آشنايی با بيت کوين و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

بیتکونیوز

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

قيمت لحظه اي بيت كوين
تبديل آنلاين ارز
تبلـيغـات

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و تغییرات مطالب ، کانال تلگرامی ما را هم دنبال کنید:
bitconews_ch@

كانال بيتكونيوز

افزایش روزافزون ارزش بیت‌کوین در طول هفته‌ی گذشته باعث شده است اپلیکیشن CoinBase به رتبه‌ی اول بیشترین دانلود در اپ استور اپل دست یابد.

هرچند برخلاف هفته‌ی گذشته، ارزش بیت‌کوین روندی نزولی در پیش گرفته است؛ اما در طول هفته‌‌ای که گذشت شاهد صعود یکباره‌ی ارزش بیت‌کوین طی چند روز به قیمت باورنکردنی ۱۷ هزار دلار بودیم. همین موضوع باعث شد اپلیکیشن CoinBase‌ متعلق به یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های بیت‌کوین در کشور آمریکا، به رتبه‌ی اول بیشترین اپلیکیشن‌های دانلود‌شده‌ی اپ‌استور اپل برسد.

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، بیت‌کوین در زمان نگارش این مقاله کمی بیشتر از ۱۳ هزار دلار مبادله می‌شود که در مقایسه با قیمت ۱۷ هزار دلاری هفته‌ی گذشته، کاهش شدیدی تجربه کرده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که کاهش ارزش فقط مربوط به بیت‌کوین نیست و سایر ارزهای رمزنگاری شده‌ی نام‌آشنا نظیر بیت‌کوین کش و بیت‌کوین گلد به همراه اتریوم نیز در چند روز اخیر کاهش قیمت داشتند.

افزایش قیمت بیت‌کوین نظر بسیاری را به سوی خود جلب کرده است؛ به‌طوری‌که در کشورمان نیز شاهد مطرح شدن نام بیت‌کوین میان کارشناسان اقتصادی بوده‌ایم و شماری نیز خواستار توجه بیشتر بانک مرکزی به این مسئله هستند.

همزمان با افزایش ارزش بیت‌کوین، شماری از کارشناسان در وال استریت، این صعود قیمت را در اثر ایجاد حباب بیت‌کوین و ارزهای رمزپایه خوانده‌اند و این روند را همیشگی نمی‌دانند. باید دید آیا نوسانات بیت کوین دوباره پیکان ارزش این پول را به سمت بالا سوق خواهد داد یا خیر.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی