میشه او همین سایت فری بیتکو که اموزش دادید سانشو جمع کرد و بعد به کیف پول صرافی معتبر ریخت و پول گرفت؟ اگه میشه تا چقدر باید برسه تا بشه انتقال داد و ارزش به تومن چقدر میشه مرسی
پاسخ:
سانشو جمع کرد؟!!!
منظورتون از سانشو چیه؟
سلام مرسی از توضیح که تو سایت دادید. 2 سوال حساب لاک چین چیه؟ چطوری میشه ساخت این حسایو؟ دومین سوال منظور از ادرس بیت کوین چیه تو قسمت ساخت اکانت گفتید؟ مرسی
در این سایت مبلغ درامد شما هر هفته دوشنبه ها به صورت خودکار به حساب تان در بلاک چین واریز می شه

برگرفته شده از bitconews.blog.ir
در این سایت مبلغ درامد شما هر هفته دوشنبه ها به صورت خودکار به حساب تان در بلاک چین واریز می شه

برگرفته شده از bitconews.blog.ir
پاسخ:
سلام
برای آشنایی با روش افتتاح حساب بیت کوین این مطلب رو ببینید
منظور از شماره حساب بیت کوین هم همون شماره ایه که در مطلب فوق ، بعد از Request زدن بهتون میده و شماره ایه که با 1 شروع میشه
سلام دوباره
ادمین جان می شه با یه آی پی  تو چندتا از سایت های فری بیت عضو بود؟
پاسخ:
سلام
منظورتون از چندتا از سایت های فری بیت چیه؟
اگه منظورت فری بیتکو هستش که مشکلی نداره فقط هریک ساعت با یکی از یوزرها میتونید رول بزنید نه چندتا.
یعنی فاصله یک ساعت بین هر رول باید رعایت بشه، میخاد یه یوزر باشه یا چندتا
سلام و وقت به خیر.من هر وقت میخوام بیت رایگان بگیرم با پیام خطا مواجه می شم
Faucet claim failed: Due to high fraud levels, we no longer allow claims from VPN/Proxy/TOR IP addresses

پاسخ:
سلام
سعی کنید از روی هر سیستم فقط با یک آی پی وارد سایت فری بیتکو شده و رول بزنید
یعنی با استفاده از VPN هر بار آی پی های مختلف نگیرید
سلام جدیدا سایت فیلتر شده 
و با فیلتر شکن وصل می شی نمی تونیم در خواست بیت کوین رایگان کنیم 
پاسخ:
سلام
بله. اخیرا اینجوری شده. ولی خب فیلترشکن که الان همه جا رایگانش پیدا میشه
این چیزا نمیتونه جلوی کسب درآمد ما رو بگیره
سلام مسی از توضیحات مفصلتون. من یه مشکل پیدا کردم انگار یکی دیگه با آی دی من داره رول می زنه سایت گاهی بهم پیام می ده که پیجت رو ری استارت کن که آی دی جدید بگیری اما متاسفانه نتونستم این کار و انجام بدم. می شه راهنمایی کنید. البته قبلا هم با همون ایمیلم یه آی دی دیگه درست کرده بودم که تمام اطلاعاتش از کامپیوترم پرید
پاسخ:
سلام
دقیقا متوجه منظورتون نشدم. در این سایت با یک ایمیل فقط میتونید یک حساب کاربری ایجاد کنید و اجازه ساخت 2 حساب با یک ایمیل رو نمیده
لطفا دقیق تر چک کنید
سلام من هرکاری میکنم نمیتونم آدرس کیف پولمو تغییر بدم،میشه کامل راهنمایی کنید؟ ممنون
پاسخ:
سلام
از قسمت change bitcoin address در منوی profile این کار انجام میشه
اگه از اونجا نتونستید، موقع برداشت (withdraw) می تونید هر آدرسی رو که برای انتقال خواستید وارد کنید
سلام
وقتی این متن میاد روش بازیش و برد و باختش به چه صورت هست؟
ممنون

You are eligible for a bonus of 0.00040884 BTC for playing MULTIPLY BTC
پاسخ:
سلام
بنده خیلی این قسمت MULTIPLY BTC ، شرط بندی (قمار) رو پیشنهاد نمیکنم
به نظر این متن ، یه پیشنهاد وسوسه کننده برای بازی بیشتره

سلام
خواستم ببینم چرا این سایت به من 11 تا ساتوشی میده به بقیه 30 تا؟؟؟؟
من دارم هر روز 6 7 تا رول می زنم ولی این موضوع باعث شده دیگه زیاد روش وقت نذارم
ممنون
پاسخ:
سلام
این سیاست جدید این سایته و بعد از مدتی از ثبت نام شما ، میزان جایزه سطح اول رو کم میکنه.
بعد اعلام میکنه که شما با شرکت در شرط بندی Multiply BTC یا خرید تیکت لاتاری میتونید جایزه سطح اول رو افزایش بدید.
سلام میخاستم بدونم با توجه به نرخ دلار وبیت کوین درحال حاظر من با فعالیت در این سایت ماهانه چقدر درامد میتونم داشته باشم ایا ارزش وقت گذاشتن رو داره یانه ممنون میشم اگه جواب بدین

پاسخ:
سلام
از اونجایی که آینده تجارت دنیا به سمت بلاک چین و ارزهای دیجیتال پیش خواهد رفت ، لذا پیش بینی میشه ارزش این پولها هم (مخصوصا بیت کوین) هزاران برابر میشه
اگه از امروز به فکر فردای خودتون هستید، از فعالیت توی این زمینه (هرچند اندک) اصلا غافل نشید

پیشنهاد من براتون استفاده همزمان از فری بیتکو ، کوین پات و مخصوصا کریپتوتب هستش
موفق باشید
سلام تا حالا کسی از این سایت برداشت کرده؟

پاسخ:
سلام
بله مکررا و چندین مرتبه
یکی از معتبرترین سایتهایی است که سالها با کیفیت بالا "درحال پرداخته"
شک نکنید
سلام خوبی. اگه براش وقت بزارم امتیازم بشه سی هزارتا این سی هزارتا میشه یه دونه بیت کویین درسته؛ اگه درست نیست تا ادامه ندم خیلی امتیازکم میده
پاسخ:
سلام ممنون
خیر. هر بیت کوین معادل 100000000 ساتوشی است.
اگه اونطوری که شما گفتین بود که الان همه میلیاردر بودن!!!!
درآمد از این سایت بر پایه صبر ، شانس و معرفی به دوستان ، طراحی شده است
موفق باشید
سلام چطور میشه بیت کوین رو تبدیل به ریال کردو به حساب واریز کرد؟
پاسخ:
سلام
یکسری صرافی های معتبر وجود داره که از طریق اونها می تونید این کار رو انجام بدید. مثل فرهاد اکسچنج ، سریرکارت و ...
فقط حواستون باشه اول از اعتبار صرافی مطمئن بشید بعد این کار رو انجام بدید

این مطلب رو هم ببینید :
آموزش فروش بیت کوین
سلام امکان دارد قسمت استخراج بیت کوین را توضیح دهید
چه سیستمی برای اجرای بهتر لازم می‌باشد
پاسخ:
سلام
فقط کافیه شما حجمی از سی پی یو خودتون رو که مایلید درگیر این کار بشه مشخص کرده و استارت کنید. خودش شروع به استخراج کرده و به موجودی حسابتون اضافه میشه
با هر سیستم کامپیوتری میتونید این کار رو بکنید. فقط هرچی سیستمتون قوی تر و دارای سی پی یوی بالاتری باشه بهتره و سرعت استخراج بالاتره ولی الزامی براش نیست
موفق باشید
سلام،ممنون از مواردی که ذکر کردین
سلام ، ممنون بابت پست مفیدت
امیدوارم این روش بتونه یه گوشه از مشکلات اقتصادیمون رو پر بکنه...
اگه منطقی پیش برید و زیر مجموعه گیری خوبی داشته باشید میتونید روی این نوع کسب درآمد حساب بکنید.
به درود
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
واقعا...امیدوارم
خیلی بیشتر از سایت های دیگه توضیح دادید واقعا ممنون ولی ای کاش یک موضوعات رو گسترده تر میکردید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی