آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

رکورد بیت کوین ؛ شکسته شدن سد قیمت‌ها

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ

record6000

روز جمعه رکورد بیت کوین همه را شگفت‌زده کرد، بیت کوین به رکورد ۶۰۵۴ دلار رسید و توانست برای اولین بار از مرز ۶۰۰۰ دلار عبور کند.
بعد از یک هفته طوفانی به نظر می‌رسید قیمت‌ها در روز جمعه آرام بگیرند اما این آرامش قبل طوفان بود. بعد از تحکیم جایگاه خود در ۵۶۵۰ دلار، دوباره روند صعودی آغاز شد و به سرعت از ۵۷۰۰، ۵۸۰۰ و ۵۹۰۰ دلار عبور کرد.

در ساعت ۱۵ (UTC)، وب‌سایت معاملاتی (Bitfinex) شاهد انفجار حجم معامله‌ها بود که سبب رسیدن قیمت‌‌ها به ۶۰۵۴ دلار شد.

این افزایش قیمت سبب رسیدن ارزش بازار بیت کوین به یک رکورد تاریخی دیگر هم بود. ارزش بازار بیت کوین به ۱۰۰ میلیارد دلار رسید. تا همین اواخر یعنی ۱۵ سپتامبر، مجموع ارزش کل ارزهای رمزپایه به ۹۹ میلیارد دلار می‌رسید. حالا بیت کوین به تنهایی به همان میزان ارزش دارد.

در حال حاضر بیت کوین ۵۷ درصد بازار ارزهای دیجیتال را که ارزش آن نزدیک به ۱۷۵ میلیارد دلار است، در اختیار دارد.

رکورد بیت کوین ؛ شکسته شدن سد قیمت‌ها

رکورد بیت کوین

قیمت بیت کوین حالا از پیش‌بینی خوش‌بین‌ترین صاحب نظران هم عبور کرده است. به عنوان مثال: تام لی از وبسایت مالی (Fundstrat) پیش‌بینی کرده بود قیمت بیت کوین تا اواسط سال ۲۰۱۸ به ۶۰۰۰ دلار نخواهد رسید. رونی موس از وبسایت مالی (Standpoint) در گذشته پیش‌بینی کرده بود قیمت‌ بیت کوین تا اواخر سال به ۵۰۰۰ دلار نمی‌رسد حالا او نظر خود را به رسیدن قیمت‌ها به ۷۵۰۰ دلار تا پایان سال تغییر داده است.

تور دمستر از تحلیل‌گران برجسته بازار ارزهای رمزپایه، در توئیتر اشاره کرده که قبل از هر نوع پیش‌بینی برای کوتاه مدت، منتظر تغییر قیمت‌ سایر ارزهای دیجیتال است. البته او نگرانی خود را از هیجان بازار نیز ابراز کرده است. چرا که ۲۷ روز دیگر یک هارد فورک (انشعاب از ارز مادر) از بیت کوین با نام (SegWit2x) صورت خواهد گرفت. شاید این روند افزایش قیمت، به خاطر پیش‌بینی سرمایه‌گذارها از توقف این عملیات است.

گویا وب‌سایت‌هایی مثل: (Coinbase) و (Bitfinex) سرمایه‌گذارها را قانع کرده‌اند که این هارد فورک صورت نخواهد گرفت. به نظر می‌رسد اختلافی بین ماینرها و سرمایه‌گذارها از یک طرف و کاربران و توسعه‌دهندگان از طرف دیگر به خاطر این هارد فورک جدید پیش آمده است.

البته اگر ماینرها و سرمایه‌گذارها مسیری را انتخاب کنند احتمال موفقیت آن بیشتر خواهد بود اما نمی‌توان رفتار مردم را پیش‌بینی کرد. به هر صورت این افزایش قیمت یا رکورد بیت کوین ، سبب شد تا بازار به جایگاه بی‌سابقه‌ای برسد و در آینده مشخص خواهد شد که آیا این روند صعودی ادامه خواهد یافت یا اینکه با عرضه (SegWit2x) قیمت‌ها آرام خواهند گرفت. این افزایش قیمت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که ماه گذشته دولت چین و کره جنوبی عرضه اولیه سکه (ICO) را ممنوع اعلام کردند. به نظر می‌رسد هیچ‌کدام از این موارد اهمیتی نداشته‌اند.

سال‌ها است که به بیت کوین انواع اتهامات زده شده است اما گویا بیت کوین اهمیتی به قوانین کشورها یا صحبت‌های فلان مقام مسئول نمی‌دهد. تنها چیزی که بیت کوین در حال حاضر به آن اهمیت می‌دهد افزایش قیمت است. رکورد بیت کوین آیا باز هم شکسته خواهد شد؟ لطفا نظرات خورد را با ما در میان بگذارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی